Volgers - Followers

zaterdag 31 mei 2014

Two strange birds - Twee vreemde vogels


Voor deze kaart een correspondentiekaart gebruikt.
Wat rode Bister op de kaart gelegd, flink nat gesproeid en met een rietje gaan blazen. Dat is de zachtroze kleur geworden. Daarna hetzelfde met gele Bister gedaan. en tot slot weer rode Bister gebruikt, maar nu wat meer dan de eerste keer, waardoor de kleur ook wat sterker is. De meest rode kleur omlijnd met een zwarte fineliner. In het midden de vreemde vogel van Viva Las VegaStamps afgedrukt met Ink Jet Archival en wat accenten aangebracht met de witte gel pen. De tekst en de stempels bovenin zijn van Stampinback, Kit 126 B en 127 D. Met het ronde Hein Design sponsje zwarte inkt cirkels gezet, de randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt en de kaart gemat op een lichtbruine en daarna een soort zalmroze kaart.
............

De vogels van Dina Wakley vind ik zo leuk, maar ook duur. Dus heb ik gisteren eens een potlood gepakt en ben gaan proberen zelf een vogel te tekenen...Het verliep best redelijk, dus ben ik ook de vogel maar in gaan kleuren met een waterpen en Distress inkten en om e.e.a. nog wat te versterken, ook met een zwarte identypen, deels met de dikke punt en deels met de dunne punt. De vogel uitgeknipt en op een Gelli Print achtergrond gelijmd en de tekst erbij geschreven.

Wat was het leuk om dit zomaar te gaan proberen en het is nog leuker dat dit vreemde vogeltje best gezien mag worden, dus daarom krijgen jullie nu beeld erbij ...tatatada....mag ik jullie voorstellen:

~~TANTE TILLY~~



Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


25 opmerkingen:

Amanda zei

Both super and made me smile, fabulous!!
Love
Amanda x

Saskia zei

Je bent weer lekker bezig geweest, 2 typisch Alie creaties, prachtig!

xxx Myra xxx zei

wat weer een supercreaties!

Gea zei

wat een leuke vreemde vogels, en wat knap dat je de onderste zelf hebt gemaakt!

Boukje zei

Ik vind het vreemde vogeltje hartstikke geinig. Ik heb geen bister, het lijkt me heel leuk om daar eens mee te gaan werken. Je vogel home made by Alie heb je heel knap gedaan. Lekker fleurig. Mooie creaties Alie!!

Karin zei

Prachtige creaties, leuke stempels!
Groetjes Karin

Willy zei

Wat een schitterende creaties Alie, mooi hoe jij met bister werkt en je zelf getekende vogels is super goed gelukt!!

Wendy McCarthy zei

Love your funny bird doing the splits, fab background too! Birds are definitely in fashion at the moment! Xxx

Bea zei

leuke kaarten waar ik om moet lachen Alie!!

Coby van willigenburg zei

super je bister kaartje zo mooi met die vreemde vogel er in, het tweede kaartje is ook lief!

Gery zei

Tante Tilly ontsnapt uit een hoofd met een stem, die ooit zei, dat ze niet kon tekenen!!!!???
Het is een hartstikke leuke vogel geworden, Alie.
Een dikke tien voor deze kaart met bister en de vreemde VLVS vogel.
Ik vind hem schitterend.
Groetjes Gery en een fijn weekend verder.

Sandy zei

I love your bird Alie! so sweet and plump -beautiful tag. Your first make is fantastic - the colors, the design, the background and the sentiment - wonderful!
sandy xx

Mrs.B zei

Two fabulous cards Alie.
Love the bird stamp that you have made, so creative.
Avril xx

herminesplace zei

Beide zijn super!

Gerrina zei

Mooi de vormen die je met de bister hebt gemaakt! En je vogel; wat een mooie dame! Fijne zondag verder, Gerrina

Annie zei

Your stamping art is wonderful and highly inspiring!

Marianne zei

Dit is weer een kaart waar ik smakelijk om heb gelachen. Prachtig gedaan en je eigen vogeldigi is ook heel mooi geworden.
xxx Marianne

maria's knutselplezier zei

Ik sta weer enkele posten achter, maar ik zie dat je creativiteit weer niet heeft stilgestaan, wat heb je weer mooie kaarten en kunstwerkjes gemaakt Alie, steeds is het genieten op je blog!!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Wat een mooie creaties heb je hier weer gemaakt!
De vreemde vogel van VLV is wel weer een heerlijk vreemd creatuur, heel leuk door jou gebruikt op de uitgeblazen Bistre.
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

Just catching up ... one week without blogland. You've been very busy these days and there are fantastic creations to see.
This one catched my eyes and made my day :)

butterfly zei

The first card made me laugh... even though he's early, I'm not sure that bird is going to get all those lovely wiggly worms at the top!! Great card and tag.
Alison xx

Yvonne F. zei

Die VLV vogel is erg grappig.
Deze stempels doen 't goed in combinatie met bister. Laat ik dat nou beide in huis hebben....yes!
Dankje voor de inspiratie.

gr.Yvonne

Cath Wilson zei

Wonderful stuff. Love the bird. The saying is 'All dressed up with nowhere to go' - such pretty colours. Love the one above, too - excellent work x

Cath Wilson zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jetske zei

De eerste vreemde vogel spreekt mij wel aan, de tweede is niet zo mijn ding, maar wel goed getekend. Ben je soms aan een nieuwe stempellap bezig???? LOL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...