Volgers - Followers

woensdag 16 april 2014

Mail Art for who....YOU???

Wie van mijn blogvolgers zou deze Mail Art wel willen ontvangen?
Gewoon een berichtje achterlaten dan maar :-)
(reacties tot 27 april 2014 doen mee)

Do you want to receive this Mail Art (as one of my blog followers)?
Just leave a message :-)
(comments till April 27, 2014 count)


Op vierkant Stampinback karton, veel water gesproeid en hierop Buisman gestrooid....waardoor de witte ondergrond veranderde in bruintinten en zeer donkerbruine vlekjes. Het vierkant doormidden gesneden en bewerkt met wat blauwe Distress Inkt. Hierop de bloem gestempeld van Stampinback
en de tekst stempel van het Art Specially Event 2014.
Met een fineliner een randje getekend en de randen van het karton met zwarte chalk bewerkt. Met de waterpen en blauwe Distress nog wat gras en de bloem gekleurd. Vervolgens een beige tag met blauwe Distress inkt gesponsd. Daarna een sjabloon erop gelegd en met bruine Distress inkt gesponsd. De rechthoek op de tag gelijmd, Twee stukjes jute met nietjes op de tag vastgemaakt. De randen van de tag met zwarte chalk bewerkt en de tag op beige linnenkarton gelijmd en passend gesneden. Een oogje geponst in het achtergrond papier en er een stukje keperband doorheen geknoopt dat bewerkt is met blauwe en bruine Distress inkt en waarop een tekst/cijfer stempel van Stampinback is afgedrukt aan beide zijden. Tot slot nog wat water op de tag gesproeid en gedroogd.
De andere helft van de kaart met Buisman, heb ik gebruikt op de envelop hieronder.


En hier de gepimpte envelop...de lijntjes waar de naam en het adres op moeten komen, is nog blanco...gaat deze Mail Art naar jou toe?

De envelop heb ik in twee fasen ingekleurd...links eerst blauwe inkt, daarna sjabloon met bruine inkt....de rechterkant eerst bruine inkt en daarna het sjabloon bewerkt met blauwe Distress inkt. Doordat het kaartje op de envelop is gelijmd valt de overgang in het midden, op deze manier niet echt op. De randen van de envelop zijn ook met zwarte chalk bewerkt.
Op de envelop nog bruine spetters aangebracht.

Waar gaat deze Mail Art heen???


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

29 opmerkingen:

Gonny van der Ruijt zei

Ik hoop naar Loenen want daar woon ik. Ik ben gek op verrassingen in mijn brievenbus. Daar word ik zo blij van. Superleuk dat je helemaal beschrijft hoe je de tag en envelop hebt gemaakt. Lieve groet, Gonny

Shilpa Nagaonkar zei

Adorable card and envelope, Alie!
I like how you created the background with spray, stencil and distress inks..brilliant!

Diane zei

Wonderful card and envelope designs.

Hugs Diane

crealinedance zei

hoi hoi Vind het ook heel leuk om zoiets mooi's in me brievenbus te vinden.Gr.Nel

Malika zei

Weer heel mooi en apart

Malika

Gerrina zei

Ik vind deze weer super mooi! Dus ja, ik doe graag mee voor een kansje...
Weer fijn dat je zo duidelijk hebt beschreven wat je gedaan hebt...pik er toch vaak wel weer iets uit dat ik nog nooit geprobeerd heb... Groetjes, Gerrina

Gery zei

Weer ontzettend leuk geworden, Alie. Hoe kom je op het idee: BUISMAN!!!
Zou ik toch nooit aan gedacht hebben en ik moest wel gelijk denken aan iets dat ik ook al eens las en dat goed past in dit koffiebericht.
Je kaart bewerken met koffiemell en dan de embossingheater erop, schijnt mooi bruin te worden. Scheutje Grand Marnier erbij en we eten binnenkort de kaarten gewoon op, dat noem ik nou nog eens recycling :-))
Snap best dat ik, na mijn mooie post van kortgeleden, niet meer meeding voor deze hoor. Laat anderen ook maar genieten van jouw kunstwerken, maar supermooi is het wel!
Groetjes Gery

