Volgers - Followers

maandag 7 april 2014

Bye bye Art Specially Event 2014 (it really was very special for me :-))

....En dan is het jaarlijkse Art Specially Event alweer voorbij...en begint het nagenieten :-)
Het was geweldig, en voor mij dit jaar ook anders, omdat toch best veel mensen me herkenden en me feliciteerden met het winnen van de posterwedstrijd...bedankt voor de vele leuke ontmoetingen en gesprekjes. Maar heel wat dames hadden ook prachtige creaties gemaakt die ik kreeg, als felicitatie....om van te blozen...Enorm bedankt nogmaals!!! Dat voelde naast alle mooie woorden van zoveel mensen, extra speciaal...dank dank dank.
Een apart bedankje voor Angela en haar team...mijn man en ik hebben heerlijk genoten van het aangeboden weekend op de beurs en in het hotel, waar ook nog een verrassingspakketje op het hoofdkussen lag!! (hoe wist je dat ik aan die kant slaap? :-)))
 Art Specially Team....DANK


En zo moe als ik was...en dat was heeeeeeeeel moe, moest ik gisteravond toch echt even stempelen. Ik had een sheet van VivaLasVegaStamps besteld...die kon niet tot vandaag wachten...

De figuurtjes op beide kaarten zijn stempels van VivaLasVegaStamps en de teksten zijn stempels van Stampendous, afgedrukt op gescheurd aquarelpapier. Gekleurd heb ik met Edding 1300 brilliant colour pencils en een waterpen. Nog wat spetters aangebracht en deze met een fineliner geaccentueerd.

......................

En nu bijtanken, nagenieten van alle leuke ontmoetingen, kadootjes, aankopen. Maar dit keer ook van prachtige workshops, bij o.a. Hermine Koster, CreaBest, Maria Vennekens! Alles een plekje gaan geven in mijn hoofd, de spullen een plekje in de kasten, de lieve kadootjes bij elkaar...en dan weer over tot de orde van de dag. Dat lukt maar gedeeltelijk, meestal neemt het nagenieten nog heel wat tijd in beslag...en ik kan er niet onderuit: Dit ASE voelde toch wel heel speciaal hoor! :-)

En de tekst op de kaart hieronder is zó waar...dat bleek dit jaar dus voor mij, doordat de jury van de posterwedstrijd besloot mijn kaart als winnende kaart te kiezen....En dan gebeurt er ineens van alles en veel daarvan overkwam me...
En is winnen dan een droom....nee niet persé (meestal droom ik over enge dingen!)...maar wel een geweldige eer!
En wat is het leuk dat mensen het werk dat je maakt, waarderen....en dát is wel een droom die uitkomt! Nog één keertje dus: HARTELIJK BEDANKT VOOR VEEL!!!! Ik heb genoten van het ASE 2014, jullie ook?????


 Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


37 opmerkingen:

marja Eelman-Rimann zei

Hoi Alie,
ondanks je moeheid ziet het er heel mooi uit.
geweldig dat je dit allemaal mee mocht maken.
ik wil aan jou ook vragen kan jij op mijn nieuwe blog komen?????
creatiesfotoartkiekjesblogspot.nl
als het niet zo is wil je het dan laten weten.
groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Ja hoor Alie, we hebben weer genoten, toch één dagje , en je was zo moe maar maakte toch weer twee prachtige creaties, hoe doe je het toch, als ik moe ben lukt met niet meer!!!

Groetje en blij dat ik je nog eens weer zag!!
Maria

Rein zei

Twee prachtige creaties heb je gemaakt,met je nieuwe stempels.

Netty zei

sounds like a wonderful weekend Alie and love both of your cards, Annette xx

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Elly zei

Het was heel leuk en druk. Misschien was je net kofie halen als ik op zoek naar jouw was. Dat de mooie stempel uitverkocht waren weet je zeker.(:o)Ik hou van je kaarjes maar dat weet je al ♥

Juls zei

wow, love it, love the soft colours the image and the fabulous sentiment!! Hugs Juls

Marianne zei

Hallo Alie,

Wat een mooie kaarten weer!!!! Fijn dat je zo van alles hebt kunnen genieten, het is je gegund. Ben blij je weer gezien en gesproken te hebben. Geniet nog van het nagenieten.

