Volgers - Followers

dinsdag 17 juni 2014

Stampinback.nl Cats card


Als ondergrond wit Stampinback karton gebruikt. Hierop de SB Stencil - Circle 2 gelegd. Vervolgens Dylusions Ink Sprays gebruikt. Het overkomt me nogal eens dat ik mijn stencils vergeet schoon te maken...en dat zorgt dus voor meer onverwachte en/of onbedoelde effecten...ik kan ermee leven...vind het zelfs wel leuk! Hoewel het soms toch handiger is om de stencils na gebruik schoon te maken :-). Op het linkergedeelte van de kaart heb ik de tekst achtergrond stempel van SB Sheet 147 A afgedrukt met Stazon Dove Grey. De tekst van SB Plate 088  met zwarte Stazon gestempeld. De katten op restjes van stencil afdrukken gestempeld.





....En deze uitgeknipt en op een 3 D manier op de kaart geplakt met klevende foamblokjes.
De randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt, de kaart gemat op een oranje kaart en vervolgens op een knalgele onderkaart.



(de "All about cats Challenge" loopt nog tot 1 juli a.s.!)

Hartelijke groetjes/Greetings, 

Alie :-)

20 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtig werk allemaal weer van je Alie. Super. Ook deze vrolijke en leuke kaart. Mooi je 3D effekt. Echt BIJzonder.
lieve groetjes

Anneke zei

Oh wat is die leuk. Ik dacht eerst, de poezen zijn klaar voor woensdag. ( Ned. voetbal ) . Ik vind de achtergrond heel grappig geworden. De poezen hebben ook geweldige vachtjes. Groetjes Anneke.

herminesplace zei

heel mooi, prachtige achtergrond

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful und very funny:-)
Wish you a nice day,
Groetjes Anja

ida zei

Prachtig geworden Alie, wat zijn die poezen leuk!!

Gerrina zei

Lekker vrolijke en mooie kaart! Heerlijk als de achtergrond onbedoeld zo wordt en mooi past... Groetjes, Gerrina

Gerrina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne zei

Prachtig Alie! Die achtergrond heeft helemaal mijn hart gestolen.
XOXO Yvonne

butterfly zei

What a treat of a card - the cats are delightful, but it's that fabulous background which makes my heart sing - wonderful colours, and I love that texty stamping over the bubbles of colour. Brilliant!
Alison xx

catherine zei

Really like this one Alie. Love the colours and the background
x catherine

Silvia(Barnie) zei

Gorgeous, wonderful 3-D-effect.

Saskia zei

Leuk effect door de poezen stempel in 3D te doen.

Miek zei

Wat een vrolijke kaart en ja dat onverwachtse van een niet schoongemaakte stencil , ik hou er wel van!

Yvonne zei

Leuk, die poezen. Ik vind je achtergrond prachtig met een mooi kleurenverloop.

Janny Jager 't Hooft zei

Heerlijke vrolijke kaart en wat zijn die poezen leuk

Anneke zei

Heel leuk zowel qua kleuren als opbouw.

Ryn Tanaka zei

Hey Alie, love the colourful background and how you popped out certain cats. Great photo to show that detail.

Sproet zei

Wauw, wat een mooie creatie!

Karin zei

wow wat een gave kaart, heel erg leuk die 3 d katten!

Jetske zei

Grappig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...