Volgers - Followers

vrijdag 20 december 2013

Make me smile and Go with the flow - Art Journals

klik op de foto om te vergroten

In een dwaze bui in mijn Art Journal zitten spelen...en nee ik drink geen alcohol en ik gebruik ook geen drugs...heb ik niet nodig om "gek" te doen :-)
Heb mezelf weer zomaar laten gaan. De Dylusions Inkt op de ondergrond, heb ik er niet opgespoten maar is door het papier heengetrokken, toen ik een andere pagina bewerkte.
Heb er wat waterdruppels overheen laten lopen. Een deel van een Gelli Plate Print geknipt met een figuurschaar en in drie delen op de pagina gelijmd. Stempels aangebracht, die alle 8 van Stampinback.nl zijn en wat doodles getekend. Gespeeld met witte gel pen en zwarte identi pen. Wat washitape aangebracht en toen was mijn "gekke" bui ook over. En dan kijk ik ernaar en denk...lolll, hoe verzin ik het...
Maarrrrrr....gekke bui of niet, mijn stemming werd wel vrolijker...en dat is altijd meegenomen!

-.-.-.-.-.-.-.-

En deze Art Journal pagina is ook volledig met Stampinback stempels gemaakt, doodles en Dylusions Ink Spray, witte gel pen en zwarte, rode en gele identi pen, witte gesso voor de cirkels

klik op de foto om te vergroten


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


27 opmerkingen:

Ana K. zei

This page makes me smile Alie…wonderful colours for this winter time and image composition is great! And it is fantastic to hear that you are a liitle bit happier!Hugs

Terry zei

Alie, there is so much to smile about on this page! I love the little smiley face below mustache and those eyes are such fun! Love this page! Hugs!

Sandy zei

Wonderful art journal pages Alie and I adore your "Make Me Smile" pages and yes, you are absolutely right - they made me smile!!!!!
Sandy

Marianne zei

Ja, dat makes me smile too!! Lekker gek en grappig en allebei prachtige art journaling pagina's. Ik heb die van mij weer laten versloffen.... heb het zo druk hahaha. Misschien weer een goed voornemen voor het nieuwe jaar.
xxx Marianne

!neke zei

Nou Alie, is weer super mooi!!!!

ida zei

Die "dwaze bui" heeft je een paar
superleuke pagina's opgeleverd!

Stampinback zei

Helemaal leuk ! ik wil dat ook altijd nog eens gaan doen.

Rianne Timmers zei

Helemaal geweldig vooral de tweede die vind ik zelfs mooi de eerste is inderdaad een beetje gek maar wel leuk om naar te kijken.
Liefs Rianne

Buttons zei

These are beautifully done Alie. You are so clever. Jenny x

Willy zei

Wat een prachtig, te gekke pagina's Alie en dat zonder drugs of alcohol :) Dat heb jij niet nodig om je te kunnen uitleven, super!

Anita Houston zei

The face is fabulous! Love the glasses, stache, and color!

Gerrina zei

Inderdaad word je er vrolijk van! Heerlijk die grappige combinatie van stempels op de 1e blz! En wat een mooie vormen en kleuren op de tweede! Fijn weekend, Gerrina

Gráinne zei

Oh WOW! These are so ... Alie :-) love, love, love them ... the humor in it, the colors, the combinations of elements ... beyond amazing and a wn absolutely wonderful sight! Hugs, Suzanne x

Coby van willigenburg zei

Wat een prachtige pagina's de bovenste maakt me echt aan het smilen:-)

Juls zei

Such brilliant fun pages!! Hugs Juls

maria's knutselplezier zei

Weer heel goed bezig hoor Alie, prachtig je nieuwe pagina's in je ARt Journal ik ben van plan ook terug wat meer te doen in mijn art journal, als ik er de tijd voor vind althans!!!

Groetjes en geniet van deze vredige tijd!!
Maria

Karin zei

schitterende pagina's,heerlijk die kleuren!
Prettige feestdagen!
Groetjes Karin

Saskia zei

Wat een leuke pagina's, ik kan me goed voorstellen dat je daar vrolijk van werd!

Jetske zei

Sommige mensen sluiten ze op als ze gek doen, maar dat zal bij jou niet gebeuren! Herman Brood is er niets bij! LOL
Prachtig, Alie, je hebt zo te lezen ons allemaal opgevrolijkt! Dank je wel, en ga zo door!

Paper Creations by Shirley zei

Your pages are fantastic, great patterns and colours. The top one made me smile :) Season's Greetings, Shirleyx

Wendy McCarthy zei

These pages are great fun Alie! Love all the bright colours and fab stamps. xxx

Cavestamper zei

Ahhhh, daar word IK ook heel erg vrolijk van. Hartstikke leuke, kleurrijke pagina's. Dankjewel voor het laten zien. Gr. Leonie

catherine zei

These look great Alie. Wishing you a very merry Christmas and all the best for the new year. Thanks for being a good blogging friend
x catherine

May zei

Hi Alie... WOW.. What amazing work...the design & colours are amazing....Merry Christmas & A blessed 2014 to you & your family... enjoy!! Hugs May x x x

Miranda zei

Ik loop weer flink achter Alie.....heb maar veel gekke buien hoor, heerlijk om te zien en mee te genieten! Ook je vorige post met die mooie mevrouw en dat landschap vind ik prachtig! Een oude foto van jezelf en je broer op stempel...dat is toch helemaal geweldig!warme groet Mirandax

Yvonne zei

Allebei mooi, vrolijk, leuk, veel details, veel te zien, ben heel benieuwd hoe de rest van je vrolijke journal er uit komt te zien en hoe je flow verder gaat.
Lieve groetjes van Yvon

butterfly zei

Absolutely wonderful pages, Alie - especially love that first one... My main resolution for 2014 is to do more art journal exploration, so these are great inspiration, thank you!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...