Volgers - Followers

maandag 4 november 2013

Stone Art and a tag with Alcohol Inks

Stone Art

(click to enlarge)

Op een steen die geverfd is met grijze grondverf, stempels afgedrukt, zonder gebruik van een Acrylblok. De vogel afgedrukt met zwarte Archival en de takjes met groene Stazon. De stempels komen van sheet 141 (november 2013) van Stampinback. Omdat ik twijfelde of de inkt wel echt goed droogt, heb ik clear embossingpoeder gebruikt en verhit. Lolll...de steen werd loeiheet, maar het anders prima smeltende embossingpoeder bleef deels als druppeltjes op de steen liggen....en eerlijk gezegd, vind ik dat toch een leuk effect geven!! Met een gele Permanent Marker de besjes in de takjes geplaatst, mijn naam erbij geschreven en de vogel met zowel witte als bronskleurige gel pen een beetje ingekleurd.

-.-.-.-.-.-.-.-

Tag met Alcohol Inkten


Op deze tag lekker met kleurtjes Alcohol Inkt gespeeld. hierop de mooie druppelstempel van De Stempelwinkel en de alfabet stempel van Art Journey afgedrukt met zwarte Archival.
Op wit linnenkarton de tekst van Serendipity gestempeld en Washi tap hierop en op de tag aangebracht. De Druppels bewerkt met witte gel pen. Een roze, groen en zwart lintje/koordje door het oog geknoopt.

Bedankt weer voor jullie bezoek, interesse en reacties!

De hele week door hebben de Design Teamleden van Stampinback een vaste dag om hun creaties te laten zien op het Stampinback Blog. De dinsdagen zijn aan mij toegewezen, ik zou het leuk vinden als jullie daar gaan kijken, wat ik voor creaties heb gemaakt. Maar de hele week/maand, zelfs het hele jaar door, worden er dagelijks door de Design Teamleden mooie creaties geplaatst met de nieuwste Stampinback stempels.

Sneak Peek: 


Belangstelling? Kijk dan hier, op het Blog van Stampinback...of nog makkelijker: wordt volger :-)

Hartelijke groetjes/kind regards, Alie :-)

22 opmerkingen:

Janny zei

Wat een mooie heldere kleuren heb je voor de tag gebruikt. Erg mooi.
De steen is ook heel leuk geworden. Ik schilder soms een steen als ik op vakantie ben en dan is het een soort souvenir. Dat is ook heel leuk om te doen. Misschien dat ik er een keer een foto van maak om ze te laten zien.
Groetjes Janny

Mariëtte zei

Ik heb al zoveel mooie stenen voorbij zien komen op jouw Pinterest board, en dan nu een echte Alie! Inderdaad leuk effect met de bobbeltjes.

De tag is ook prachtig!

Groetjes,
Mariette

Marianne zei

Heel erg leuk met die glazige druppeltjes op de steen en kunstig gedaan hoor!! Ook je tag is weer supermooi. Wat zijn de kleuren toch altijd mooi met alcohol inkt en dit is weer een bjoetie!! Leuke tekst :-)
xxx Marianne

Gerrina zei

Wat grappig dat het druppels maakte...wel als je niks probeert, wordt je ook niet wijzer! Mooi is het wel geworden! En dan die tag; vaak weet ik niet wat ik met zo´n achtergrond zal doen. Jou tag is zo mooi! dank je voor wat inspiratie! Groetjes, Gerrina

Marianne zei

Hallo Alie,

Het ziet er weer zo mooi uit!!!Er valt bij jouw altijd wel wat te leren. Super!!!!

Nog bedankt voor je opmerking op mijn Magenta swap. Ik had maar 1 stempel en dan ga je creatief worden.

Groetjes Marianne

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful stone art, the bird looks good on it and the tag is also gorgeous with the vibrant alcohol ink colours. Greetings, Shirleyx

Inge zei

Ik dacht al... hoe heeft ze dat gedaan met die drupjes op de steen. Happy accident dus. Gaaf resultaat!!!

Stampinback zei

Wat een KEI...........ben jij. Helemaal super en die druppeltjes maken het nu juist zo bijzonder mooi.

Rianne Timmers zei

Hoi Ali wat heb jij weer je best gedaan ,die steen is geweldig ,ik heb dat zelf ook al eens willen doen maar nog nooit aan begonnen ik zie nu dat het kan bedankt. Ook je tag is heel mooi echt prachtige kleurensuper gewoon.
liefs Rianne

M@rjan zei

Prachtig is je steen! Bijna je vingers verbrand, geloof ik, maar dat was het vast waard. Leuk als aandenken!
Je tag vind ik ook heel mooi! Die druppels komen er zo prachtig op uit.

!neke zei

Alie, weer twee mooie stukken! Prachtige kleuren op de tag!
Groeten !neke

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie,
Ik vind het zo mooi geworden je steen en Tag ziet er ook gewoon geweldig uit.
groetjes Marja

Aukje zei

Je tag ziet er prachtig uit, wat een mooie kleuren!! Ik zag op pinterest al dat je helemaal gek van stenen bent :-p Je eigen steen ziet er ook heel leuk uit!
groetjes
Aukje

Willy zei

Wat een leuk idee om op een steen te stempelen Alie, wat een schatje is het geworden! Ook je tag is weer een beauty, prachtige kleuren!

butterfly zei

Absolutely love your stone, Alie - what beautiful painting... and the natural subject is perfect for such a natural "canvas". Fantastic tag too - wonderful work!
Alison x

Anneke zei

Wat een toeval, net vandaag heb ik ook een vogel op een steen gestempeld :) Ik heb nog even aan embossen gedacht maar het idee verworpen :) Mooi resultaat nochtans! Je tag is ook heel leuk.

Shilpa Nagaonkar zei

I am late, but don't want to miss to say -Congratulations to you for being selected as DT at Stampinback.

Cleaver idea to use stamp on stone! it looks beautiful.
and alcohol ink tag is amazing! your colors always fascinates me. droplets are perfect.

thank you so much for visits and kind words on my blog, they mean a lot! see you around :)

Juls zei

Love both these creations, hugs Juls

Mrs.B zei

I LOVE this tag, and such a wonderful quote.
Avril xx

Mrs.B zei

Forgot to mention the stone, love the finish of the embossing powders.
Avril xx

Terry zei

I absolutely love your stone with the bird, so beautiful! The tag is and those bubbles are amazing! Fabulous work!

ida zei

Prachtig Alie die steen en de tag
vind ik ook super, mooi met die
druppels!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...