Volgers - Followers

woensdag 6 november 2013

Stamped card - Explore...


Lolllll...mijn man is helemaal weg van deze kaart, die ik gisteren gemaakt heb !!!
Misschien wel omdat de scenery bij hem (ook) mooie herinneringen geeft...we vinden het heerlijk om met lekker weer fietstochten te maken en plekjes te ontdekken! Is met deze wind en regen niet echt een optie voor ons, we zijn wél mooi-weer-fietsers.


Op een witte kaart heb ik een deel van een clearstempel met vierkantjes afgedrukt. Met een zwarte Identy pen de weg *aangelegd*. 
Vervolgens de leuke fiets (met inhoud in de picknickmand) afgedrukt met rode Archival en zwarte Versafine.
De grote en kleine boom, afgedrukt met zwarte Stazon en dit een paar keer herhaald zonder de stempel weer te beïnkten. Ze zijn gestempeld met Oostenwind, kracht 5 :-). Hierna de tekst stempels met rode Archival afgedrukt.
De kaart deels gemat op twee stukjes rood linnenkarton, daarna op een zwarte onderkaart.
Bovenaan twee stukjes Washi tape geplakt en een postzegel.

Stempels:
Vierkantjes: Kars
Fiets, stokbrood, fles, bomen: Stampinback
Tekst: Kaisercraft

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

32 opmerkingen:

Jeannette zei

WOW Alie,your card Its Amazing,i love the bycicle and the colors,very beautiful.

have a great day,greetings jeannette

Gerrina zei

Kan me voorstellen dat hij ´m mooi vind; ik ook! Lekker vrolijk dat rood en een mooie weg! Groetjes, Gerrina

M@rjan zei

Het is dan ook heel mooie kaart met een leuke vlakverdeling, Alie! Mooi is dat blokjesheuveltje en ook de postzegel vind ik er heel gaaf op. En wij zijn ook mooi weer fietsers, hoor :)

Marianne zei

Ja, je hebt het weer voor elkaar. Weer een big smile hiero! Windkracht 5 hahaha. En wat hebben jullie een lekker picknickmandje met stokbrood en franse wijn. Een heel leuke echte hollandse kaart in rood en zwart. Super!
xxx Marianne

lynnesbowsandbelles zei

You have created such a fabulous scene with the wintry trees in the background.
Wishes
Lynne

Karin zei

wow prachtig, mooie kleurencombinatie!
Groetjes Karin

Alex Leitner zei

This is a real wonderful card, Alie!
In general: you created some very nice cards and tags and this beautiful stone. It is so lovely!

Aukje zei

Dit ziet er weer prachtig uit! Mooie combi van je stempels :-))
groetjes
Aukje

Monique zei

Mooi!! Zo'n zwart-wit rood kaart.
Tja en windkracht 5 en heuvel op valt niet mee, haha!
Hartelijke groetjes, Monique

Terry zei

Love this card and the red, white and black colors! That bicycle is image is fantastic! Enjoy the day!

froebelsternchen Susi zei

fabulous design Alie!

ida zei

Mooie kaart Alie heel leuk met dat rood/zwart!

!neke zei

Mooi deze kaart in rood en zwart!
Fietsen is niet mijn hobby, maar met mooi weer , ja dan wel!
Grts.!neke

Miranda Mols zei

Deze kaart kwam voorbij in mijn leeslijst, trok meteen mijn aandacht. Dan kom je toch in mijn zone, hihihi. Wat is ie ontzettend leuk!!!

Janny zei

Heel andere kaart maar erg leuk geworden. Ook wij zijn mooi fietsers, ik in ieder geval. Dus ik vrees dat mijn fiets ook nog even binnen blijft. Groetjes Janny

Rianne Timmers zei

Wat een mooi kaartje weer het maakt bij jou niet uit. Wat voor kaartje het is of het nu met inkt is of dit soort ze zijn altijd mooi en je man kan ik begrijpen.
Liefs Rianne

Willy zei

Het idd een prachtig kaartje Alie, ik kan me voorstellen dat je man er weg van is...een beetje grafisch is ie!!

Felicie zei

Your Card is so Amazing Alie.
Greetings
Felicie

May zei

Fabulous card... I can see why your hubby loved this one...The scene is perfect!! Hugs May x x x

Bianca zei

Een hele mooie fietskaart is het geworden. Voor mij is deze kaart ook erg van toepassing omdat ik ook helemaal gek van fietsen ben en bij ons kun je ook erg mooi fietsen. Alleen daar hebben ze geen blokjespaden (haahaa)

groetjes Bianca

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful designed card. Love the color combination.
Groetjes Anja

Coby van willigenburg zei

Wat een leuke kaart, zo fris en vrolijk, snap best dat je man er weg van is, heel mooi!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij gaaf, kan me voorstellen dat dit wat oproept bij manlief. Super vrolijk en leuk, je wilt zo op stap.
Lieve groetjes
Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij gaaf, kan me voorstellen dat dit wat oproept bij manlief. Super vrolijk en leuk, je wilt zo op stap.
Lieve groetjes
Marja

Mrs.B zei

No surprised your husband love this card. A great combination of images and colours.
Avril xx

herminesplace zei

Heel mooi! hou ook erg van deze kleurencombinatie

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een leuke kaart.Gr.Nel

Franka Benjaminsen zei

Hartstikke leuk deze kaart en weer eens in een andere stijl. Maar dat jullie alleen goed-weer-fietsers zijn... :-) x Franka

Danielle v/d Horst zei

Helemaal in de kleuren van nu een geweldige kaart Alie lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

So fantastic, a great idea.

SanDee1899 zei

totally love the colour combo! Fantastic!
xoxo SanDee

butterfly zei

So chic and sharp - I love the checkerboard hill, and the multiple tree stampings look great.
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...