Volgers - Followers

maandag 18 november 2013

Wallhanging Stampinback.nl birds - Home Tweet Home

click to enlarge


Gebruikte spullen: Oude kwast, koperdraad, stempels van sheet 141 van Stampinback.nl - vogels, tekst, vogelhuisje.

Gestempeld met zwarte Archival op oranje/bruin cardstock en daarna uitgeknipt. Een aantal vogeltjes bewerkt met Distress Stains. De tekst met zwarte chalk langs de randen. Oogjes en snaveltjes geaccentueerd met witte gel pen.  De koperdraadjes vastgemaakt aan zowel de uitgeknipte stempels als aan de kwast. En zo heb je snel een leuke muurhanger gemaakt. Ik heb hier koperdraad gebruikt, maar het kan natuurlijk ook prima met touw, lint, draad etc...

STAMPINBACK:

Op het Stampinback blog staan dinsdag 19 nov. nog twee kaarten die ik met deze stempels heb gemaakt, maar uiteraard zorgen de Design Teamleden iedere dag voor nieuwe creaties op het blog.
-.-.-.-.-.-

Mijn man zit in de herfst/winter maanden nog al eens legpuzzels te maken. Dat gebeurt op een tafel in de serre, waar een kleedje overheen gaat, als hij stopt...We hebben nl twee katten, die ook gek zijn op puzzelen...of slapen op puzzels...of  bang zijn dat ze weggestuurd worden van de puzzel....


De baas is gaan zitten...ojé...zouden we wegmoeten???


Oops...daar gaat hun slaapje! Met twee zetjes werden de heren Joris (15) en Alex (3) hierna richting grond gestuurd...ze kennen het ritueel al ...als de baas wil puzzelen, moeten zij daar weg....de combinatie is nl niet zo goed:-)))

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

29 opmerkingen:

Gery zei

Alie, ontzettend leuk gedaan deze muurhanger.
Het is altijd super om zien wat jij gemaakt hebt.
Je fantasie lijkt onuitputtelijk. Dit werkje dan ook weer, je moet er maar opkomen, maar dit is dan weer zo bijzonder als je langs de vele blogs wandelt en voornamelijk kaarten en tags ziet (die overigens ook mooi zijn hoor), dan is dit heel verfrissend om te zien.
Groetjes Gery

catherine zei

Looks fabulous Alie. Great pics of the cats
x catherine

Yvonne zei

Hahaha, die uitdrukking van jullie katten op de tweede foto....geweldig !
Misschien kunnen ze nu wel vogeltjes gaan vangen ?
Erg leuk, die vogeltjeshanger.
Groetjes Yvonne.

annekescardart zei

Wat schattig de muurhanger. Heel leuk gedaan. De poezen houden de vogels in de gaten. Dat doen die twee van mij wel. groetjes Anneke.

Netty zei

Love your mobile Alie and your two beautiful cats, x

Shilpa Nagaonkar zei

such a cute wall hanging!
and your cats are adorable :)

Patricia zei

Prachtig weer zeg Alie, heel apart weer!!!!
En wat een GEWELDIGE katers!!!!
Gr Patricia

herminesplace zei

Wat mooi!!

Gerrina zei

Leuk deze hanger! Dat koperdraad past echt bij de kleuren die gebruikt zijn! En waarom katten het liefst boven op dat geen gaan liggen waar jij mee aan de gang wilt is me een raadsel... Groetjes, Gerrina

Boukje zei

Wat een super goed idee. Je wandversiering vind ik prachtig Alie! Joris en Alex laten zich niet zo snel wegsturen. Haha! Geef ze maar een knuffel van mij.

