Volgers - Followers

donderdag 13 februari 2014

Elephants and a stunning package from Gery!



Voor een goede kennis die ruim 4000 olifanten (geen echte) heeft gespaard in allerlei uitvoeringen, heb ik een paar kaarten, een tag en een notitieboekje gemaakt. De stempel is van Crafty Individuals.


Ook deze, al eerder gemaakte kaart met de mooie stempel van Stampinback.nl 
verhuist naar haar...die mag dan ook niet missen in haar verzameling, vond ik :-)

................

En kijk eens wat ik gisteren ontving via de post??? Ik laat niet alle post  zien die ik ontvang van medebloggers, maar dit wil ik graag met jullie delen, dit is voor mij heel speciaal, o.a. door de lange handgeschreven brief erbij, die ik jullie niet laat lezen! :-).
De post ontving ik van Gery...en wat zat er veel moois en unieks in het pakje...en dat allemaal omdat Gery mij wilde feliciteren met het winnen van de posterwedstrijd van het Art Specially Event  dat in 2014 op 5 en 6 april gehouden wordt in Hart van Holland te Nijkerk!!
Prachtige zelfgemaakte creaties, waaronder een handgemaakt en bestempeld boekje, doodle creaties, prachtig stempelwerk, tags, witte patronen van labels, supermooie achtergrond papieren!

Mooi he!!!
 En alsof dit alles nog niet genoeg was, zat er een machtig mooie kaart met bijpassende envelop bij, Mail Art van voor tot achter, in het echt nog veel mooier dan op de foto!!! Kijk maar:

Gery enorm bedankt voor dit verwenpakket en je zo ontroerende brief!!!
"Stuur een knuffel jouw kant op!"

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

23 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat mooi al die olifanten dingen met een stempel! Leuk dat die zo toepasselijk zijn! En wat ben je heerlijk verwent door Gery! Geniet ervan! Fijne dag nog, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Prachtig weer Alie, hoe je met één stempel verschillende mooie kaarten kan maken, en je post van Gery prachtig , je wordt weer eens verwent, ik wacht lekker tot op het Event om je in de bloemetjes te zetten, dus je hebt nog iets te verwachten!!!

Groetjes
Maria

Saskia zei

Geen echte, lol, moest even lachen, hoor. Wat een leuke post heb je ontvangen, ontzettend lief van je blogvriendin.

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagde creaties !
mooi
grtjs,martina
x

ida zei

Wat een mooie olifant creaties Alie, leuk om iemand zo te verwennen en ook superleuk dat
jezelf zo verwend bent!

ida zei

Wat een mooie olifant creaties Alie, leuk om iemand zo te verwennen en ook superleuk dat
jezelf zo verwend bent!

Danielle v/d Horst zei

Heel leuk Alie mijn zus spaart ook olifanten geweldig die kaarten en je cadeau je hebt het verdient lieve groetjes Danielle

Mariëtte zei

Mooie creaties weer Alie en wat zijn spontane onverwachtse verwennerijen leuk!

Sandy zei

Wonderful elephant makes - especially the last card you showed. Congratulations on your win - did I miss something or have I forgotten. I have a very senior brain!
sandy xx

Willy zei

Wat een prachtige olifanten stempel Alie en wat heb je er weer wat moois van weten te maken, zóóó verschillend maar allen even mooi!! Wat ben je verwend door Gery, wat een feest zeg om zo'n mooi pakje te mogen ontvangen, echt super lief van haar!!

Coby van willigenburg zei

Wat een lieve kaarten zijn dit geworden, mijn schoonzusje spaart ook olifanten, altijd leuk om iets te geven. En wat een boffer ben jij met zo'n pakketje! Veel plezier er mee!

Silvia(Barnie) zei

Wonderful projects and great elephant images. Fabulous post from Gery.

Marianne zei

Ohhh wat gaaf zo'n pakket. Ze heeft je leuke dingen gestuurd in een prachtige enveloppe. En die olifantenkaarten zullen zeker gewaardeerd worden. Fantastische set!!
Fijne creatieve avond!!
xxx Marianne

Gery zei

Wow, Alie, alle olifantenkaarten zijn mooi, die laatste geeft echter voor mij, vanwege de kleuren, echt de sfeer weer van hun leefklimaat.
Prachtig gemaakt! Dat stempel is ook weer zo'n grijpgrage aanwinst!!!
Dankjewel voor de eer van de vermelding op jouw blog! Lief.
Groetjes Gery

Bianca van Noort zei

Mooie creaties
Groetjes Bianca

Boukje zei

Wat zijn ze leuk, je olifantenkaarten! Prachtig. Geweldig toch dat er zomaar een pakketje op je deurmat ligt met daarin zoveel mooie creaties van Gery. Heel lief!
Groetjes.

Ana K. zei

What a wonderful elephant art! Fantastic gift from Gery, you deserve it Alie.
I hope one day I will join you on Hooby fair and meet you in person! Have a beautiful weekend Alie!

Ryn Tanaka zei

The first batch of cards and journal cover really stand out to me. I love that stamp and the colour background reminds me of batik textiles. Beautiful use of colour in all of these projects Alie :)

marja Eelman-Rimann zei

Hoi Alie,
heel mooi je kaart met olifanten,
het zijn ook zulke prachtige dieren.
Groetjes Marja

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful elephant designs Alie, they are great images. Your mail art and gifts from Gerry are also beautiful. I'm catching up, I've been away. Greetings, Shirleyx

butterfly zei

I just love your elephant cards, Alie - especially that final one with all the magic and mystery of the African plains. And what a fabulous package from Gery, that must have been so much fun to unpack!
Alison xx

Alex zei

Love your elephant cards, Alie! So peaceful!
Have a wonderful weekend!

Creative Chaos zei

Zo, jij bent lekker verwend !! , maar dat heb je dan ook wel verdiend !!!
Zelf heb je ook prachtige kaarten gemaakt, vooral die met die olifantjes zijn supergaaf !!
Tja , het is idd wel even afkicken van een zonnige 30 graden , naar de natte regen en wind !! Bah !! :-)
En meteen door naar de dokter die denkt dat ik spierreuma heb , dus weer aan de Prednison en mijn spieren niet te zwaar belasten ... zou stempelen daar ook bijhoren ?? nou ja , we zien wel :-)

liefs, Patti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...