Volgers - Followers

zondag 15 december 2013

Dank jullie wel! Thanks so much! Vielen Dank! Merci beaucoup!

  

GEWELDIG - FANTASTISCH - TE GEK - SPECIAAL

...Zo voelen de mooie reacties, die ik mocht ontvangen van jullie, hier op mijn vorige blogbericht, in mijn mailbox en ook op Facebook bij Art Specially (ik heb zelf géén Facebook account)

Enorm bedankt dames!!! Jullie zetten me zo wel in het zonnetje zeg :-)
En niet alleen jullie reageerden, maar ook de plaatselijke krant gaat er een artikel aan wijden. Ik laat het maar over me heenkomen en op de momenten dat ik niet verbaasd ben over dit alles....geniet ik hoor!!! :-))

Op de twee foto's hierboven zijn de vier kanten van één houten blok te zien, dat ik beplakt heb met een zelfgemaakte gelli plate print. Hierop een stukje washi tape geplakt en de tekst stempels van Stampinback.nl (sheet 143) en de zonnebloem stempel (sheet 142) half afgedrukt. Bovenop een toef van mohair wol in bijpassende kleuren vastgemaakt....een dankjewel voor  jullie allemaal!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)




28 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Het is je gegund !

Mariëtte zei

Lekker van genieten Alie! Dat doe ik ook van jouw creaties :-)

Willy zei

Geniet ervan Alie, je hebt het verdiend!!

Wendy McCarthy zei

Those gelli prints are gorgeous! Love the colours and textures in there. xxx

Annie zei

Stunning make Alie :-) congrats on the newspaper article ....your work is amazing.
Beautiful colours and gelli prints are stunning.

TFS and best wishes
Annie x

froebelsternchen Susi zei

enchanting colors ..amazing design Alie!

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous boxes with the Gelli plate backgrounds. One of my favorite colour combination as well :) Congratulations again, well deserved winning the showcase on the poster and the weekend at the Event! Shirleyx

Marianne zei

Wat een leuk ideetje met die twee blokken. Prachtig aangekleed met dat gelliplate achtergrondpapier en natuurlijk maakt de hoofdtooi het helemaal af!
En jij bent het boegbeeld van de stempelaars, dus geen wonder dat de krant je komt interviewen. Spannend :-)
Liefs,
Marianne

Monique zei

Geen wonder dat je wint. Ik denk dat iedereen graag jouw creaties ziet en ervan leert.
Gefeliciteerd!!! En geniet er maar van, dan doe ik dat van alles dat je maakt!
Hartelijke groetjes, Monique

Amanda zei

Fabulous gelli prints, super colour combo
Love
Amanda x

Shilpa Nagaonkar zei

Alie, Congratulations for your win at Art 2014! ( Sorry I am late here) Proud of you, enjoy the moment :)..hugs..Shilpa

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
blijf je maar verbazen je hebt het gewoon verdiend.
lieve groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Je laat ons ook altijd genieten,Alie, geniet jij nu ook maar lekker je heb het echt verdiend, en je laatste creatie is weer heel eigenzinnig , super origineel en heel mooi

Groetjes
Maria

Ana K. zei

Great Boxes …..Fantastic for gifts!

May zei

You create amazing work Alie... I am not surprised you won the poster competition & now to be published...whoop, whoop... so well deserved...Brilliant news... Hugs May x x x

Miranda Mols zei

Waaaaw, Alie. Gefeliciteerd! Dat is een waanzinnige prestatie. En blijkbaar ken ik iemand die jou kent, want je poster stond met felicitatie bij iemand die ik ken. Een prachtig stukje werk hoor. Kijk zo voelt dat nou, geniet!!!!

Coby van willigenburg zei

Ik kan me goed voorstellen dat je nog steeds iets hebt van.....wie ik? Het is zo geweldig!

herminesplace zei

wat een prachtige decoratie.

Patricia zei

Heerlijk hoor Alie, geniet er maar volop van, want je hebt het verdiend!!! Je houten box is ook weer GEWELDIG!
Gr Patricia

xxx Myra xxx zei

prachtig weer Alie, en dik verdiend!!!

M@rjan zei

Oh, dat heb ik gemist, maar hoe gaaf is dat! En wat een prachtige creatie, ik snap helemaal dat jij gekozen werd! Ook je creatie in deze post is heel bijzonder!

Gerrina zei

Heerlijk dat je er zo van geniet! 2013 is gewoon jouw jaar, toch? Groetjes, Gerrina

Regina zei

Leuk gedaan zeg!! Blijf genieten je verdient het.
Groetjes, Regina

ida zei

Dit ziet er ook weer zo prachtig uit,wat een leuke gelli print heb je gebruikt, mooie kleuren!

Karin zei

Geniet er maar van!
Mooie creatie is het weer!
Groetjes karin

marja Eelman-rimann zei

hoi Alie,
ik heb ze opnieuw gefotografeerd hoor.
groetjes Marja

Ballie (Bennarda) zei

Oooo Alie, deze zijn echt TE GEK,
super mooi, ook de kleuren.
groetjes Ballie (Bennarda)

Sandy zei

Wow - this looks festive! Wonderful job there talented friend!!
sandy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...