Sylvia zei

Súper leuk gemaakt Alie. Schitterend idee om ze zo aan de kwast te hangen. En wat lekker eigenwijs je katten. Prachtig om te zien.
Groetjes Sylvia

Annie zei

Fabulous make Alie and what gorgeous cats you have..............wish my two were as friendly

Best Wishes

Annie x

Paper Creations by Shirley zei

Your wall hanging is very creative using the brush! And your cats are SO cute, thanks for showing a photo of them. Looks like they get along well and both want to lay over the puzzle. Cats are great. Greetings, Shirleyx

Marianne zei

Ik ben wat laat om te reageren vandaag, maar ik loop de hele dag al achter de eiten aan. Soms heb je dat :0 Wat heb je weer een kunstige hanger gemaakt met de vogels van Stampinback. Heel erg artistiek en apart en ik vind het geen stijl hoor dat je katten moeten moven als je man wil puzzelen. Kunne ze niet even meehelpen?? Mooie foto's Alie!!
Lieve groetjes,
Marianne

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
ik vind het een hele leuke hanger.
gezellig met de vogels erop of eraan.
en de foto's van de poezen zijn ook geweldig.
groetjes Marja

Bianca zei

Leuk gedaan ik vind het erg grappig dat je dat aan een kwast hebt gehangen die vogeltjes. Zo zie je maar je kunt alles gebruiken.

groetjes Bianca

Mrs.B zei

Great wall hanging Alie, love the way they're suspended from the brush!
Love the look of those cats.
Avril xx

Willy zei

Ha, ha...leuke foto's, heerlijk die katten en wat een super leuke hanger heb je gemaakt. Geweldig idee!!

Astrid Maclean zei

Alie, this is such a fabulous idea, such great use of those gorgeous stamps, totally love it!!

Silvia(Barnie) zei

A fabulous wall hanging, that's a gorgeous idea.

Wendy McCarthy zei

Love your wall-hanging, so 'tweet'! Your cats are beautiful too... :) xx

ida zei

Wat een superleuke hanger Alie, hebben de poezen wel in de gaten
wat je gemaakt hebt:)

Yvonne zei

Wat gaaaaaaaaf, deze vogelhanger, echt super leuk!!! Heel origineel idee!

HA HA HA HA HA!!! Heerlijk beeld van Joris en Alex, zó herkenbaar, en die blik, hm, komt Arie aan, daar gaat ons schoonheidsslaapje, ha ha! Oh nee, gaat puzzelen en poezenbeesten op de puzzel niet samen??? Had ik nou nooit gedacht!
Als ik wegga van de bank, gaat Egel er liggen, lekker voorverwarmd plekje. Maar als ik er dan weer wil gaan zitten, komt er eerst een blik van nee hè, heb je haar ook weer, daarna maak ik aanstalten om werkelijk te gaan zitten, oh oeps, nu móet ik wel opstaan, anders ben ik plat, maar dan blijft ze wel tegen de rugleuning aan zitten, zodat ik haar niet plet, maar toch wel warm tussen mijn rug en de rugleuning van de bank komt te zitten. Waar ook voor mij "heel comfortabel zit" ...

Lieve groetjes van Yvon

Janny zei

Mogen ze niet even spelen met van die leuke kleine stukjes. Wij hebben een soort koffer voor het puzzelen. erg handig en je kan hem dichtritsen en oppakken. Overigens lijkt de zwartwitte echt helemaal op onze poes. Wij hebben er ook twee. Groetjes Janny

Stampinback zei

Helemaal prachtig en bedankt dat je met dit werkstuk mee hebt gedaan aan de Stampinback challenge.

Bianca Kalksma zei

Oh! wat een leuke muurhanger!! en ook een leuk blogbericht over je twee huisgenoten op je puzzel ;) Heel fijn weekend! groetjes van Bianca

Ana K. zei

Fantastic creation...little birdies nad paint brush...just awesome!! And your cats are so cute! Hugs for all

butterfly zei

Absolutely love your paintbrush mobile - what a brilliant creative idea! And thank you for the Cat vs Jigsaw photos - made me smile!
Alison x

Dora zei

haha...wat een mooie foto's van je katten...vooral die tweede maakt mij aan het lachen+tekst dat eronder staat. ((:
een hele leuke hanger gemaakt met die vogels.
die vogel stempels zijn toch zo geweldig...
die kwast is een leuke detail! wat een idee...creatief bedacht.
dank je wel voor je reactie.
groetjes Dora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...