Volgers - Followers

zondag 26 januari 2014

Pan Pastels play with Stampinback stamps

(klik op de foto om deze te vergroten)

Op een witte kaart heb ik de tekst stempel van sheet 144 afgedrukt met Stazon teal blue, vervolgens de afdruk met maskertape afgeplakt en de gebroken glas stempel van sheet 144 afgedrukt met Versafine. Daarna ben ik gaan spelen met Pan Pastels en witte gel pen. Dit kaartje is op een linnenkarton kaart geplakt, waarop ik een spetter stempel van Stampinback diverse keren met Versafine heb gestempeld en deze én de onderkaart zelf, met Pan Pastels heb bewerkt.
Op scrappapier de Mona Lisa gestempeld (ook een prachtige Stampinback stempel), uitgeknipt en op de kaart geplakt.

..................

(klik op de foto om deze te vergroten)

Wit kaartkarton beplakt met stukjes behangers-tape. Hierna de tape bewerkt met Pan Pastels en DecoArt Metallic Lustre (goud). Rechts op de kaart de berkenbomen van Stampinback gestempeld samen met losse takjes met bladeren. De bomen bewerkt met de witte gel pen en de bladeren met een groene marker. Links op de kaart stukjes Tim Holtz tekst tape geplakt en tekst stempels van Stampinback. De randen van de kaart ruw geknipt en bewerkt met zwarte chalk. De kaart vervolgens op bruin karton en daarna op een creme kleurige onderkaart gelijmd. Onderaan de kaart een lintje bevestigd.

STAMPINBACK:

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



16 opmerkingen:

Saskia zei

Alletwee heel mooie kaarten, Alie!

Willy zei

Wauw, twee prachtige creaties weer Alie! Ik vind de gebroken glas stempel echt super.

Marianne zei

Weer twee mooie kaartjes. Ik ben altijd al een fan geweest van Leonardo Da Vinci, dus ik vind de bovenste kaart helemaal super!!
xxx Marianne

butterfly zei

Really great cards - the second one especially lifts my heart - wonderful natural colours and the text definitions and those leaves - I love it!
Alison x

Miranda zei

Hi Alie, je hebt weer twee mooie kaarten getoverd en mooi bewerkt met de PP's! Ik vind het toch zulk fijn materiaal om mee te spelen, zoals zoveel.....hihi. Ook leuk dat tape he......groetjes Miranda

maria's knutselplezier zei

Wat ben je toch weer creatief , he Alie, mooie kaartjes weer!!Sorry , ik heb nog geen tijd gehad , voor die foto met tekst op mijn blog te zetten , komt nog wel hoor, bedankt voor de goede uitleg!!!

Groetjes
Maria

Stampinback zei

Mooi ! weer super creatief bezig geweest.

Myriame zei

Prachtige kaarten, leuke techniek met de schilderstape en daarbij de gebroken glasstempel echt super!!

Sandy zei

Both are grand Alie - I love the second one the best with such a grand sentiment!!
Sandy xx

Aukje zei

Weer twee hele mooie creaties!! Ze zien er allebei prachtig uit
groetjes
Aukje

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, both cards are wonderful.

Shilpa Nagaonkar zei

beautiful beautiful...cards, Alie! inspiring quotes too! you reminds me to use soft colors, which I like and don't use frequently :)
Stampinback has truly versatile and unique stamps and they have got great designer like you to showcase them in most artistic way! keep inspiring us , Alie! hugs..

Gerrina zei

De kaart met het kapotte glas vind ik zoo mooi! Die witte lijntjes maken het helemaal af en de combinatie met de ondergrondkaart vind ik ook al zo mooi! De tweede kaart is weer super van kleur bij elkaar! Blijft een genot hier te komen kijken! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Beide kaarten zijn weer zo verschillend maar ook weer zo mooi en apart Alie. Je raakt niet uitgekeken en weet onder andere ook niet meer wat ik moet zeggen ha,ha. Groetjes Sylvia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Beide kaarten zijn erg mooi, maar de bovenste trekt me het meest. Prachtige gebroken glas stempel en met de panPastels gewoon gaaf. X

Mrs.B zei

Two great cards, love the effect with the tape on the 2nd.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...