Groetjes Marianne

Sylvia zei

Wow Alie, zit vol verwondering te kijken naar je prachtige en súperleuke kaarten die je toch nog na deze beurs hebt gemaakt. Kan me héél goed voorstellen dat je erg moe was, ik ben nog steeds aan het bijkomen LOL en moet alles nog opruimen. Ontzettend leuk om te lezen dat je zo verwend bent en dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ook vond ik het geweldig om jou en je man ontmoet te hebben. Je bent een fijn en lief persoon en hoop nog lang van je creaties te genieten.
Groetjes Sylvia

Marianne zei

Wat een mooi verwoord verhaal en wat ontzettend fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Het is je van harte gegund, dat weet je en ik sta ook weer versteld van je nieuwe kaartjes. Deze stempels zijn echt iets voor jou en de teksten zijn weer geniaal!! Geniet nog maar lekker na! Fijn dat je weer terug bent.
Lieve groetjes,
Marianne

Karin zei

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en wat een energie om dan nog 2 van die mooie kaarten te maken! Groetjes Karin

Gery zei

Ten eerste, dank voor je lieve reactie op mijn blog, ondanks je eigen vermoeidheid.
Het was bijzonder, speciaal en ontzettend leuk jou en Arie ontmoet te hebben. Wat ben je een positief mens,terwijl het leven je ook lang niet altijd toelacht. Daar heb ik bewondering voor.
Je hebt ook al weer ontzettend leuke kaarten gemaakt! Kan me voorstellen, dat voor die VLVS bent gevallen, ze passen bij je als een goedzittende jas. Ook ik heb 2x over een half uur bij deze stand staan te kijken, maar ik had eigenlijk al te veel uitgegeven.... en een spijt dat ik nu heb, dat ik toch niet heb gekocht wat ik leuk vond... Volgend jaar maar in de herkansing, toch? Ik wens je veel rust en nog veel meer naplezier toe.
Lieve groeten van Gery

Willy zei

Wat heerlijk om te lezen dat je zo genoten hebt Alie en wat een prachtige kaarten heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt. Ik vind vooral de onderste helemaal geweldig, wat een leuke kleurtjes en stijl!!

Rianne Timmers zei

Hallo Ali , wat leuk dat je genoten hebt ook wij hebben genoten en vonden het heel leuk dat we je ontmoet hebben ,ik weet nu tegen wie ik iets vertel . Moe ben ik ook nog erg zo twee dagen is niet niks maar ik had het niet willen missen geleerd heb ik ook dus al bij al geweldig.
Liefs Rianne

Anjas-Artefaktotum zei

Love your humour! Both cards are gorgeous.
Groetjes Anja

annekescardart zei

Heerlijk te lezen dat jij zo hebt genoten. En ook leuk jou persoonlijk te hebben gezien.Ik ben een paar jaar niet geweest. Zelf bescherming.
Maar heb de schade toch ingehaald.
Geniet nog lekker na.Je hebt terecht de plek op de poster verdiend. De twee kaarten zijn erg leuk.Vooral de laatste. groetjes Anneke.

Coby van willigenburg zei

Ja ik heb genoten, net als jij! Wat leuk dat we elkaar even gesproken hebben en wat lief van die mensen om wat voor je te maken als felicitatie! Top hoor! Ook loop ik nog steeds te glimmen als ik aan zaterdag denk, horen bij zo'n leuke groep mensen met zo'n leuke hobby! Je kaartjes zijn prachtig en nu lekker nagenieten en bijkomen!

Patricia zei

Wat een SUPER leuke kaarten zeg Alie!!!! En ik baal een beetje hooor haha, want ik was op zoek naar je, ik heb nog bij stamingback gevraagd, maar dat meisje zag water brandsen toen ik naar jou vroeg haha.
Nel zei ze is er echt hoor, dus ik wat rondjes gelopen, maar helaas..... misschien volgend jaar dan haha Gr Patricia

Annemieke zei

Heerlijk toch, om je zo te laten verwennen. Wat een mooie kaarten die je ondanks de moeheid toch nog hebt gemaakt.
Groetjes Annemieke

Aukje zei

Ik kon er jammergenoeg niet bij zijn dit jaar, maar ik kan mij voorstellen dat je genoten hebt! De poster ziet er prachtig uit!! Net als deze nieuwe kaarten van je, leuke stempels en mooie kleuren.
groetjes Aukje

Myriame zei

Na een lange pauze ben ik er terug en heb ik genoten van al het moois op je blog.
Ook deze creaties zijn weer geweldig!!

Marjan Küppers zei

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt, heerlijk gevoel en inderdaad lekker nagenieten!
Fijn aan de knutsel met nieuwe spullen, veel plezier daarmee. Je creaties hier zijn erg gaaf ook.

