Volgers - Followers

donderdag 12 juni 2014

Little book with gelli plate prints, stamps- and highlighted at VLVS

Weer wat gelli plate achtergrondjes gebruikt en er in combinatie met een paar gestempelde pagina's en 2 mm grijsbord, een boekje van gemaakt.


Voor de buitenkant heb ik 2 mm grijsbord op de maat gesneden van het vierkante Stampinback karton.  Eerst de cirkelpons gebruikt bij het SB karton en daarna de plek uitgemeten waar de opening aan de voorkant in het grijsbord moest komen. Dat werd weer creatief overleg met manlief, want de pons gaat niet door het grijsbord en een cirkel snijden...pffff...dat kan ik vergeten, dat lukt me niet netjes. Dus werd de 7-gaten boor erop los gelaten en met wat schuurwerk daarna, kon het er mee door.
Om het er helemaal netjes uit te laten zien, was het idee van de gelli plate print een uitkomst...keurig geponste cirkel op de goede plek. (even tussendoor, dit soort precisie werkjes, zijn dus eigenlijk echt niet mijn ding :-P). Twee washi tapes verticaal aangebracht en de zonnebloem stempel afgedrukt. en ingekleurd met een roze marker en witte gel pen.


Links ook de binnenkant van het grijsbord bekleed met een gelli plate print en rechts Stampinback karton, gekleurd met Distress inkten, gebruik gemaakt van een SB stencil en stempels.


De volgende pagina's, hier wat inkt gedruppeld en met een rietje uiteen geblazen.


Hier alleen gestempeld en de zonnebloemen met drie tinten roze ingekleurd.


Rechts is weer grijsbord met een gelli plate print (links ook, maar dan op de achterkant van het SB karton). En hier heb ik op één van de uitgeponste cirkels uit het SB karton de tekst stempel gebruikt, op de achtergrond gelijmd en hierover zelfklevend transparant geplakt zodat het witte rondje schoon blijft.


De linker gelli plate print komt van dezelfde print als de rechter...oogt anders door het gebruik van verschillende stencils. Ook hier washi tapes geplakt maar dan horizontaal. Gaatjes geslagen en hier de fleurige lintjes door geknoopt. Nog een blommeke op de voorkant en dat was het. 

Alle stempels, het grijsbord en karton zijn van Stampinback.nl
.................

Met onderstaande tag deed ik mee met de mei challenge van VivaLasVegaStamps en deze kwam in de spotlight..joepie... :-)


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)


20 opmerkingen:

Folkje zei

Ze zijn super leuk Alie, handig dat je man zo met je mee denkt.

groetjes
Folkje

Gerrina zei

Misschien niet zo je ding, maar het ziet er prachtig uit! Wat een mooie blz. en boekje! Hoop dat je geniet van het mooie weer! Groetjes, Gerrina

Regina zei

Wat een prachtig werk zeg!! Wow. Geniet van het mooie weer.

Sandy zei

Wonderful little book - so bright and I do love the circle hole in the cover - clever!
Sandy xx

Gerry Vermunt zei

wat een kunst werk prachtig.

Alie weet jij toevallig waar ik in Nederland stempel van Viva las Vegas kan bestellen.

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi boekje Alie, ik vind het fantastisch om al die resultaten te zien, en al kan ik het nog niet echt voorspellen ik vind het zo ontspannend om te doen!! Niet??

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Ha ha, ik schoot in de lach toen ik las dat het eigenlijk niet zo jouw ding is. Dat dacht ik namelijk al toen ik het zag.
Wat niet wegneemt dat ook al is het niet jouw ding, het wel een super mooi boekje is geworden! Prachtige pagina's, wat heb je de gelliplateprints mooi gebruikt!
Echt helemaal goed hoor Alie. Zou je vaker moeten doen.
Groetjes van Yvon

Amanda zei

Brilliant little book with those gelli prints it's fabulous! There are some great prints
Love
Amanda x

Amanda zei

Brilliant little book with those gelli prints it's fabulous! There are some great prints
Love
Amanda x

Willy zei

Wauwww...wat een gaaf boekje Alie en wat een geweldig idee die cirkel!!

Silvia(Barnie) zei

That's a fabulous idea for using the gellie backgrounds. A great booklet.

catherine zei

Wow this is just fabulous Alie. I love it
x catherine

Boukje zei

Heel iets anders dan wat we van je gewend zijn, maar zeker net zo mooi. Prachtig boekje. (leuk met de cirkel) Ook je tag is prachtig.
Groetjes.

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, I love your little book, the backgrounds are beautiful and so is your tag. Greetings, Shirleyx

Marjan Küppers zei

Op elke bladzijde wat anders te zien, heel mooi gedaan. ik vind die cirkel met doorkijkje naar de tekst een superleuk detail!

butterfly zei

I love your book full of colourful florals, Alie - it's amazing with all those patterns and effects. And the tag is simply fabulous!
Alison xx

Sproet zei

Mijn Gelli ligt al te wachten en te wachten en van zulke voorbeelden gaan mijn handen ook wel jeuken, nog maar even erop blijven zitten, volgende week weer! MOOI!

Anneke zei

Supermooi boekje, ik kijk mijn ogen uit!

Coby van willigenburg zei

wat een gewelig idee, ga ik van je overnemen als dat mag, zo leuk zo'n boekje

Buttons zei

Super tag and I do love your gelli print book Alie. Every page is a real treat. Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...