Sabine zei

Wat een leuk idee Alie om op deze manier iets weg te geven!
Ten eerste ziet het er mooi uit wat je hebt gemaakt.
Dan over de techniek: Buisman! hahaha
Buisman, dat doet mij toch echt aan vroeger denken dat wij bij OPOE op bezoek gingen. Pruttel koffie met een klein schepje Buisman, zo was het toch?!?
En dan het volgende; ik zou jouw werk wel eens in mijn handen willen houden.......:-)
groetjes

Miek zei

Nou je mag hem best naar mij sturen. Het is weer prachtig! Groet Miek

Esther Glas zei

Super leuk Alie !! Groetjes Esther

Jetske zei

Nee he, typisch Alie! Buisman is dus een prima vervanger van bv. walnutink korrels! Ik wist niet dat het nog te koop was... :-)
Wat Gery zegt over koffiemelk verhitten is waar, maar dan moet je wel gecondenseerde (erg zoete) koffiemelk gebruiken. Ik heb het ooit in Frankrijk gekocht omdat ik het hier nergens kon vinden. Je moet wel voorzichtig verhitten, anders verbrandt het. En het "ruikt".... maar wel mooi effect!

Willy zei

Prachtig setje Alie en wat een geweldige techniek :) hoe kom je er op?!

Gerry Vermunt zei

ik hoop dat deze set naar Roosendaal gestuurd gaat worden. Wat een prachtige set en wat een Alie idee. Klasse hoor.

Marianne zei

Het is een Beauty!!!! Mooie kleuren.
Ook de uitleg zo duidelijk.

Groetjes Marianne

Rianne Timmers zei

Nou Alie , mij mag je hem ook wel sturen hoor ik bewonder je werk al heel lang en vooral je technieken want die zijn mieters .
Liefs Rianne

lynnesbowsandbelles zei

There is a lovely delicate appearance to this - how lovely to receive this mail art. I know I would be so happy.
Wishes
Lynne

Marianne zei

Een prachtige set Alie, en ook al ben ik al eens de gelukkige geweest van een van je mooie Mailart creaties, ik zou het heel leuk vinden om mee te mogen loten. Ben ook benieuwd of je de buisman nog ruikt hahaha. Ik herinner me ook nog dat mijn ouders buisman gebruikte bij het kofiezetten. Fijne avond,
xxx Marianne

Sylvia zei

Ik hoop naar mij ha,ha. Oh dit is echt weer "A Piece of Art" Alie. Onwijs gaaf en die technieken die je gebruikt is tovenarij!! Geweldig, kom morgen even terug om het nogmaals te bekijken en nog eens goed door te lezen.

Sylvia zei

Vergeet nog wat: Groetjes Sylvia

Cath Wilson zei

It's so pretty, Alie - yes, please add my name to your list!

Coby van willigenburg zei

Wat een suer mail art heb je weer gemaakt, nou daar ga ik wel voor onder mijn brievenbus liggen:-)

Marjan Küppers zei

Prachtige mail art!!

ida zei

Het mag wel naar Groningen gestuurd worden hoor (want daar woon ik) want ik vind het erg leuk!

Silvia(Barnie) zei

That's a great set. Fabulous backgrounds and images.

Marian zei

Prachtige mailart met de Buisman techniek!!
Ik doe graag mee :o)

Groetjes Marian

Annie zei

i adore these Alie and would love to do a swap with you. love the amazing colours and background details. the burlap is a wonderful addition
Crafty hugs Annie x

Elly zei

How cool is that? I never received mail art and it would be an honor to receive it...van jouw!!♥ Please put my name in your hat (:o)

Karin zei

wow wie wil nou niet zo'n echte Alie ontvangen? haha
Fijne paasdagen!
Groetjes Karin

butterfly zei

Oh, I would love to receive a piece of your art, Alie - and these are stunning... yes, please, put my name in the draw. What a lovely idea.
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...