Volgers - Followers

woensdag 18 december 2013

Dreams and memories


De witte onderkaart bewerkt met sponsjes en groen- en blauwtinten Distress en Adirondack inkt.
Een bergachtig landschap proberen weer te geven met de inkten. Hierop de bomenstempels van Stampinback (sheet 132)  gestempeld. De grote witte bomen met Versamark en deze verhit met clear embossingpoeder. De kleinere bomen met groene Stazon. In het open gedeelte de mooie tekst stempel afgedrukt. De randen bewerkt met zwarte chalk. De kaart gemat op een witte onderkaart.
Op apart zachtgeel linnenkarton de vrouw gestempeld met groene Stazon en wat bewerkt met witte gel pen en potlood. De stempel uitgeknipt en op de kaart gelijmd. Ook deze stempels zijn van Stampinback

-.-.-.-.-.-.-.-



En hier ben ik zo blij mee. Onlangs liet ik een tag zien waarop ik een uitgeknipte zwart/wit afdruk van een foto liet zien...waarop mijn broer en ik stonden toen we 18 en 16 jaar waren. Fred de Back van Stampinback heeft hiervan een laserstempel gemaakt, die ik op deze kaart heb gebruikt...super he?!!
De kaart gaat snel naar mijn broer....wat zal hij opkijken :-)
De bladeren en vlinders zijn ook stempels van Stampinback, de Brother and Sister tekst is van De Stempelwinkel en de Moments tekst is van StampAttack.


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)



30 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful designs, the top one is gorgeous, love the colours and design. The bottom a great vintage design. Enjoy the Season, Shirleyx

crealinedance zei

Hoi hoi wat een leuke kaarten,die stempel van jouw en broer is gaaf zeg,en nog gefeliciteerd met kaart voor de ar tspecially.Gr.Nel

Wiepke zei

De eerste kaart vind ik prachtig met het kleurgebruik!
En wat is de stempel van je broer en jou goed gelukt!!!
Ik moet nog maar eens in de fotodoos gaan kijken :).

Janny de Roo zei

Ohhh, vooral de eerste vind ik een plaatje....! Geweldig !

Shilpa Nagaonkar zei

Stamps are awesome, and you give wonderful look to them on your cards, Alie.
I love snowy mountains and trees background in first card and second one reminds me my father's photo in younger age :)

Jetske zei

Oooh, Alie, wat mooi! Prachtig gedaan! En ook een hele mooie tekst!
De vrouw vooraan geeft het geheel nog meer diepte, goede vondst!
Het stempel van jou en je broer ziet er ook heel mooi uit. Je was een mooi meisje! Het is een stempel dat je voor veel doeleinden kunt gebruiken. Ik denk zo dat we daar nog wel meer kaarten van zullen zien...

Mrs.B zei

Hi Alie, The song 'I'm dreaming of a White Christmas' came to mind when I saw this card - Love it.
Wonderful that you have had that picture of you and your brother made into a stamp.
Avril xx

Coby van willigenburg zei

O wow, een stempel van zo'n foto, wat een geschenk! En hij is zo mooi! Prachtige kaartjes ook!

froebelsternchen Susi zei

both are excellent Alie!

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige creaties!!! De eerste is super en beeld helemaal uit wat je schrijft op de kaart!! Heel mooi!!! En de stempel van van jezelf en je broer ga je nog heel veel kunnen gebruiken, hij is zo mooi, wat een super griet staat hierop en je broer is ook een echt fotomodel!!!

Groetjes
Maria


Netty zei

Both of your cards Alie are so beautifully designed. Annette x

herminesplace zei

Beide zijn heel moi, maar de bovenste WOW die kleuren!!! hahaha kun je merken dat groen mijn favoriete kleur is??? :o)

Marianne zei

Ik ben helemaal geen groenfan, maar deze vind ik toch een partij fantastisch!! Geweldig gedaan en ofdat het niet opkan, zie ik daaronder de kaart met je allernieuwste stempel. Geweldig zeg!! Wat een superleuke stempel en ik ben heel erg benieuwd hoe je broer erop zal reageren :-0
Liefs,
Marianne

Anneke zei

Om echt bij weg te dromen die eerste kaart! En superleuk zo'n fotostempel van jouw en je broer!

Gaby Bee zei


Both cards are gorgeous!
Wishing you a very Merry Christmas and a Happy Creative New Year!

Gaby xo

Willy zei

Wauw...dat was wat ik dacht toen ik je bovenste kaart zag, prachtig Alie wat een mooie compositie en kleuren en de tekst vind ik geweldig. En wat gaaf dat er een stempel van jullie foto is gemaakt, bofkont :)

Stampinback zei

Wat een prachtige kaarten Alie !
Super leuk he zo'n stempel van jezelf met je broer uit vervlogen tijden. Die stempel heeft niemand.

Gerrina zei

Mooie kaarten weer Alie! De eerste dat landschap, de bomen en vooral de tekst helemaal mooi! En de tweede een heel bijzondere stempel en zo ook een bijzondere kaart! Groetjes, Gerrina

Sandy zei

Wow Alie! Gorgeous makes and the green card is really very dreamy!
Merry Christmas Sugar!
sandy Claus

lynnesbowsandbelles zei

The second card is so beautifully nostalgic but I just absolutely love your first creation.
The fresh green with the white and that beautiful stamp and your landscape with the forest of winter trees - WOW.
Festive Wishes
Lynne

Creative Chaos zei

Hoi Alie , wat supergaaf die stempel van jou en je broer !!!
gelukkig trekt mijn menneke alles aan wat ik voor hem brei of koop , zelfs al waren het pimpelpaarse sokken met rose bloempjes :-) lol

liefs, patti

Lindeke zei

Zeer mooie kaarten Alie!
En ook een dikke proficiat met het winnen van de Art Specially posterwedstrijd!! Je hebt het verdiend, want het is een pracht van een creatie!!! Groetjes, Linda

marja Eelman-rimann zei

hoi Alie,
mooi gedaan je bent een kunstenaar.
ik wil je fijne dagen wensen en gezond 2014
lieve groetjes Marja

Wendy McCarthy zei

Oh Alie, that first card is beautiful! Love the pretty green tones, the layers of trees and that lovely lady at the front looking so wistful. xxx

Janny zei

Alle twee de kaarten vind ik prachtig maar de eerste vind ik een verhaal. Geweldig. Groetjes Janny

M@rjan zei

Mooi zoals de dame sereen naar het prachtige landschap kijkt! En wat gaaf dat er van jullie nu een stempel is gemaakt :)

Ana K. zei

Both are beautiful Alie...I like green colour and snow effect on first one...and second one is special because of right colours and words....Hugs

Gráinne zei

Great cards again, Alie. Love both of them. I love this different Christmas card, so very beautiful. And the second card is very lovely too. Makes me think of some memories my brother and I share ... :-) Groetjes, Suzanne

Buttons zei

So lovely as ever. I love the way you've done the one with the trees and rolling hills. Jenny x

Yvonne zei

Prachtig winters landschap, maaaarrrrr, de kaart met fotostempel van jou en je broer, wauw, wat gaaf! Wat leuk zeg, en wat zal je broer opkijken. Of heeft hij het al ontvangen? Ben benieuwd naar zijn reactie. Heel leuk!
Lieve groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...