Volgers - Followers

zondag 19 januari 2014

Tag - Fly and feel free




Deze tag is gesneden uit wit papier. Hierop twee achtergrond stempels van Stampinback met bruine Versafine gestempeld. Daar overheen gepoetst met een doekje met Stampinback Liquid WaterColor oranje en bruin. Links op de tag het stralen sjabloon gelegd en sneeuwpasta met glitter gesmeerd in de openingen. Ook hierover nog een beetje oranje en bruine Liquid WaterColor aangebracht . Met een witte gelpen streepjes langs de randen van de tag getekend. Op apart wit papier twee maal de Stampinback vlinder gestempeld met Versafine en verhit met embossingpoeder. Een oranje cirkel geponst en bestempeld en deze als ondergrond gebruikt voor de vlinders, die beide uitgeknipt en verhoogd zijn opgeplakt. Zowel op de tag als door het oogje een creme en oranje lintje geknoopt. Met de Dymo Labelmaker de tekst gemaakt en op de tag bevestigd met nietjes. De tag gemat op een wat grotere zwarte tag.

Met heel veel moeite heb ik via Internet Explorer dit bericht kunnen plaatsen...Het werkt zo traag en IE ligt dwars....Google Chrome doet het sinds gisteren ineens niet meer op mijn pc, niet eerder een probleem gehad in Windows Vista hiermee. Onze zoon heeft geprobeerd dit euvel te verhelpen maar niets kreeg Google Chrome weer aan de praat.
Via mijn laptop kan ik wel met Google Chrome werken, maar daar zit Windows 8 op en daar werk ik nog niet zo handig mee :-(.
Waarom ik dit vertel? Omdat ik hoop dat ik toch mijn berichten kan blijven plaatsen ondanks al dit gedoe!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie

P.s. Wie een oplossing weet voor het Google Chrome probleem, mag het laten weten :-)))

21 opmerkingen:

Analia Cristina zei

Hi,your tag is lovely,this colours really nice!!!!

Janny zei

Mooie tag geworden.Wat een werk heb je eraan gehad. Als je geen google chroom hebt geeft het inderdaad problemen. Op de computer van mijn man (zonder google chroom) kan ik amper mijn blog bekijken. Springt alle kanten op. Hoop dat je probleem zich oplost. Misschien toch een hogere windows installeren??? Maar gelukkig is nu je bericht er wel. En ik heb de flyer van de Art Specially. Hij is prachtig met jouw kaart erop. Als het even lukt kom ik ook.
Groetjes Janny

Felicie zei

Really beautiful Alie.I love it.
Greetings
Felicie

Von zei

loving those colours !
Hope you get sorted soon :)
Von ♥

Alex zei

So cute and such a beautiful coulor, Alie!

Marianne zei

Leuke tag met deze kleuren. Ik begrijp je frustratie met dat windows 8. Ik zit nog steeds te worstelen dat ik in mijn "oude" word en publisher geen digi's kan verkleinen zonder een deel van de tekening te verliezen; dus dat moet ik op de oude PC blijven doen. Echt heel lastig. Ik hoop dat je online blijft, want we kunnen je inspirerende kunst niet missen :-)
xxx Marianne

!neke zei

Alie super mooi!!!
Moet echt meer gaan stempelen ! Ziet er top uit, hoe leuk om bij jou te kijken !!!!

Amanda zei

Beautiful tag, I love butterflies
Love
Amanda x

Willy zei

Grrr...vervelend, ben bang dat ik geen oplossing voor je probleem heb maar dit berichtje staat er maar mooi weer op, prachtige tag Alie!!

Rianne Timmers zei

Prachtig weer Ali probeer eens geschiedenis te legen dat wil nog wel eens helpen. Anders weet ik het ook niet het is vervelend.
Liefs Rianne

Sue Butler zei

Hello Alie
This is gorgeous.
Smiles:)
Sue

Elly zei

Beuatiful tag, Alie. Love the dark orange colour and i guess i need a dymo (:o) Very cool ♥

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful colors and design.
Hope your PC problem will be ok soon.
Groetjes Anja

Annie zei

A beautiful tag Alie :-) love the warm colours and faux stitching.
Best wishes
Annie x

butterfly zei

Wonderful tag - I love the chalky texture on the rays... but the automatic translation tells me it's "snow pasta with glitter" - so I'm not sure what to make of that!! Anyway it looks great!

Hope you manage to get your computer troubles sorted... I would hate to lose Chrome.
Alison xx

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tag Alie, hopelijk zijn je problemen vlug opgelost!!!

Groetjes
Maria

Regina zei

Prachtig!! Helaas kan ik je niet helpen. Ik hoop dat alles gauw weer goed werkt want zonder blog.....
Groetjes,Regina

M@rjan zei

Heel mooi met de warme kleuren! de stralen aan de linkerkant vind ik ook gaaf. Succes met je computer perikelen!

Stampinback zei

Prachtige tag !
Toen wij problemen kregen met explorer zijn we Firefox gaan gebruiken en hebben nooit meer problemen gehad ( afkloppen)

Silvia(Barnie) zei

So wonderful, great background.

Gerrina zei

Mooi! Ik zie steeds meer vlinders op de bloggen verschijnen, maar bij jou zie ik wat van de warmte van binnen èn een vleugje voorjaar... De eerste sneeuwklokjes staan hier al op springen...heerlijk toch? Fijne avond verder, Gerrina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...