Volgers - Followers

maandag 10 maart 2014

Demo idea from Ank and Ballie for the Art Specially Event, April 5 and 6 2014 in Nijkerk (NL)


klik op de foto om deze te vergroten

Deze kaart heb ik gemaakt na uitleg van Ank de Back van Stampinback.nl.
Op het Art Specially Event 2014 op 5 en 6 april a.s. in Nijkerk, zullen met deze techniek en variërende resultaten, DEMO'S gegeven worden bij de stand van Stampinback.
Dus als niet alleen de stempels van Stampinback je nieuwsgierig maken, maar deze techniek je ook nieuwsgierig maakt, dan heb je nog een extra reden om naar de stand van Stampinback te komen :-)

Gebruikte stempels:

Vrouw, Eifeltoren en post stempels: Hier
Quote stempel: Hier
Letters en nummers stempels: Hier


SNEAK PEEK van mijn bijdrage op het Stampinback Blog, dinsdag 11 maart 2014


 EN nog een SNEAK PEEK van een topkaart met stempels van de nieuwe Fashionista sheet 146, op het blog van Ank de Back

 


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

27 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie, stijlvolle kaart met een grappig tintje aan ! mooi
grtjs, martina
x

herminesplace zei

Super, heel stijlvol

Marianne zei

Prachtige kaart. Ik vind de achtergrond weer fantastisch en het stempelwerk ontzettend knap.
xxx Marianne

Patricia zei

Oh leuk weer zeg Alie, ik kom zeker even kijken bij je, en dan kan ik je eindelijk eens in het echt ontmoeten!!!!
Ge Patricia

ida zei

Heel mooi, wat een prachtige achtergrond!

Mariëtte zei

Prachtige combinatie van kleur en stempels.

Stampinback zei

Zo Alie, ze verwachten je bij onze stand te vinden hahahaha en dat zal ook vast wel zo nu en dan.
Prachtige kaart en een geweldige uitvoering van deze SB techniek, een beetje van SB en een beetje van jezelf.

Aukje zei

Prachtig kaartje, hoor! Mooie kleuren en stempels heb je gebruikt.
groetjes Aukje

froebelsternchen Susi zei

beautiful colors and design Alie! GREAT!

Annemieke zei

Een hele mooie kaart ik kom zeker een kijkje nemen. Ben benieuwd hoe deze techniek uitgevoerd is.
Groet Annemieke

Sylvia zei

Ziet er weer prachtig uit Alie. Mooie stempels en een schitterende kleurencombinatie weer.
Groetjes Sylvia

Rosie Schirrmeister zei

Wow, Alie, this is gorgeous, love it

Bea zei

Mooie kaarten Alie!! SUPER!!

Gerrina zei

Mooie kaart! Lijkt me zeker een bezoekje waard! Hopen dat het lukt... Groetjes, Gerrina

Jeannette zei

WOW Alie,this is amazing,the card its wonderful,the colors and backround are great.

Greetings Jeannette

Mrs.B zei

HI Alie, that background looks amazing, love the colours.
Fabulous images and sentiment.
Avril xx

Rianne Timmers zei

Nou Alie wat prachtig weer ,ik ga zeker kijken en er wat van leren hoop nik toch.
Liefs Rianne

Gery zei

Alie, dit is ook weer zo'n superleuke kaart geworden met deze techniek. Lijkt me idd heerlijk om te doen.
Groetjes Gery

Netty zei

wonderful design Alie and love your colour choice. Annette x

Silvia(Barnie) zei

Wow Alie, a wonderful card - this technique result looks fabulous.
Hope to meet you at ASE :)

Saskia zei

Leuke kleurrijke kaart, Alie, zoals we, verwend als we zijn, van jou gewend zijn!
Ik ga je vast weer tegenkomen op het event of anders in het hotel. Zo'n zin in!

Bianca van Noort zei

Prachtige kaart, ben benieuwd hoe die gemaakt is. Probeer even langs te wippen ;)
Groetjes Bianca

Paper Creations by Shirley zei

Another beautiful design Alie, I really like the combination of stenciling, stamping and highlighting. Have a great day, Shirleyx

Jetske zei

Hele mooie kaart!

Janny zei

Wat een prachtige kaarten staan er weer op je blog. De kaarten met de drie poezen. De kaarten die je met sheet 146 gemaakt heb. Ik vind ze allemaal even mooi. De kaart met de hartjes ik heb van allemaal genoten. Ook heb blikje wat je bewerkt hebt is erg leuk geworden. Ik heb hier nog een groot blik van de cassolet staan daar moet ik nog aan beginnen maar door jouw blik heb ik er wel zin in gekregen. Groetjes J

Wendy McCarthy zei

I love this Alie! Colours are fab and the pattern looks like lots of lovely fans behind the lady. xxx

butterfly zei

What fantastic colours - and there's something very Parisian and decadent and Folies Bergere about it!!

Off to check out the sneak peeks now...
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...