Volgers - Followers

woensdag 19 maart 2014

Tags and spots :-)


Een reststrookje wit papier flink besproeid met water en hierover wat Goosebumps gesproeid. De strook met de heatgun gedroogd en daarna 2 kleuren Dylusions Ink Spray op de kaart gesproeid. Na het drogen met een vochtig doekje lichtjes gepoets en toen zag ik wat het resultaat was geworden. Grote witte vlekken met wat uitlopers en spetters...hmmzzzz wat maak ik hiervan? Eén van mijn zwarte identi pennen gepakt en om de kleuren en vormen heen, lijntje gaan trekken, met dit resultaat. Uit wit papier een grote cirkel geponst en de rand hiervan met heldergroene chalk bewerkt. Uit turquoise kleurig papier een kleinere cirkel geponst en hierop één van de tekststempels van  de Fashionista sheet 146 van Stampinback afgedrukt en deze cirkels op de strook gelijmd. De randen van de strook met zwarte chalk bewerkt en gemat op een turquoise kleurige kaart en daarna op een kortere witte onderkaart (niet goed te zien op de foto). Wat lintjes in bijpassende kleuren door het geponste oog bevestigd.

.............................


Even een uitspatting met Stampinback Liquid Watercolor en Alcohol inkt en Blending Solution.

Uit een stuk papier een tag gesneden, hierop met een doekje Stampinback Liquid Watercolor in diverse kleuren aangebracht. Hierna met een vochtig doekje wat plekken bewerkt waardoor er meer lichtere plekken onstaan.  Vervolgens met een wattenstaafje waarop ik Alcohol Inkt had aangebracht gespeeld op de ondergrond...dat werd vrij statisch dus met een ander wattenstaafje waarop ik Blending Solution had aangebracht, verder gespeeld, met bovenstaand resultaat.
Bovenin een bloemenstempel van Stampinback sheet 142 afgedrukt met zwarte Archival. De bloemen ontkleurd met verdunde chloor en een waterpen. Op apart wit papier de bloemen nog een keer gestempeld, uitgeknipt, gekleurd met Stampinback Liquid Watercolor en verhoogd op de tag aangebracht. Direct op de tag de leuke Stampendous tekststempel afgedrukt en de Wow vlinders, beide met zwarte Archival. Onderaan de kaart een randje getekend met zwarte identi pen en witte gelpen. De randen van de tag bewerkt met zwarte chalk en de tag gemat op een knalgele onderkaart.
Een oog geponst en hier doorheen kreukellint vastgemaakt en er een draai aan gegeven :-)
Als laatste een samengestelde knalrode bloem aan het lint en de tag vastgemaakt.

Hiermee heb ik me ook weer lekker vermaakt!
Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

20 opmerkingen:

Mariëtte zei

Prachtig weer Alie, mijn favoriet de bloem tag!

!neke zei

Hele gave tags !
Prachtige kleuren !

Willy zei

Gaaf Alie wat jij van vlekken maakt :) twee prachtige tags!

Anjas-Artefaktotum zei

Both are wonderful tags, my favorite is the second with beautiful summer feeling.
Groetjes Anja

Patrice zei

Hallo Alie, doordat ik een hele tijd ben weggevallen heb ik je niet kunnen feliciteren met je prachtig resultaat van de ArtSpecially poster. Van harte hoor!!! ZOOOO MOOOIII.
En ik scrolde eens door jouw pagina's en zag daar ook weer enorm veel prachtige creaties. Voortaan ben ik er weer (al is het nog rustigaan!)...liefs XXX Patrice

Sylvia zei

Schitterend weer Alie!! Zo verschillend maar beide weer héél gaaf. Groetjes Sylvia

Gerrina zei

Mooi wat je van de eerste maakte! En de tweede; super mooi die beide technieken en kleuren! Weer een genot hier even voorbij te komen... Fijne dag verder, Gerrina

annekescardart zei

Wat leuk om het spel van jouw achtergronden te lezen. Jouw eerste tag is mijn favoriet. Heel leuk dat je de zwarte lijnen om het spel heen heb getekend. Geeft een effect alsof het een stempel is. Groetjes Anneke.

Karin zei

prachtige tags, mooie heldere kleuren! Groetjes karin

ElizabethR zei

Wow they are both gorgeous, such lovely bright colours. Elizabeth x

catherine zei

Both of these pieces are fabulous Alie. Love the different colour combinations
x catherine

Rianne Timmers zei

Zo Alie wat heb je weer je best gedaan en wat is het weer mooi daar kun je te vrede over zijn hoor.
Liefs Rianne

Marianne zei

Ik stond allereerst versteld van je prachtige achtergrond en daarna perplex van je tweede tag. Wat een prachtige kleuren en super geheel. Ik denk dat ik nu maar op de bank ga zitten LOL.
xxx Marianne

Stampinback zei

Helemaal super geweldig mooi.

Sandy zei

Really love your tags Alie - the only thing I would add would be the words "and go with the flow" on the first tag. The background really looks like a stream bubbling along over pebbles and stones.
Sandy xx

Patricia zei

Heel mooi en een SUPER tekst!
Gr Patricia

Aukje zei

Twee prachtige tags en heel mooie kleuren!!
groetjes Aukje

herminesplace zei

prachtige tags en kleuren

Silvia(Barnie) zei

Both of your tags are fantastic. Cannot decide which I like best.

butterfly zei

You create such exciting inky backgrounds, Alie - I would so love to come and play and experiment and learn with you... The blue/green piece is lovely, but it's those bright springtime colours on the second tag which have really won my heart - gorgeous work as always!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...