Volgers - Followers

woensdag 11 juni 2014

Guestdesigner at Our Creative Corner

Laura Bomber nodigde mij uit om als gastdesigner een creatie te maken voor
 Our Creative Corner
De inspiratie: Flaming June van Frederick Leighton en de belangrijkste kleur moest oranje zijn.
Bedankt voor de uitnodiging Laura, Julia and OCC.

Laura Bomber invited me to be a guestdesigner and to make a creation for 
Our Creative Corner.
The inspiration: Flaming June by Frederick Leighton and the most important colour had to be orange.
Thanks for the invitation, Laura, Julia and OCC.

De inspiratie - The inspiration:

Hier is een SNEAK PEEK ... de foto's van het maken en het eindresultaat zijn te zien op  


Here is a SNEAK PEEK ... You can see the pictures of the making and the finished creation on


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


17 opmerkingen:

butterfly zei

So fabulous to have you as our guest this month, and what a stunning creation! Hope to be back later today to do some proper catching up...
Alison xx

Coby van willigenburg zei

Wat leuk Alie en wat heb je het mooi gemaakt! Super dat je gastdesigner bent, gefeliciteerd!

Gerrina zei

Wat gaaf! Gefeliciteerd! Ik had de challenge al gezien (en weer vergeten).. En dan "hop" ik maar effe over om het te zien... Groetjes, Gerrina

!neke zei

Leuk zeg Alie!
Ga snel kijken !

Bianca van Noort zei

Ohw wat leuk! Gefeliciteerd mooie creatie
Groetjes Bianca

catherine zei

This looks fabulous Alie and well done on your guest designer spot with the challenge. I will pop over and have a look
x catherine

Ballie (Bennarda) zei

Alie, geweldig wat je nu weer gemaakt hebt, ik heb het helemaal bewonderd en gefeliciteerd .
groetjes Ballie (Bennarda)

Willy zei

Super leuk dat je gevraagd bent, deze uitnodiging kon niet uit blijven! Ben natuurlijk gelijk even gaan kijken, wat een prachtig project en zo duidelijk en mooi uitgelegd Alie!

Wendy McCarthy zei

Oooh, loving the colour! Xxx

Silvia(Barnie) zei

Congratulations on your GD spot. I've taken a look and I'm missing words, it's a fantastic piece of art.

Anjas-Artefaktotum zei

What a great project, love the creative beautiful bird house with the vibrant coloring,
Groetjes Anja

Saskia zei

Wat leuk dat je voor GD gevraagd bent, Alie, ik ga snel even kijken.

Sandy zei

So beautiful Alie -- I did go look and left you some love. Our Creative Corner knows talent when they see it!
Sandy xx

Yvonne zei

Gefeliciteerd met gastdesigner zijn bij Our Crative Corner! Wat leuk!
En met zo'n creatieve duizendpoot komt daar werkelijk een geweldig stuk uit voort, wat mooi!!!
Prachtige kleuren, een heleboel mooie dingen erbij gebruikt, en een hele mooie uitleg die heel duidelijk is.
Super goed gedaan meis!
Groetjes van Yvon

Sproet zei

Geweldig!! ik krijg jouwblog maar niet in mijn blogrol en ben niet zo fanatiek aan het bloggen..dus ik kom hier weer sinds ...ja, sinds...maar mennnnn wat een enorm vurige, zomerse, vrolijke creatie!! Hartstikke origineel! Knap en prachtig!
groetjes (tien keer grietjes getypt ;-) ) Hermien

Karin zei

Leuk dat je gastdesigner bent bij OCC, ik wist het al,haha, en was erg benieuwd wat je zou gaan creeren, het is prachtig geworden!
Groetjes Karin

Jetske zei

Heel mooi gedaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...