Volgers - Followers

donderdag 26 juni 2014

Bistre - Bister on a stamped card


 Op Stampinback karton eerst de blauwe Bister gestrooid, besproeid met water en al bewegend met de heatgun, gedroogd..daarna bruin, water en gedroogd en tot slot hetzelfde met de naturel Bister. Het paard is een stempel van Katzelkraft en deze heb ik ontkleurd met verdunde chloor en een kwastje. De druppels zijn van De Stempelwinkel, cirkels van Inkadinkado, tekst van Lost Coast Design. Gestempeld met Stazon midi's, die een prachtige glans geven op het SB karton. Goudkleurige en witte gel pen gebruikt voor details.

I joined the challenges: 


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)


22 opmerkingen:

Marianne zei

Fantastisch!!! Wat een superleuke kaart; hij trok meteen mijn aandacht toen ik mijn blog opende. Het zijn ware kunstwerken die je de laatste tijd laat zien!! Chapeau!
xxx Marianne

herminesplace zei

prachtig, dat paard is ook wel een prachtige stempel

butterfly zei

Just love the winged boy perched up there on the back of that magnificent horse - and the colours and effects in that Bister background are wonderful.
Alison xx

Orsolina zei

Wunderschöne Anordnung der Stempel, toller Hintergrundeffekt.

Paula Whittaker zei

Just wonderful!

Amanda zei

Stunning stamping!
Love
Amanda x

Annie zei

Your card looks fabulous! Love the background and the entire design is awesome. I wish I could get that link to work for Addicted To Stamps.

Rosie Schirrmeister zei

A wonderful card, dear Alie.
Bister is fantastic

!neke zei

Alie, super gaaf!

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, zo kunstzinnig, en mooi , ik ben weer helemaal in de ban van jouw werk!!!

Groetjes
Maria

Ps Fijn je weer eens te hebben gezien gisteren!!!

Willy zei

Wat een prachtige kaart Alie, leuk om jou bister experimenten te volgen en telkens met zo'n mooi en ander resultaat!

Marjan Küppers zei

Mooi! Ik ken het spul niet, maar jij weet er wel raad mee. Ook je schaapjeskaart hieronder vind ik top. En.... je kaart daaronder is ook al zo geslaagd, ik heb veel gemist door mijn Blogger problemen zo te zien.

Gerrittina zei

Wat een mooie kaart. Zo bijzonder die achtergrond met bister. Er lijkt wel beweging in te zitten. Ik ben benieuwd of ik dat ook kan. Ga het zeker een keer proberen. :0)

Gr. GZ

Stampinback zei

Wat een prachtige kaart !

Kylie zei

Wow, this is like a piece of art! Thanks so much for playing along at ATSM xx

Gerrina zei

Wat een mooie achtergrond met de kleuren zo naast elkaar! (kost wat tijd, maar het effect is prachtig!) Een super mix van stempels! Prachtig deze kaart! Alvast een fijn weekend, Gerrina

Folkje zei

Hij is schitternd en de kleuren vind ik super, moet binnenkort ook maar aan de bister!

groetes
Folkje

Hayley Kew zei

WOW! What a unique piece :) Thanks so much for taking the time to share with us this week at Addicted to Stamps and More, hope to see you back soon!!!

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card, the DaVinci hourse looks great.Love how you've placed the child on the hourse.

Teresa Kline zei

fabulous card, So glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Annie zei

This is so fabulous Alie.... It's so up my street and the images are divine. Wonderful!!!!
Best wishes
Annie x

Corrie Herriman zei

Prachtige kaart, Alie ! Bister is zulk leuk spul !
Corrie x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...