Volgers - Followers

zondag 16 maart 2014

YOU are special - Stampinback in pink and yellow

klik op de foto om deze te vergroten

Op een acrlyblok kleuren gedept met gele, roze en lichtbruine Distress Stains. Hierop water gesproeid en het gescheurde velletje aquarelpapier op het acrylblok gedrukt. Vervolgens wat knalgele Distress inkt op een acrylblokje gedaan en hier een natte kwast doorheen gehaald en spetters op de kaart aangebracht. Op het gekleurde deel één van de mannequins van de Fashionista sheet 146 van Stampinback.nl afgedrukt met zwarte Archival. De jurk en het haar ingekleurd met een gele en roze permanent marker. Rechts van de mannequin de tekst stempel Jij bent BIJzonder van Stampinback verticaal gestempeld. Het bijtje apart gestempeld, zowel rechts onder op de kaart als op het hoofd van de mannequin. Ook deze ingekleurd met de gele en roze permanent markers. Met de gele marker ook een rand getrokken om de afdruk van het acrylblok en hierop met een zwarte identi pen rondjes getekend. Verdeeld over de kaart ook rondjes gekrabbeld. De randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt, de kaart gemat op een zachtroze linnen kaart waarvan de randen ook bewerkt zijn met zwarte chalk en tot slot heb ik de kaart gemat op een zachtgele onderkaart.
Voor mijn doen een heel zoete kaart in zoete kleuren....maar het is zeker voor herhaling vatbaar...want eigenlijk vind ik het zelf een erg leuke kaart geworden door deze kleurencombi en dan dat lekkere heftige zwart erbij :-)

Mijn bijdrage vandaag op het Stampinback Blog, vind je HIER

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

20 opmerkingen:

Wiepke zei

Zoet kan af en toe best lekker zijn of in dit geval mooi!
Een heerlijke kaart heb je weer gemaakt!!!

Gerrina zei

Het is een super lekkere kaart geworden! Had niet gedacht dat die kleuren bij elkaar zo mooi konden werken! Fijne zondag verder, Gerrina

Gerrina zei

Vergeet ik helemaal je een compliment te geven over het leuke artikel en de hele mooie kaarten die ik gisteravond in het AS-magazine heb zitten te bewonderen! Lekker lezen en m'n ogen weer laten genieten! Fijne zondag verder, Gerrina

Sylvia zei

Ik vind dat je wel vaker zoet mag wezen hoor ha,ha. Je kaart is echt súper leuk geworden Alie. Ik zelf hou wel van deze kleurencombi. Groetjes Sylvia

Marianne zei

Bijzonder BIJzonder!! Leuke kaart en erg mooi met die vrolijke kleuren!!
xxx Marianne

Willy zei

Super mooie kaart Alie en een heel verrassende kleurencombinatie, prachtig!

Coby van willigenburg zei

hahaha wat een leuke kaart! Wat sta je mooi in de AS, geweldig wat een eer he? Ik ben heel benieuwd hoe jij het weekend gaat ervaren als VIP.

Gery zei

Wat een hardstikke leuke kaart is dit geworden, Alie! Echt totaal buiten jouw normale doen en misschien daarom of juist daardoor, wel superleuk. Dit doe je dus ook geweldig! Kanme wel voorstellen, dat je hier zelf ook wel tevreden over bent. Het is ook zoooo leuk om van alles uit te proberen hè?
Ik wacht geduldig op de volgende, want ik word hier wel blij van:-))
Groetjes Gery

Jetske zei

Ik vind het zoete nog wel meevallen, meer lekker fris, lentekleuren! De kaart ziet er lekker vrolijk uit, en door het zwart van de stempels is alles in verhouding (qua kleuren bedoel ik)

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart met frisse kleurtjes je maakt van elk kaartje iets bijzonders Alie, deze vind ik super geslaagd hoor!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Hoi Alie,

Een heerlijke vrolijke kaart heb je gemaakt!!! Ik vind dat je leuke en mooie kaarten maakt van de nieuwe sheet.

Groetjes Marianne

butterfly zei

Unusual colours for you, but you've made them work beautifully! Fabulous image... especially with the added bee.
Alison x

Annemieke zei

Mooi hoe je de stempels en de kleuren inkt combineert.
Groet Annemieke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wederom een plaatje Alie. BIJzonder!!!x

Silvia(Barnie) zei

That's a fantastic card with great layers. Love the color scheme.

Mrs.B zei

Fabulous images - love the spring colours and the placement of the bee is so cool.
Avril xx

Patricia zei

SUPER MOOI zeg Alie!!!
Gr Patricia

May zei

Gorgeous images Alie, & I adore the colours too....Just Beautiful... Hugs May x x

Jeannette zei

haha what a cool image..love the bee style and the yellow colors..just wonderful.

greetings jeannette

Boukje zei

Bladerend in de trein heb ik je interview gelezen. Zo leuk!! Een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt Alie. Mooie kleurtjes. Het roze achtergrondje maakt het net even anders.
Groetjes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...