Volgers - Followers

donderdag 24 april 2014

Let the wind blow....Wooden Presse-papier

Het wordt zomers....
Krantje lezen buiten...
Lekker zonnetje...
Fluitende vogeltjes...

Fladderende vlinders...

Grrr....maar ook wind...
Daar gaat mijn krant...
Telkens als ik buiten zit...
Speelt de wind...
Met mijn krant...
Maar...dat is nu voorbij!!! :-)








Alle vlakken van het houten blok deels met Gesso ingesmeerd. Hierop verschillende kleuren Dylusions Ink Spray gesproeid. Na het drogen stempels van STAMPINBACK.NL afgedrukt met zwarte Archival. De stippen stempel is met aangepaste kleuren passend bij de kleur op het vlak, afgedrukt. De bloemenranden met markers wat bijgekleurd, net als de stelen.
De randen van het blok hout met zwarte chalk bewerkt.

De wind kan nu waaien zoveel hij wil...de krant zweeft niet meer door de tuin, zodra dit blok hout, dat ik nu heel chic een Presse-papier noem, op de kranten staat.

Als je me niet ziet....dan zit ik achter het huis, krantje te lezen, kopje thee erbij....daaaggggg :-)

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie


30 opmerkingen:

butterfly zei

That's lovely, Alie - I love the shabby look of the edges of the colour against the wood, and the flowers are so pretty with the white accents.
Alison xx

Danielle v/d Horst zei

Wat een enige oplossing Alielieve groetjes Daniëlle

ida zei

Wat een goed idee Alie en 't ziet er ook nog zo prachtig zomers uit!

Annemieke zei

Wat een leuk idee en zo bruikbaar.
Het probleem is voor iedereen heel herkenbaar denk ik.
Praktisch maar ook heel mooi om te zien.
Groetjes Annemieke

Shilpa Nagaonkar zei

Lovely make, Alie!

Gery zei

Zo hé, jij houdt niet van half werk!
Wat een bonk hout! Het ziet er na jouw bewerking wel weer gaaf uit, Alie. Daar houd je een krantje (maar ook een boekenkast :-)) wel mee op zijn plaats.
Laat maar doorkomen die zon en wind, zou ik zo zeggen.
Fijn weekend alvast.
Groetjes Gery

Sabine zei

Hahaha, geniaal!

Mariëtte zei

Nu nog een gestempelde parasol...

Ellen zei

Slim idee. En prachtig uitgevoerd! Ik hoop dat je er veel gebruikt van kunt maken ;)

Rianne Timmers zei

Wat een goed idee geen krant gaat hier mee sollen en jij kunt lekker in het zonnetje je krantje lezen.
geweldig ik hoop dat je nog heel veel buiten kunt zitten.
Liefs Rianne

Miranda zei

Wat een leuk en mooi uitgewerkt idee Alie, dat houdt je krant wel op z'n plek! Je hebt mooie dingen weer gemaakt, had er de diverse weer gemist zie ik.......jij gaat ook zo hard.......ik wens je een fijn windvrij weekend, groetjes Miranda

herminesplace zei

hele slimmem maar vooral leuke oplossing :o)

Astrid Maclean zei

Brilliant idea and I totally love how it turned out! The stamps look gorgeous and the white high lights really make the flowers pop, - very artsy and great stamps!

Silvia(Barnie) zei

A fabulous project, looks great.

Gerrina zei

Oh, dit is een veel mooiere oplossing als die ik gebruik! (alles wat ik maar in de buurt heb :-)...) echt iets om hopelijk nog heel veel te gebruiken en van te genieten! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Oh, dit is een veel mooiere oplossing als die ik gebruik! (alles wat ik maar in de buurt heb :-)...) echt iets om hopelijk nog heel veel te gebruiken en van te genieten! Groetjes, Gerrina

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful solution to keep your paper down. I really like the stamps, very whimsical and great colours too! Shirleyx

Coby van willigenburg zei

Wat heb je dit leuk gedaan en zo te beginnen met dat gedichtje, geweldig!

Ana K. zei


OOO Alie, you make me smile...I can almost imagine you sitting in the backyard and drinking coffee....I would like to join you....I soooo love your idea and end product! Fantastic, colourful and most important – useful!

Petra Tillmann zei

Wat is dit mooi geworden, Alie!

!neke zei

Mooi bedacht! En het werkt!
Ziet er nog gaaf uit hoor!

annekescardart zei

Wat een leuk idee en nog heel erg mooi ook. Fijn weekend zonder wind Anneke.

Marianne zei

Prachtige oplossing voor een lastig probleem! Mooi met die klaprozen... blijven MIJN bloemen :-) Heel mooie creatie Alie en geniet van je krantje!

Wendy McCarthy zei

A fab way to use those beautiful poppies! Love your colours, I want to get my poppies out now! :) xx

Willy zei

Ha, ha...geweldig creatieve oplossing en super mooi zoals je het blok hebt bewerkt!

Jetske zei

Meesterlijk, en nog mooi om te zien ook!

Janny zei

Geweldig gemaakt en bedacht. Maar niet op je stukje zetten dat je wilt lezen. Vandaag ging er zelfs een halfvol plastic bekertje limonade vandoor. Maarja daar kan ik geen blok op zetten. Groetjes Janny

Sylvia zei

Geweldig leuk idee Alie, zo'n leuk opgepimpte houten blok. Súper!! Groetjes Sylvia

Buttons zei

This is wonderful Alie. Love the idea. You should try Eileen Hull's Artist Trading Blocks. Jenny x

Sue Marrazzo zei

NICE Work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...