Volgers - Followers

maandag 23 december 2013

Merry Christmas to all of You!

Allereerst wil ik degenen die prachtige Kerstkaarten met mooie wensen hebben gestuurd, enorm bedanken!!
Wat een kunstwerken mochten we ontvangen met vaak warme, goedgemeende woorden.
Dank, dank dank.... :-)

Zelf stuur ik mijn wensen op déze manier de wereld in:
Liefde, Geluk, Gezondheid, Creativiteit, Geborgenheid, Blijheid, Vrede, Warmte, Tevredenheid, Acceptatie...ik blaas het in het rond....pak waar je behoefte aan hebt en deel het met anderen, zoveel als maar kan!
Liefs...Alie


Hoewel de december stempel sheet 142 van Stampinback vooral stempels bevat voor het voorjaar en zelfs de zomer, vond ik het ook wel een uitdaging om er Kerstkaartjes mee te maken...en ik vind het ook gelukt zelfs. Op wit Stampinback stempelkarton heb ik de zonnebloem van sheet 142 afgedrukt met zwarte Versafine. Vervolgens heb ik hier omheen een driehoek getekend en uitgesneden. De bladeren ingekleurd met een goudkleurige gel pen. Op het hart van de bloem de stempel Xmas afgedrukt met Versafine en verhit met wit embossingpoeder. De stempel komt van de Stampinback sheet 126A.
De driehoek gemat op een rechthoekige zwarte kaart, daarna deels op een rechthoekige witte kaart en tot slot op een goudbruine onderkaart. Met witte en goudkleurige gel pennen sterretjes en stipjes aangebracht en de "kerstboom" een witte stamp gegeven. Tot slot de driehoek ook omlijnd met witte gel pen.



MERRY CHRISTMAS TO ALL OF YOU!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)




27 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

Een zonnebloem, je moet er maar opkomen en het staat erg leuk! Fijne dagen Alie!

Sylvia zei

Héél apart maar geweldig leuk Alie. Ik wil je ook hele fijne en liefdevolle Kerstdagen toewensen en een geweldig 2014 voor jou en je familie.
Groetjes Sylvia

Paper Creations by Shirley zei

What a beautiful sunflower tree! Very creative. I wish you a very Merry Christmas! Shirleyx

Shilpa Nagaonkar zei

Merry Christmas,Alie!

Anita Houston zei

Wonderful card with black and gold colors! Merry Christmas!

lynnesbowsandbelles zei

Alie
You are so clever - inking up a Spring stamp set to create a Christmas card.
Has a gorgeous contemporary quality to it.
Festive Wishes
Lynne

Marianne zei

Dankjewel voor alle goede dingen: ik heb er enkele van opgevangen voor volgend jaar.
Ook heel fijne feestdagen voor jou en je gezin en alvast de aller-aller beste wensen voor 2014.
Je kerstkaart is super!!!
xxx Marianne

Willy zei

Mooi kaartje Alie en een prachtige kleurencombinatie, ik wens jou en je geliefden ook een hele fijn kerst en een inspirerend maar bovenal gezond 2014!!

Elly zei

I wish you a verrrry merrrrry Christmas, Alie♥

Wendy McCarthy zei

Merry Christmas to you too Alie! And a happy, healthy new year. Big hugs! xxxx

Patricia zei

Wat een mooie kaart, en je AJ hiervoor is ook GEWELDIG!!!!
Ik wens jou alle goeds voor 2014, en ik hoop je weer een jaar vol plezier en inspiratie te mogen volgen!
Gr Patricia

Miranda zei

Zo wensen we elkaar nog eens een paar keer een mooie Kerst he Alie? Dat we elkaar maar weer mogen inspireren en kunnen genieten van elkaars creaties in het nieuwe jaar! warme kerstgroet, Miranda

Saskia zei

En jij ook fijne dagen en alle goeds voor 2014!

Boukje zei

Bedankt voor zoveel inspiratie! Een heel goed 2014 gewenst!!

Mariëtte zei

Fijne dagen Alie, geniet ervan!

Marianne zei

Hoi Alie,

Wil je bedanken voor al het moois wat je iedere keer laat zie. Ook deze kaart vind ik mooi!!!

Fijne dagen en een creatief en gezond 2014 toegewenst.

Groetjes Marianne

!neke zei

Hele fijne dagen en een heel goed 2014 !
Mooie kaart met de zonnebloem, brengt me weer op een idee!
Groeten !neke

Gerrina zei

Wat een mooie wens heb je geschreven! En de kaart is super mooi; anders en helemaal in jou mooie stijl! Groetjes, Gerrina

Jetske zei

Een mooie, stijlvolle kaart, die prima als kerstkaart kan dienen. Zo zie je maar, je hebt niet perse kerststempels nodig!
Ik wens jou en je man ook fijne feestdagen, en een heel gelukkig jaar samen met Arie en met je gezin.
Dank je wel voor je inspirerende werkstukken, en ga vooral zo door!

ida zei

Mooie kaart en wensen Alie, voor jou ook hele fijne dagen!

Silvia(Barnie) zei

You've been a busy bee the last few days. Wonderful pieces to see.
Wishing you and yours a wonderful Christmas and a blessed year 2014.

Mrs.B zei

Wishing You and Yours a Wonderful Christmas.
Hugs, Avril xx

Bianca zei

Mooie kerstkaart en ik wens jou ook fijne feestdagen.

groetjes Bianca

AngelicaS zei

I have never seen a christmas card with a sunflower before.....but I LOVE it! Cool idea and you really made the whole thing work, great work. I hope you are having a wonderful christmas and I really looking forward to see what amazing ideas you will bring us in 2014!

Terry zei

Such a wonderful card, Alie! I love the black and gold color combination! Merry Christmas! Hugs!

Yvonne zei

Hele mooie kerstkaart, misschien wel omdat je zomerstempels hebt gebruikt!
Fijne dagen!
Lieve groetjes van Yvon

Janny zei

Wat een prachtige kaart heb je hiervoor gemaakt. Ik wil jou en je naasten nog een prettige voortzetting van de kerst wensen en voor 2014 alle goeds en veel crativiteit. Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...