Volgers - Followers

dinsdag 15 april 2014

Stamped cards, one with a bird, one with a cat

Wat heb ik een enorme inspiratie opgedaan op het Art Specially 2014, door te kijken, te doen, materiaal aan te schaffen en o.a. hét geweldige boekje KIJK van Hermine Koster...Maar ook bij veel van de bloggers die ik volg, lijkt de inspiratie onuitputtelijk...
Jullie weten dat ik zelden iets wit laat aan mijn kaart, behalve het wit dat ik toevoeg met een witte gel pen :-). Let op, twee kaarten die deels wit zijn gebleven...en ik heb ze echt zelf gemaakt hahaha. Dankzij al die inspiratie dus!!! Thnxxxx....

klik op de foto om deze vergroot te bekijken

Op wit Stampinback karton heb ik de vreemde vogel van Viva Las VegaStamps met zwarte Stazon gestempeld. Aan de rechterkant van de kaart de gave tekst stempel die ik kado kreeg op het Art Specially Event 2014. Met Stazon Dove Grey de leuke cijfer/tekst stempel 2 x afgedrukt. Met een stencil, blauwe en blauwgroene Distress inkt op de kaart en alvast op de nog aparte witte onderkaart aangebracht. Bovenaan de kaart een hartje aan een koordje getekend en een lijntje rondom de kaart met een zwarte ideni pen. Wat rode accenten met een marker aangebracht. Op een acrylblok met de Distress Stain, zwarte inkt gedept, dit opgenomen met de waterpen en op de kaart gespetterd. Hetzelfde op de onderkaart gedaan maar hier blauwgroene inkt gebruikt. De gestempelde kaart op de spierwitte onderkaart gelijmd.

..............

klik op de foto om deze vergroot te bekijken

Op deze witte correspondentiekaart heb ik eerst de Kat met vis stempel afgedrukt. Daarna rechts de mooie tekst stempel. Links de cirkel stempel afgedrukt die op sheet 129 B staat, zowel met zwarte Archival als Stazon Dove Grey. Deze drie stempels zijn allemaal van Stampinback.
De kat gemaskerd. Mijn houtje dat meerdere malen omwikkeld is met touw ingesmeerd met Stazon Teal Blue en (min of meer) zowel horizontaal als verticaal afgedrukt. Hierna het masker van de kat verwijderd en de kat en cirkels gekleurd met oranje Distress inkt en een waterpen. Met de Hein Design spons cirkels blauwe Distress gemaakt, de ene cirkel ook met wat oranje Distress bewerkt.
En toen bleek dat mijn witte kaart niet helemaal wit was gebleven...her en der vieze vlekjes!  Aangezien het heel crea is om met de zwarte pen dit soort accenten toe te voegen, heb ik ze nu dus eigenlijk aangebracht om de vlekjes te verdoezelen :-)) De kaart gemat op een grijze kaart en daarna op een lichtblauwe onderkaart.

..............................

Vandaag is het weer mijn DesignTeam-dag, dus hier de link, van de volledige kaart die op het Stampinback DesignTeam Blog is te zien.


STAMPINBACK.NL:
SHOP
Stempels en stencils van hoge kwaliteit en nog veel meer
BLOG  
Iedere dag nieuwe en inspirerende voorbeelden met de nieuwste stempels en stencils
In april word je uitgedaagd om iets te maken met het onderwerp: LENTE... doe je mee?

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


28 opmerkingen:

Mrs.B zei

Hi Alie, Two wonderful cards, such amazing images.
Avril xx

Wiepke zei

Hele leuke witte kaarten!!!!!!

Silvia(Barnie) zei

Alie, both cards are just fantastic and made me smiling again :)

Juls zei

These are stunning!!! Loving the colour combo!! Hugs Juls

Janny zei

Ook deze zijn fantastisch erg leuk. Janny

Shilpa Nagaonkar zei

Fantastic sketchy cards, Alie!

Cath Wilson zei

Very clean looking - despite the splashes - I love the colours x

herminesplace zei

Wit.... dat gaat je heel goed af, prachtige kaarten

Jetske zei

Ik vind ze wel mooi! Wit is niet verkeerd!

Willy zei

Ha, ha...heel creatief opgelost Alie die "vlekjes", ik vind je kaarten echt super!!

Netty zei

Loving both of your fun and artsy cards Alie, Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Sylvia zei

Weer helemaal bij, liep een beetje achter met et reageren bij je ha,ha. Maar ook deze creaties zijn weer súper. Ik wou dat ik jou was, ben al 2 dagen bezig om een vogeltje in te kleuren LOL en nog steeds niet naar mijn zin.
Groetjes Syl

Rianne Timmers zei

Je hebt gelijk witte kaarten is moeilijker dan gekleurde daar hoef je niet zo voorzichtig mee te zijn op een witte gebeurd altijd wat maar ze zijn heel mooi jouw kaartjes, je hebt daar veel geleerd.hi,hi
liefs Rianne

ida zei

Wat een mooie kaarten, ik vind de vogel- en poezenstempel superleuk!

xxx Myra xxx zei

wat een mooie kaarten weer Alie!

Gery zei

Alie, ik bent echt helemaal weg van die gekke en vreemde gedrochten van dieren van de VLV stempelplate.
Niet dat ik jouw katje niet leuk vind of zo hoor, maar die gekke beesten spreken me zo aan!!!
Vind de kaart ermee dan ook helemaal super gemaakt en dat kadertje eromheen vind ik zo'n leuke vinding. En jouw eigen kattenkaart doet het ook super hoor!
Groetjes Gery

Terry zei

Alie, these are such fun images and great sentiments. Love both of these fabulous cards. Enjoy!

Yvonne zei

Prachtige kaarten Alie. Wat een gave stempel van de vreemde vogel.
Wit laten vind ik ook altijd lastig maar het is jou heel goed gelukt.

Marianne zei

Hahaha Alie en witte kaarten. Zo nu en dan moet het roer even om, anders kom je niet meer thuis. Geweldig leuk allebei en ik kan me helemaal voorstellen dat je borrelt met ideeën na zo'n event. Laat het maar komen; wij zijn er klaar voor!!
xxx Marianne

Karin zei

wow mooi hoor, je kaarten met wat wit!! Groetjes Karin

maria's knutselplezier zei

Wow Alie, je kaarten zijn weer super , je inspiratie kent ook totaal geen grenzen , en ja je twee bovenste kaarten lijken echt "Hermine Koster's"ik denk dat je, je door haar hebt laten inspireren, maar super mooi gedaan hoor!!

Groetjes
Maria

Amanda zei

Love these, my favourite is the first one he is a great character!
Love
Amanda x

Gerrina zei

Oke, na even geschrokken te zijn... Geintje, beide kaarten zijn super mooi en wat ben je goed bezig met je nieuwe stempels! Zie hier alweer de nieuwe teksten en VLV-stempels op zo'n mooie manier! Fijne dag verder, Gerrina

Marjan Küppers zei

Ik ben dol op wit en vind het vaak een mooi contrast geven in stempelwerk. Deze kaartjes zijn echt geweldig, Alie!

Gráinne zei

Oh Alie, those are two of the most wonderful, whimsy and gorgeous cards I've ever seen of you. I SO love them ... Suzanne x

Marianne zei

Ho Alie,

Het is een mooie vrolijke kaart geworden. Eentje waar je blij van wordt.

Groetjes Marianne

butterfly zei

These are so much fun, especially the bird is so cool... and your sneak peek looks amazing - I'm off to see more!
Alison xx

Ana K. zei

Gorgeous!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...