Volgers - Followers

donderdag 10 april 2014

Stamped tag - Just sitting here...thinking of you


Sheet 921 van VivaLasVegaStamps stond op mijn verlanglijstje voor het ASE. Er staan stempels op die me uitdagen om van alles erbij te verzinnen...afwachten of dat zo blijft, maar de eerste uitdagingen heb ik al achter de rug ... en ik vermaak me ook met deze stempels heerlijk.
Maar nu moet ik nog op papier zien te krijgen wat ik gedaan heb.... De ondergrond was een witte kaart, daarop heb ik met een waterpen en Edding 1300 metallic stiften kleur aangebracht. Hierop twee Viva Las VegaStamps stempels afgedrukt met bruine Versafine. De kader stempel bedekt, op de resterende ruimte een bolletjes sjabloon gelegd en hierop witte Dylusion gesproeid. De kaderstempel ook met de metallic stiften ingekleurd. De kleine, mooie tekststempel kreeg ik kado bij aankoop van de sheet (Stamping Cottage)...deze heb ik afgedrukt met zwarte Versafine. Op 4 plekken cirkels gezet met de zwarte Distress Stain. Met een marker een lila lijn er omheen getrokken en wat lijntjes met een witte gel pen. Met een cirkelponsje 4 rondje geponst, deze op de zwarte cirkels gelijmd en afgeknipt waar nodig. Er bovenop nog een afdruk met een witte Distress Stain gemaakt. De randen met zwarte chalk bewerkt, de kaart gemat op een lichtblauwe kaart, daarna op een paarse onderkaart. Tussendoor de tagvorm gesneden. Lintjes door het oog en toen wist ik niets meer te bedenken...er borrelde niets meer omhoog, dat is dan het teken om te stoppen voor mij! Het is wat het is geworden...klaar :-)

Bedankt voor de interesse, hartelijke groetjes/kind regards, Alie :-)


21 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful tag, dear Alie
Love the blue and lilac combination, great design.
Groetjes Anja

Marianne zei

Prachtig Alie!! Mooie achtergrond en een kei artistieke tag!!
xxx Marianne

annekescardart zei

Prachtig deze tag. Vooral de rondjes trokken mijn aandacht. Ga lekker zo door Alie. Ben benieuwd naar jouw volgend werkstuk. Groetjes Anneke.

Gery zei

Kan me voorstellen, dat de VLVS je uitdagen, temeer omdat het geen alledaagse stempels zijn.
Ze hebben een soort van moeilijkheidsgraad ingebouwd en juist omdat ze niet alledaags zijn, zijn ze zo leuk.
Je hebt er weer een leuke tag van gebrouwen, Alie en zo te lezen heb je er ook heel wat werk van gemaakt!
Wist niet eens dat er witte Dylussions was!!! Is die dekkend, zoals acrylverf of blijft die doorschijnend?
Laat maar weer lekker iets nieuws omhoog borrelen.
Groetjes Gery

Willy zei

Nou klaar is ie zeker...mooi hóór al die laagjes Alie!!

Patrice zei

Hey Alie, wat een prachtige tag...en zo in die zachte tinten, ik vind um super.
Groetjes Patrice

froebelsternchen Susi zei

Awesome Alie! I love those colors and the design is fantastic in my mind!

Gerrina zei

Kan me voorstellen dat je die sheet heel erg graag wou; staan echt stempels op waar jij veel mee kan...
Grappig dat jij hetzelfde hebt; heb je lekker zitten "spelen" en dan moet je gaan nadenken over wat je eigenlijk hebt gedaan...
Ook deze keer is het makkelijk te volgen, hoor! Enne, een mooie kaart!! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Geweldige combinatie van kleur, textuur en vormgeving! Heel mooi!

maria's knutselplezier zei

Prachtig label hoor Alie, die vogeltjes zag ik ook wel zitten maar ik heb ze niet gevonden op het Event, gelukkig kan jij ze lekker gebruiken heel mooie en bijpassende tekst!!!

Groetjes
Maria

Annemieke zei

Mooi resultaat!
Groetjes Annemieke

Sylvia zei

Prachtig om te lezen hoe deze supergave tag tot stand is gekomen. Vind hem echt té gek!!! Groetjes Sylvia

!neke zei

Alie, heel mooi gemaakt !
De kleuren zijn weer super gecombineerd !!!!

Myriame zei

Heel erg mooi Alie!!

crealinedance zei

Hoi hoi Heel leuk geworden,was even gezellig om je weer te zien.Gr.Nel

butterfly zei

The gentle colours are so pretty - and the birds are adorable!
Alison xx

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful tag, fantastic background with the layers. Greetings, Shirleyx

Sabine zei

Prachtig mooie tag Alie

Silvia(Barnie) zei

A wonderful tag in great colors. Fabulous saying :)

Coby van willigenburg zei

Prachtig! Wat een kunstwerkje weer Alie en op het blog van Maria heb ik net de kaart gezien die ze voor jou gemaakt heeft. Wat mooi zeg zo lief van haar!

Sophie zei

Wundervolle Arbeiten, Alie...
ich komme garnicht so schnell hinterher :-)
Ihr arbeitet alle so viele schöne Projekte.

Liebe Grüße Sophie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...