Volgers - Followers

zaterdag 7 december 2013

Gimme a smile...

klik op de foto om te vergroten



*YOU ARE GREAT*

Strook wit stempelkarton 
Giraffe stempel en tekst afgedrukt met zwarte Versafine
Flagstone stencil 
Allemaal van Stampinback.nl
Spetter stempel van De Stempelwinkel
Stencil gekleurd met Adirondack Pebble, net als de witte onderkaart.
Randen met zwarte chalk bewerkt.
Bovenste kaart gemat op bruine cardstock, hierop ook een uitgeknipte giraffe afdruk gelijmd.
Tongen met roze markers ingekleurd.
In de kaart nog 1 x de giraffe afgedrukt met Adirondack Pebble.

-.-.-.-.-.-.-.-.-

klik op de foto om te vergroten

En nog een kaart, maar deze heeft een heel andere uitstraling.
De rechter witte strook bewerkt met een doekje met roze Distress, Adirondack Pebble.
Hierop een achtergrond cijfer stempel van Stampinback gestempeld met Stazon Dove Grey. En aan de onderkant de kroonpennetjes stempel met zwarte Versafine. Op roze cardstock met Stazon Dove Grey een achtergrond stempeltje afgedrukt en met zwarte Versafine de tekst stempel Illusion. Met een zwarte permanent marker zgn. koordjes getekend.
De "Illusie man" is ook gestempeld met zwarte Versafine. De linker strook is roze cardstock, waarop ik de Flagstone stencil vheb gekleurd met Adirondack Pebble. Hierop een tekst stempeltje afgedrukt.
De kaartjes op een zwarte onderkaart gemat en tot slot met witte en knalroze verf cirkels aangebracht met een dopje.

Paper Artsy Stempels: man, achtergrondje label, tekst illusion 
Stampinback Stempels: cijfer achtergrond, kroonpennetjes, boy, guy, man
Stampinback Stencil: Flagstone


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

21 opmerkingen:

cs zei

Alie, ik vind die giraffen kaart zó leuk/mooi!
Groetjes,

M@rjan zei

Hoe gaaf is die giraffenkaart!! Heel origineel, Alie! De kaart eronder vind ik ook mooi, maar val toch vooral voor de bovenste. De mannenkaarten eronder in de mooie kleurcombinaties zijn trouwens ook niet te versmaden.

Marianne zei

Jeetje wat een prachtige kaartjes. Geweldige achtergronden met die flagstones en ik vind de giraffe erg grappig. Ook de rose mannenkaart is stoer!! xxx Marianne

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful cards, take care & enjoy a break from blogging (exc for your scheduled posts). It's a busy time of year. Shirleyx

Creative Chaos zei

Hoi Alie , wat een prachtige kaarten weer !!! Sokken breien doe ik lekker lui voor de tv :-) ... het stempelen ligt er door omstandigheden een beetje uit .... maar ik kom zeker weer terug met een nieuwe stempelmojo :-) lol
liefs, Patti

lynnesbowsandbelles zei

Your first card certainly made me smile, they are so happy! Wonderful that you used a stencil for the insert of the card and I really like your second card - wonderful post Alie.
Wishes
Lynne

Willy zei

Twee hele gave kaarten Alie maar ik ben toch echt weg van de bovenste wat een geweldige stempel en zo mooi op het cardstock!!!

Terry zei

These are both wonderful, Alie! The giraffe gave me a happy feeling! Enjoy the weekend!

Gerrina zei

Met een glimlach van je 1e kaart; wat is die giraf grappig! En je kaart mooi! naar de tweede. En die is apart... De kleuren apart en de stempelcombi ook. Ik ben geen fan van die illusieman, vandaar dat ik , eerlijk is eerlijk, niet zo weg ben van deze kaart... Maar de achtergrond ed zijn mooi... Groetjes, Gerrina

Bianca zei

Supermooie kaarten en vooral die giraffekaart vind ik gaaf!!!

groetjes Bianca

Anneke zei

Ik vind ze allebei super!

Coby van willigenburg zei

Mooie kaarten maar die eerste! GEWELDIG! Dat is een stempel die nog op mijn verlanglijstje staat, zo leuk! Je hebt die kaar zoveel meer gegeven echt heel mooi!

maria's knutselplezier zei

Weer twee super kaarten Alie, prachtig hoe je werk als maar knapper wordt, je bent een echte artieste!!!Graag had ik geweten waar je die stempel boy guy, man gehaald hebt , ik vind hem niet bij stamp in back, en hij is goed voor alle mannenkaarten niet??

Karin zei

prachtige kaarten Alie!!
Die tekst stempel is ook geweldig!!
Groetjes Karin

Sandy zei

Good morning Alie! Your card definitely made me smile. Now how cute is this guy - he is wonderful!!!! Well actually both these guys are great -
Sandy

Gráinne zei

Both cards are absolutely gorgeous! Love the giraffe and the second one is just totally fabulous. Groetjes, Suzanne x

Ana K. zei

I love your giraffes Alie…they are so cuteand funny...great background!

Janny zei

Prachtige kaarten vooral de giraf vind ik erg leuk geworden. Enne Je leest de berichtjes vast als je terugkomt. Ook in de berichtjes hieronder zag ik weer erg leuke kaarten. Groetjes janny

butterfly zei

Definitely in love with those giraffes - made me smile a lot! Two more great makes, Alie.
Alison xx

Rein zei

Je giraffenkaart ist super Alie!

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful creation, love the giraffe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...