Volgers - Followers

vrijdag 11 april 2014

Altered art - wooden spoons, ink and stamps




En bij elkaar is het deze creatie geworden:


Het kwam weer uit het niets!!! Ooit kocht ik voor nog geen euro deze 3 houten spatels met het idee om ze op te gaan pimpen. Gisteren viel mijn oog er weer op en door oudere en voor mij nieuwe stempels te combineren, werd het deze creatie.
De houten spatels gepoetst met Distress inkt. Hierop stempels gestempeld van Viva Las VegaStamps, Stampinback, Tim Holtz en Kaisercraft. De cirkelstempel van Stampinback 1 x met zwarte en 1 x met rode inkt gestempeld en 1 keer met witte verf. Vier hartjes geponst, bestempeld en met witte verf cirkels afgedrukt...de hartjes op elkaar gelijmd en met een nietje vastgemaakt aan de spatels.
De spatels met groen/wit en blauw/wit koord kruislings aan elkaar vastgemaakt. Dezelfde kleurtjes koord gebruikt om door de gaatjes vast te maken. (de gaatjes zijn weer heel attent door manlief geboord...geeft minder risico's dan bij mij :-))

Wat is stempelen toch leuk...en de mogelijkheden blijven eindeloos he?
Met een grote glimlach heb ik weer zitten kijken naar het resultaat...want er borrelt iets op en weer wist ik niet waar het zou eindigen...Nou, nu is het dus "dit"  geworden...hopelijk kan ik jullie ook een grote glimlach bezorgen...zo niet, dan mag je het ook zeggen hoor!

I joined Challenge #70 Favourite Technique at Fashionable Stamping Challenges
(I love to alter all kinds of materials and things)

Voor nu weer hartelijke groet/kind regards en veel stempelplezier!!!
Alie :-)

36 opmerkingen:

!neke zei

Zeg dat wel, er borrelt iets op!!!!
Het resultaat is weer verbluffend!!!!

Regina zei

Geweldig!! Mooi. Krijg spontaan zin ook zo iets te maken. Dank je wel.

ElizabethR zei

Wow I love these, might have to sort the kitchen drawers out! Have a great weekend. Elizabeth xxx

Saskia zei

Heel mooi geworden, Alie! De stempels passen er ook goed bij.

Marianne zei

Telkens laat je me versteld staan Alie! Wat een fantasie.... daar kan ik wel wat van gebruiken, dus mocht je ooit over hebben, houd ik me warm aanbevolen. Leuke creatie... ik kocht deze spatels laatst bij Action geloof ik voor een paar cent.... maar ze zijn al in gebruik genomen :-) Jammer, maar ik vind je uitwerking weer prachtig.

Juls zei

gorgeous makes!! Hugs Juls

Sylvia zei

Jeetje, wat is dit weer leuk!! Prachtig hoe je de spatels hebt opgepimpt Alie!! Geweldig idee!!
Groetjes Syl

herminesplace zei

Zeker weten dat je hiervan gaat glimlachen :o)

Willy zei

Ha, ha...bij jou is niest veilig, gelukkig maak je er steeds weer iets geweldigs van :) Je moet er maar opkomen!

Sandy zei

Wow! What a fantastic creation and fabulous idea!! Bravo Alie!!
Sandy

Rosie Schirrmeister zei

I love this creation. What a great idea, Alie. Fantastic

Have a wonderful weekend

Gerrina zei

Ze zijn super grappig met je nieuwe stempels van VLV! Die kleuren zijn top en met de harten doet de vorm me erg aan mensen denken; mooi! Ja, ik ben nog aan het nagenieten en weer geïnspireerd om andere materialen en technieken te combineren; daar is zo'n ASE super voor... Fijn weekend en geniet nog verder! Groetjes, Gerrina

ida zei

Wat een geweldig idee Alie, 't is erg leuk geworden, mooie kleurcombi!

Stampinback zei

en hier ook een grote glimlach, echte Alie spatels, kei leuk !

Wendy McCarthy zei

What a great way to use wooden spatulas! Fab colours and great design. Have a lovely weekend! Xx

Elly zei

What an awesome creation. I've already missed your altered art projects but it was worth the waiting. Stunning, Alie (:o)

May zei

WOW...Alie, I adore your altered spoons...the designs are fantastic...Brilliant work... Hugs May x x

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what a gorgeous unique projekt and wonderful color and stamp combinations.
Groetjes Anja

Marianne zei

Alie, Alie, je laat mij eer eens vol verbazing naar je blog kijken!!! Wat een idee en wat zien het er mooi uit!!! Enkel de ideeën zijn al waardevol.

Groetjes Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

Super super gaaf Alie .Hoe kom je er op .
Heb ook eens rustig van alle andere creatie's die je gemaakt hebt zitten genieten ,
Echt super stuk voor stuk
Helemaal bijgekomen van het weekendje Event ben ik,nog niet ,maar dat komt goed.
Lieve groetjes Janny

lynnesbowsandbelles zei

Fabulous!
Alie what amazing creations - so quirky!
Wishes
Lynne

xxx Myra xxx zei

wow prachtig!!!

Patricia zei

WAUW dat heb je weer MOOI gemaakt Alie!!!!!
Gr Patricia

Danielle v/d Horst zei

Super leuk geworden Alie ik ben ook druk bezig jezal her wel zien lieve groetjes Danielle

annekescardart zei

Wat gaaf Alie. Ik had ze op pinterest al voorbij zien komen. Echt heel grappig. Goed weekend Anneke.

Claire zei

Wow what a clever idea and the finished result is stunning. Love the colours you've used too.Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges this time
Claire xx

Jetske zei

Leuk, vrolijk en fleurig!

Boukje zei

Wat weer een leuke uitdaging!! Leuke stempels en mooie kleuren heb je gebruikt. Kan me herinneren dat je ook eens een paar schoentjes hebt opgepimpt, vond ik ook zo leuk!
Groetjes.

Bea zei

Ohhh Alie ....wat ben je toch een keuken prinses!!

Gery zei

Bij mij is het weer die grijns van oor tot oor, mag ook hè?
Mens, waar haal je het vandaan???
Hardstikke leuk geworden hoor.
Je blijft verrassen.
Groetjes en fijn weekend.
Gery

Von zei

Your'e so creative Alie super work :)
Von ♥

Ana K. zei

O gosh Alie…I can’t believe I wasn’t here so long…so many awesome posts! But I did scroll down today and look every single project I missed…beautiful, very creative...and this one is also wow….I just have to love your imagination...really what you did with the spatulas is amazing! Hugs my dear friend!

Gerry Vermunt zei

wat prachtig gedaan, heel bijzonder

Coby van willigenburg zei

Geweldig wat een leuk idee en zo mooi weer uitgevoerd!

Silvia(Barnie) zei

Thanks for the big smile on my face. A fantastic idea and a wonderful project.

butterfly zei

Wow, Alie - you have been busy - how did I miss so much!! It's lovely to have a bit of time to catch up with your always amazing work... and this is maybe my favourite of the new creations - magical transformation, and so much fun in those colours and with those stamps. Brilliant!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...