Volgers - Followers

maandag 24 maart 2014

Have you already noticed that I love the Stampinback Fashionista Sheet 146 ??? :-))

Heerlijk de Fashionista sheet 146 van Stampinback. Wat heeft het Designteam er de afgelopen weken met enorm veel plezier mee gewerkt...super!!!
Ook al had ik er al heel wat creaties mee gemaakt...vanmiddag ben ik toch nog weer doorgegaan en heb met deze sheet en wat losse Stampinback stempels, onderstaand boekje gemaakt.

(klik op de foto's om deze vergroot te bekijken)

Dit is de buitenkant... Distress inkten op mijn craftsheet aangebracht en het papier erdoor gehaald. Dit laten drogen. Ik had nog een tissue liggen waarmee ik van een andere ondergrond, inkt had gedept. Dit tissue met een medium op de kaart aangebracht. Ik had nog geen idee wat ik met deze kaart wilde doen...wel wist ik dat ik het zonde vond om doormidden te snijden, dus maar gevouwen.
De kaart op linnenkarton gelijmd en daarna aan de binnenkant nog designpapier geplakt.
De dames en het potlood zijn stempels van de Fashionista sheet 146, de bloemen zijn van IBFS 861 J, de cirkel stempel is ook van SB. De bloemen en de dames op het kaft ingekleurd met markers.
Met een grijze memento marker de schaduwranden links van de dames aangebracht.


Binnenin heb ik twee met Distress inkt gedepte kaarten aan elkaar gelijmd en als een mini boekje gevouwen in het kaft. Hier is het designpapier aan de binnenkant van de kaft te zien. Hierop heb ik ook de bloemen gestempeld en ook teksten met zwarte en gele Archival.  Met rode Archival de cirkelstempel met stippen van SB afgedrukt. Hier zijn de bloemen ingekleurd met Distress inkten en witte Sharpie.


Nog even de twee  te gekke "tutjes" zoals deze stempels in het DT liefdevol worden genoemd, naast elkaar afgedrukt.


 Zo mooi deze vrouwenstempel...gelukkig kan ik ook NA deze maand, waarin we met het DT de Fashionista sheet hebben geshowd, de sheet blijven gebruiken :-)


Met drie kleuren lintjes de binnenkant vastgemaakt aan het kaft en de lintjes vastgeknoopt.

Nog een SNEAK PEEK van mijn blogpost op het Stampinback Blog


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


26 opmerkingen:

Marianne zei

Nou laat me dat nou nog helemaal niet opgevallen zijn, dat je dit leuke stempels vond LOL. Maar dat maakt niet uit; ik vind ze ook heel mooi en vind je creatie dan ook weer helemaal super. Prachtige teksten zag ik er weer bij staan!! En schitterende kleuren. TOPPIE!
xxx Marianne

!neke zei

Hoi Alie, is weer erg kleurrijk en mooi gecombineerd!
Echt een Alie creatie!!!!!

annekescardart zei

Wat een prachtige creatie is dit weer geworden in mijn lievelings kleuren roest bruin. Wat zijn al die dames leuk. Groetjes Anneke.

maria's knutselplezier zei

Wat een super prachtige creatie Alie, wow, alles zoals ik het zelf zou gedaan hebben en meer!!!Wow you are the best is helemaal aan jou besteed!!

Groetjes
Maria

Elly zei

Another creation just right up my alley, Alie (:o) Do you think there is a chance to get the stamps at the Art Specially in two weeks?

ida zei

Wat een superleuk boekje Alie,
mooi die oranjetinten en die stempels zijn erg leuk!

Patrice zei

Dag Alie, wat is het een mooi, stijlvol boek geworden, iedere pagina om ter mooist en de omslag.. super!
Groetjes Patrice

Rianne Timmers zei

Dit is weer een uitstekend idee wat ik vast ook eens ga gebruiken wat een uitdaging echt super.

Liefs Rianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WAANZINNIG mooi Alie. Ben er helemaal weg van. Schitterende combinaties heb je gemaakt en een prachtig klein boekje. X

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WAANZINNIG mooi Alie. Ben er helemaal weg van. Schitterende combinaties heb je gemaakt en een prachtig klein boekje. X

Marianne zei

Schitterend Alie!!!! En ja er is veel gemaakt met deze sheet. Ik heb er van genoten van al het moois!!! Het is ook een sheet waar je veel mee kan.

Groetjes Marianne

Annemieke zei

Inderdaad wat een mooie sheet en wat heb je er al schitterende kaarten mee gemaakt. Ook dit is weer een prachtig project.
Groetjes Annemieke

Miranda zei

Nee, was me niet opgevallen Alie, haha....het is dan ook een prachtig sheet! En je hebt er een schitterend boekje mee gemaakt, wow! groetjes Miranda

Willy zei

Wauwww...wat een prachtig boekje Alie, prachtig van kleur en design!!

herminesplace zei

Wat een prachtig boekje, en helemaal mijn kleuren

Gery zei

Kwam je boekje vanmiddag al tegen op Pinterest en ik heb hem toen uitgebreid zitten te bewonderen.
Hij is werkelijk schitterend geworden, Alie. Wat een kunstwerk.
Heb hem gelijk gepind en op het board Art Books gezet, want die titel verdient hij!
Groetjes Gery

Silvia(Barnie) zei

Wow - it's a BREATHTAKING project.

Gerrina zei

En ook op dit mooie miniblokje zijn de dames-stempels weer zo mooi! Ik kon het niet laten en heb de kit meegenomen toen ik er zondag was; helemaal aangestoken door de mooie voorbeelden. In deze kleuren ook weer super! Groetjes, Gerrina

ElizabethR zei

Gorgeous no wonder you love those stamps, and the colour is beautiful. Elizabeth xxx

Sylvia zei

Jeetje, wat heb je dit weer súpergaaf gemaakt. Echt helemaal geweldig. Ik heb naar aanleiding van al jouwe mooie creaties deze sheet vorige week binnen gehad. Dus nu er nog wat moois mee maken. Ik hoop je echt even te ontmoeten in Nijkerk.
Groetjes Sylvia

Coby van willigenburg zei

Heel mooi, leuk deze vorm van een boekje! Een mooi podium voor de stempels

Janny zei

Ik zag hem steeds terugkeren in mooie kaarten. Dus een klein beetje was het mij wel opgevallen. Maar het zijn steeds weer nieuwe creaties allemaal erg mooi. Groetjes Janny

Mariëtte zei

Weer helemaal geweldig Alie!

Petra Tillmann zei

Wat een kunstwerk is dit geworden! Prachtig gedaan. Die stempels zijn ook erg leuk trouwens...

Mrs.B zei

No wonder you love this set Alie. Fabulous images and colours.
Avril x

butterfly zei

Wow, Alie - how did I miss so much?! You've been creating so many glorious works since I was last here... It's been so amazing catching up. I think the large ART card is my favourite of what I've seen this time, but this wonderful glowing mini book is a very close second - it's a beautiful creation. Fabulous monochrome palette, yet with so much variation and detail, and great, great use of the stamps. Bravo!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...