Volgers - Followers

vrijdag 10 januari 2014

Pan Pastels card - "A flower for you"

klik op de foto om deze te vergroten

Aan deze kaart gaat een verhaaltje vooraf....Na enorm veel jaren enorm veel gerookt te hebben, ben ik in september 2013 gestopt met roken. Niet met de verwachting dat ik het vol zou houden maar met behulp van elektronische sigaretten is het me gelukt, durf ik te zeggen. Veel geld niet uitgegeven aan de sigaretten in die maanden...en dus heb ik mezelf beloond door een aantal kleuren Pan Pastels aan  te schaffen...een investering die ik steeds veel te duur vond.

En waarom vertel ik dit? Nou omdat dit een kaart is die helemaal met Pan Pastels is gekleurd...behalve het zwart: de tekst stempel is met zwarte Versafine gestempeld en langs de rand van de kaart heb ik met een zwarte pigment liner een lijntje getrokken.
Op de eerst witte ondergrond de papaver stempel van Stampinback afgedrukt met Versafine en deze met tools en sponsjes en Pan Pastels ingekleurd. Daarna de achtergrond bewerkt met diverse kleuren en letter en cijfer stempeltjes van Art Journey. De kaart gemat op een honingkleurige parelmoer linnenkarton kaart. (wat een mondvol he? :-))

Wat ben ik blij dat ik niet meer rook en dat ik daardoor al zoveel plezier met de Pan Pastels kan hebben!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


34 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is fijn dat je het vol gehouden,zo kan je weer lekker iets mooi's voor je hobby kopen.Vind de kaart prachtig.Gr.Nel

Annemieke zei

Hoi Alie, knap hoor stoppen met roken. Daar mag wel een beloning tegenover staan vind ik. Je kaart is geweldig, mooie kleuren gebruikt.
Groet Annemieke

maria's knutselplezier zei

Heel mooi hoor Alie, heel zachte kleuren , mooi geheel!

Groetjes
Maria

cs zei

Zo is dat Alie, voor dat geld kan je ook andere -mooie- dingen kopen.
Succes met het volhouden om niet te roken!

Ana K. zei

Beautiful card…so soft and romantic!

Marianne zei

Dat verdiend inderdaad een bloemetje!! EN panpastels ! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt voor de uitleg. Ik gebruik de pannetjes eigenlijk ook veel te weinig, dus misschien wordt ik weer geïnspireerd door deze mooie kaart.
xxx Marianne

Danielle v/d Horst zei

Heel knap gemaakt en ook een pluim voor jou dat je gestopt bent en het vol houdt en je krijgt er zoveel voor terug gezondheid een frisse kamer geld waar je leuke dingen mee kan doen allemaal voordelen hou vol meid en ga door met je mooie dingen die je maakt lieve groetjes Danielle

Patricia zei

WAUW wat mooi zeg Alie!!!!
Gr Patricia

Regina zei

Mooi verhaal en een hele mooie kaart. Knap hoor dat je gestopt bent. Hou vol! Super dat je nu wat anders er voor gekocht hebt. Resultaat mag er zijn!! Succes met je volgende pan pastelkaart./ creatie.

Mariëtte zei

Ga zo door Alie, met beiden : niet roken en mooie creaties maken!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat elegant, sijlvol, zacht en mooi. Prachtig geheel. En je eigen kadootje zeer mooi gebruikt

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat elegant, sijlvol, zacht en mooi. Prachtig geheel. En je eigen kadootje zeer mooi gebruikt

froebelsternchen Susi zei

I love the softness andthe romance of this card Alie!

Bianca van Noort zei

Toppie!! Weet wat het is om te stoppen met roken :) vind je creatie geweldig, helemaal mijn style

Rianne Timmers zei

Ook dit gaat je goed af de kleuren zijn wel zacht maar het is toch werk van jou . Ook nog proficiat met het volhouden van niet roken vind ik heel knap.
liefs Rianne

May zei

Gorgeous card Alie, Love the soft colours & the image is so beautiful...the background stamping is perfect... Hugs May x x x

Willy zei

Super knap Alie dat je gestopt bent met roken, ik kan het weten want ik ben 3 jaar geleden gestopt en yot op de dag van vandaag blij dat het is gelukt. Ik weet zeker dat jou dat ook gaat lukken zeker als je jezelf af en toe beloond voor deze prestatie. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je nieuwe krijtjes, mooie effect!!

Netty zei

So beautiful, Alie, Annette x

Silvia(Barnie) zei

Great image and fabulous card.

Amanda zei

Lovely card, great colouring with pan pastels.
Love
Amanda x

Lindeke zei

Goed voor jou dat je bent gestopt met roken Alie!! Volhouden hé! Daar bespaar je heel wat centjes mee! En dan mag je wel af en toe wel eens beloond worden! Zo hou je het makkelijker vol ;-))

Von zei

That's beautiful Ali :) and well done one quitting smoking ♥
Von x

butterfly zei

This is so lovely, Alie - warm and pretty, and I love the text stamping, which gives such interesting texture to the background.
Alison x

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful colouring with the Pan Pastels and great collage design. A BIG congratulation on quitting smoking. It's very difficult to quit and I know because I successfully quit 26 years ago. Deep Breathing helps a lot with the cravings and I used to eat a lot of candy suckers (on sticks). We didn't have electronic cigarettes back then. Have a great weekend and enjoy the treat of Pan Pastels. Shirleyx

M@rjan zei

Knap van je! Dan mag je jezelf ook best verwennen! Heel mooi resultaat met de panpastels!

Jetske zei

Goed gedaan, zowel de kaart als het stoppen met roken! Je zult het op deze manier wel volhouden!

Stampinback zei

Prachtige kaart !!

Saskia zei

Goed dat je het al zo lang volhoudt! Mooie kaart, ik vind de resultaten met pan pastels altijd heel mooi subtiel ook al gebruik je stoere kleuren.

Jeannette zei

Great soft amazing card, dear alie,so romantic and beautiful.

have a great weekend :-)

Greetings Jeannette

Sandy zei

So very pretty Ali! I am sure there are a lot of people who are ready for spring flowers. Not me - I want snow!!
Sandy

Coby van willigenburg zei

Wat een mooie kaart, heel subtiel!

Gerrina zei

Ik kan wel zien dat je plezier hebt van je nieuwe aankoop! Super kaart geworden en gelijk heel wat manieren van het werken met de pannetjes te zien. Mooi!! Fijne zondag verder, Gerrina

Miranda zei

Gefeliciteerd Alie en inderdaad levert dat heel wat geld op, de PP's zijn een mooie investering! En je eerste resultaat ermee is prachtig, een natuur talent he! groetjes Miranda

Alex zei

Just beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...