Janny zei

Het was inderdaad erg gezellig op de Art Specialy. ook ik heb er van genoten en vond het erg gezellig je te ontmoeten en daar laten we het niet bij. Ik vind het knap dat je nog twee prachtige kaarten hebt kunnen maken. Ik was helemaal leeg en dat maar na een dag. Hoewel ik de volgende dag nog even naar de beurs in Rijswijk geweest ben met mijn moeder(90 jr.) omdat ze nog wat spulletjes nodig had voor het maken van 3D kaarten. Ik heb het daar hoofdzaak bij kijken gehouden. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen dat ik het knap vind dat je nog twee van die prachtige kaarten gemaakt hebt na de beurs. Ze zijn weer prachtig. Ook erg leuke stempels moet ik zeggen.
Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

:D Soooooo cool, these cards are amazing. Thanks for the big smile on my face.
It was great to meet you in Nijkerk :) Hope to see you next year again.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super dit weekend en veel te snel voorbij. Heerlijk elkaar weer even gezien te hebben, jammer genoeg maar even! De kaarten zijn ook weer zo leuk en inderdaad een pracht tekst. Geniet maar lekker verder. Weer gauw tot hoors xx

Yvonne zei

Wat fijn dat je zo hebt genoten. Jammer genoeg zijn we elkaar niet tegen gekomen maar ja...als VIP heb je ook heel andere belangrijke dingen te doen ;-)
Ondanks je moeheid heb je toch weer prachtige kaartjes gestempeld.
Enne...ja, ik heb ook enorm genoten van het ASE !

herminesplace zei

Prachtige kaarten Alie en leuk je in het echt gezien en gesproken te hebben :o)

Cath Wilson zei

LOVE those images! Gorgeous stuff, Ali. One day I WILL get to Art Specially x

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, your cards are fantastic ! And it's wonderful that you enjoyed a wonderful weekend at the great stamping event. Enjoy your new stamps and other goodies. Greetings, Shirleyx

Gerrina zei

Zo goed te lezen en te horen dat jij en je man zo genoten hebben! Het was wel te zien dat het een andere AS voor je was dan anders... En fijn je zondag twee keer wat rustiger gezien en gesproken te hebben, nadat we elkaar zaterdag lekker in het zonnetje tegen kwamen!
Ook ik heb genoten; ik kwam me zaterdag toch met een pak energie naar buiten... Zondag na de rit terug kwam de vermoeidheid van alle indrukken pas langzaam inzakken... Voor mij ook een heel andere AS als eerder...
Je kaarten vind ik mooi; die pastelkleuren en de stukken; weer een gaaf idee!!
Ik ga eindelijk slapen...vandaag was een drukke "normale"dag en daar moet ik nog even aan wennen.... Groetjes, Gerrina

Gráinne zei

Dear Alie, I don't get the whole post by scanning it, but I do get you had a great time at ASE and I'm happy for you. The card looks totally awesome and I love it! The image is beyond leuk :-) Groetjes, Suzanne x

Petra Tillmann zei

Wat een gave kaarten, Alie! Het event was genieten!

Annie zei

Fabulous cards and sentiments Alie, they really made me smile

TFS and best wishes
Annie x

Cavestamper zei

Erg leuke kaarten weer. Dat kunnen we natuurlijk verwachten van iemand die zo'n prestigieuze wedstrijd heeft gewonnen. Fijn dat je zo'n gaaf weekend hebt gehad.
Gr. Leonie

Sproet zei

T lood nog in de benen (hier ook!) maar jij hebt alweer elke dag een creatie op je blog! Mooi!

butterfly zei

So glad you had a great time, Alie - you deserve it, and it must have been so exciting to have people recognise and appreciate your brilliant poster.
Alison xx

Yvonne zei

Wat ontzettend leuk dat jullie zo hebben genoten van jouw gewonnen weekend! En terecht, want je poster is geweldig mooi.
Tot slot dan nog één keer, ik kan het niet laten, natuurlijk werd je veel herkend, ben je veel aangesproken, werd je veel gefeliciteerd met het winnen, want je was voor twee dagen wel een bekende stempelNederlander met eeuwige roem! En nu zal ik het nooit meer zeggen, ha ha!
Wat leuk dat je zoveel cadeautjes kreeg, wat betekend dat veel mensen het heel speciaal vonden wat je hebt gemaakt, én omdat je een ontzettend leuk mens bent!
En heeeeeel moe, maar heeeeel voldaan weer naar huis, natuurlijk heerlijk nagenieten, wat vast nog even voortduurt. Bij mij in ieder geval wel.
En ook al "spreken" we elkaar dan regelmatig, toch weer hartstikke leuk en fijn om je even in het echt te zien, een knuffel, een babbel, een plagerijtje, heerlijk!
Liefs van Yvon

Mrs.B zei

Fabulous - love the image.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...