Volgers - Followers

zaterdag 9 november 2013

Vintage Hanging - Sweet Girl

(click to enlarge)

Via fluitende vogeltjes, een strak rood fietsje en roze klaprozen komt er dan ineens zo'n "over the top" vintage hanger onder mijn handen vandaan, valt best mee hoor mijn complexiteit of heet dat creativiteit? :-)))
Het begon geloof ik met een stukje karton en een blad uit een telefoonboek dat ik gescheurd met Mod Podge op het karton heb bevestigd. Het plaatje van het leuke vintage meisje uitgeknipt en hierop gelijmd. Daarna met een oude creditcard (tsja daar gebruik je geen nieuwe voor!) groene en goudkleurige verf aangebracht en het met de heatgun gedroogd, waardoor het leek alsof ik aan het bellen blazen was.  Hierop weer wat gescheurde stukjes van de pagina gelijmd. Toen wat tekst stempels van Lost Coast Design gestempeld met Versafine. Links een knoop met grof lint eronder vastgemaakt. De Tim Holtz tekst stickers op de hanger bevestigd. De samengestelde bloem gemaakt, net als de vlinder....hiervoor heb ik een goudkleurige sticker gebruikt en op een restje papier dat met Alcohol inkten was bewerkt geplakt en uitgeknipt. Onderaan de kantjes vastgemaakt en de bloem weer hierop vastgezet. Rechts bovenin een stukje jute met het cijfer 3, daarboven ook een kantje vastgezet. Nog wat strassteentjes rechtsboven en toen met eyelets het geheel vastgemaakt aan de grove jute. Een stukje raffia gebruikt om het geheel aan op te hangen.

Het is een heel verhaal geworden...ik geloof dat ik het meeste wel heb verteld, dus wens ik je een zo goed mogelijk weekend toe!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


22 opmerkingen:

herminesplace zei

Oh wat mooi!!!!! schitterende kleuren en plaatje

Anjas-Artefaktotum zei

Your vintage hanging is really charming, so many to see, beautiful decorated.
Have a nice weekend, groetjes Anja

Terry zei

Very pretty vintage hanging! The image is so sweet and I love the timepiece flower and lacy trims! Enjoy the day!

Paper Creations by Shirley zei

Wow so beautiful ! Love your vintage wall hanging, the colours & images are wonderful. Have a great weekend! Shirleyx

Aukje zei

Wat een leuk werkstukje!! Het plaatje van het meisje is al zo mooi :-)
groetjes

ida zei

Heel mooi Alie en heel iets anders
dan anders maar dat is juist leuk!

Marianne zei

Ja van het een komt het ander :-)
Maar je hebt er weer een echt kunstwerkje van gemaakt. Ik sta er weer versteld van; je bent zo veelzijdig!!
Jij ook een heel fijn weekend!
xxx Marianne

catherine zei

This just looks fabulous Alie and love all the textural feel to it
x catherine

Mrs.B zei

Hi Alie, Gorgeous, love all the details and texture surrounding this lovely image.
Avril xx

Amanda zei

What a wonderful vintage hanging and so much texture, fabulous
Love
Amanda x

Sue Butler zei

Hello Alie
I just love this hanging, it is just gorgeous.
Smiles:)
Sue

Willy zei

Jij bent werkelijk van alle markten thuis Alie, wat een super leuke hanger!!

Rianne Timmers zei

Wat een mooi stuk weer wat ben je toch goed ik kan het niet genoeg zeggen echt fantastiche .
Liefs Rianne

Annie zei

Beautiful hanging Alie :-) a wonderful collage piece. Thank you for sharing

Best wishes Annie x

Wendy McCarthy zei

So lovely, you are going all 'girly' Alie! Beautiful textures and pretty colours, love it! xxx

Jeannette zei

WOW Alie,what a wonderful vintage hanging,i love the colors and all great details,georgus.

Greetings Jeannette

maria's knutselplezier zei

Ja zeker , je bent enorm creatief, en je creatieve geest brengt je overal, van super modern naar vintage en overals slaag je der in iets moois van te maken mijn complimenten hoor Alie!!!Heel mooi je vintage creatieve uitspatting!!!

Groetjes en fijn weekend!

Maria

Gerrina zei

Gaaf hoe je me met dit werk in de sfeer van oude meesters wist te trekken... En mooi dat je lekker moderne kleuren combineert met meer vintage materiaal! Fijne zondag, Gerrina

Danielle v/d Horst zei

Ik vind het super leuk en heel sfeervol geworden Alie lieve groetjes Danielle

butterfly zei

Oh, I love this! The burlap background is such a great idea, and the gold and green work so well together. Gorgeous details in the buttons, laces and butterfly, and the little girl is enchanting - wonderful, Alie!
Alison xx

Janny zei

Wat leuk is deze, had ik nooit gezien. Iets heel anders dan anders. maar het mag er zeker zijn. Geweldig leuk. Groetjes Janny

Sylvia zei

Jeetje Alie, dit is echt beeldschoon!! Ik weet niet of ik het al een keer gezegd heb maar ik vind het altijd een feest om je blog te bezoeken.
Groetjes Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...