Volgers - Followers

vrijdag 31 januari 2014

A play with a Gelli print, punches and stamps...and SB Challenge

Klik op de foto om deze te vergroten


Oorspronkelijk was het middengedeelte een Gelli Plate print met sjablonen en Acryl verven. Hieruit heb ik aan de zijkanten met twee maten ponsjes, cirkels uitgeponst. De Gelli print op een zachtgele linnenkaart gelijmd en de halve en hele cirkels naast het vierkant gelijmd op de gele onderkaart.  Op apart geel linnenkarton de stempel met de schuine lijnen en het gezicht afgedrukt, uitgeknipt, ingekleurd, geponst met een kleine ronde pons en op de Gelli print geplakt. Op een restant stukje van de print de tekst stempel van StampAttack afgedrukt en op de kaart gelijmd. Kleine tekst- en cijferstempels op de ondergrond afgedrukt. Het geheel gemat op een zwarte onderkaart.
 Het is een vreemd resultaat geworden, maar zelf vind ik het ook interessant...of zoals mijn man zei: kunstig... :-)...maar geen idee of jullie het daarmee eens zijn! Ik heb in ieder geval weer zo fijn  gespeeld hiermee, dat voelt zo lekker!

...............

En dan is er alweer een nieuwe maand en dus bij Stampinback ook weer een nieuwe challenge gestart op het Challenge Blog...dit keer draait in februari alles om een HART. Dit is mijn bijdrage geworden:

 klik op de foto om deze te vergroten

De achtergrond is gemaakt met stencils en de gelli plate. Hierop met zwarte Archival de muur 2 x gestempeld (nieuwe sheet 145), de harten op rood papier en een stukje gelli print gestempeld (sheet 119) en de tekst (sheet 143) direct op de ondergrond gestempeld. De tekst met witte gel pen accent gegeven. De harten op steel gezet door deze met een identi pen te tekenen. De kaart gemat op een glanzend linnenkarton onderkaart.

En hebben jullie de mooie nieuwe februari- stempelsheet (nr. 145) al gezien?
Bekijk sheet 145 door o.a.  HIER te klikken.

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

31 opmerkingen:

Willy zei

ben het helemaal met je man eens, een prachtig art kaartje Alie. Bijzonder mooi van kleur en wat je zegt interessant!!

!neke zei

Ik ben weer verbaasd!
Super!
Mooi de reactie van je man! Zou de mijne ook kunnen zeggen en dan denk ik mmmmmmm, zou het wel goed zijn!!! Vindt hij het wat of niet, ik denk dan ..... Hij ziet er niets in!!!!

Gráinne zei

Oh wow, this is mind blowing beautiful ... I so love this! Suzanne x

Bea zei

zo veel te zien!!! mooi!

Marianne zei

Ik ben het ook helemaal met Alie eens!! Prachtig resultaat !!
xxx Marianne

Wendy McCarthy zei

Fabulous!! Xx

herminesplace zei

MOOI!

Boukje zei

Prachtig Alie! Heel kunstig en artistiek!! Je hebt ook mooie kleuren gebruikt.

Miranda zei

Inderdaad interessant en boeiend dit stuk Alie! Heb er met genoegen van dichtbij naar gekeken. ook je 'pauwen'vrouw vind ik bijzonder geworden en zo mooi met een zelfgemaakte stempel!groetjes Miranda

Amanda zei

Alie I love this, I love how the gelli print peeps through and how you have used your circle punch.
Love
Amanda x

Saskia zei

Ik vind het prachtig geworden, heel apart met de uitgehapte cirkels die ergens anders weer terugkomen!

Karin zei

zo dat ziet er prachtig uit, mooie kleurencombinatie en je blijft kijken en nieuwe dingentjes ontdekken. Fijn weekend!
Groetjes Karin

Annie zei

Totally Fabulous project Alie :-)

Every time I look I notice even more wonderful details.

Best wishes
Annie x

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
het geeft mij een gevoel van indianen
Heel apart.
en de vorige is ook mooi geworden.
ik ben een weekje weg geweest dus ik loop achter.
groetjes Marja

May zei

Your work is always AmAzing Alie...the designs & colours...are perfect...Love the stamping.... Hugs May x x x

Yvonne zei

Ik vind je bovenste werk juist geweldig ! Mooie kleuren en erg leuk zo met de rondjes. Ik ben het wel met je man eens.
Je kaart voor de challenge is ook erg mooi.

Paper Creations by Shirley zei

HI Alie, both are fantastic, the top a fun collage my favorite is the bottom. Beautiful colours and design. Happy Weekend, Shirleyx

Stampinback zei

Dank je wel voor je deelname aan de Stampinback challenge.
Beide kaarten zijn PRACHTIG !

Danielle v/d Horst zei

Mooie kaarten geworden de ene is mooi voor Valetijndag leuk hoor lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful creation, great details.

Martina2801 zei


WOW...this is awesome...gorgeous work, dear Alie!

Folkje zei

Mooie creatie is het geworden en ook je harten kaart is erg mooi

groetjes
Folkje

Jetske zei

Heel kunstig, heel intrigerend, je blijft kijken!

annekescardart zei

Mooi en fris. Groetjes Anneke.

butterfly zei

Very cool makes... love the fern leaf in the Gelli print, and wonderful text and number stamping, and the hearts are so lovely - wonderful red and aqua combination - wow!
Alison xx

Gerrina zei

Weer allebei mooi! Die eerste is er een om naar te blijven kijken...zo knap zoals je alles gecombineerd hebt! Mooi ook die basiskleur. Fijne week, Gerrina

Anjas-Artefaktotum zei

Both are gorgeous!

maria's knutselplezier zei

Wow Alie wat ben je goed bezig zeg, de bovenste kaart is echt kunstig , prachtig!! en de hartjes kaart viel me direct op , op de challenge blog van stampinback, winnaar zijnde van de posterwedstrijd geeft je vleugels heb ik de indruk,doe zo voort dan kunnen we lekker blijven genieten hier op je blog!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Hoi Alie,

Het zijn beide weer prachtige creaties!!! Mooie kleuren, leuk de accenten met de gel pen.

Groetjes Marianne

Cath Wilson zei

More wonderful work - you've gone from strength to strength! Gorgeous x

Gery zei

Zag jouw mooie werkstuk net op FB voorbij komen.
Prachtig gemaakt, Alie.
Wil dan ook altijd even weten hoe het tot stand kwam.
Ga ik nu lezen.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...