Volgers - Followers

vrijdag 1 november 2013

Sheet 141 A + B - Birdiessss - Stampinback.nl - Gift bag

Al tijden heb ik leuke kado tasjes in huis. Het leek me leuk om dit tasje te combineren met de stempels van sheets 141A + B en eventueel andere Stampinback stempels (zie mijn blogbericht van gisteren).
Dit is het geworden:

click to enlarge

Aan het tasje heb ik een klein label gemaakt...begonnen met een wit papiertje, dit bewerkt met Dylusions Ink Sprays. Hierop het grote vogelhuisje en de zanglijster van sheet 141B gestempeld met zwarte Versafine. Ingekleurd met witte en bruine gelpen. De randen bewerkt met zwarte chalk, een tekst stempeltje van SB sheet 003 afgedrukt en een lintje door het oog geknoopt.

Op het tasje zelf ook een tekst stempel van sheet 003 afgedrukt en uit een restpapiertje met Dylusions Ink Sprays en Stampinback stempels. Hierop een geponste bloem gelijmd. Nog even gespeeld met de zwarte identy pen en witte gelpen.

In het tasje zit een bewerkt notitieblokje:


Voor dit notitieblokje heb ik wit papier gebruikt en dit bewerkt met Dylusions Ink Sprays. De vogel stempel komt van sheet 141A en is afgedrukt met zwarte Versafine, net als het vogelhuisje achterop. De tekst stempel op de ondergrond, heb ik met een doekje met redelijk wat water, nat gemaakt en afgedrukt  op het bewerkte papier. Even in laten trekken en met een droog doekje gedept.
De vogel en bladeren van de tak bewerkt met de witte Distress marker en bruine gel pen. Het kaartje had ik op maat geknipt vóór het stempelen. Met Tacky Glue op het notitieblokje gelijmd.


Bij elkaar een leuk kadootje om hopelijk iemand blij mee te maken!


Vind je het leuk om mee te doen met challenges...klik dan HIER.
De challenge voor de maand november is: VOGELS

Do you like to join monthly challenges---click HERE
The challenge for November is: BIRDS


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

32 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Very beautiful Alie, the background for the book cover & tag is so nice, love the colours. The highlighting on the birds is great. Have a great weekend, Shirleyx

xxx Myra xxx zei

schitterend Alie!

Patricia zei

OOOOO WAUW wat SUPER GAAF gemaakt zeg!!!
Gr Patricia

Stampinback zei

Helemaal mooi !!!

Boukje zei

Prachtig !

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig , Alie, super mooi en nog handig ook!!!Wat een kleuren en wat een mooi concept!!!SUPER!!

Groetjes
Maria

Felicie zei

Absolutely beautiful Alie.
Greetings
Felicie

Marianne zei

Gaaf hoor! Ik had gisteren op de stampinback site je nieuwe creaties ook al bekeken met de laatste nieuwe stempels. Ze zijn super (de stempels ook, maar ik bedoel eigenlijk je creaties). Schitterend!!
xxx Marianne

Folkje zei

Wat een leuk setje heb je er van gemaakt

groetjes
Folkje

Wiepke zei

Wat een vrolijk geheel!!

Saskia zei

Mooi, Alie en nog gefeliciteerd met je toetreding tot het designteam! Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

Monique zei

Blij dat je me niet verwijderd hebt Alie, want ik neus graag rond op jouw blog. Aan stempelen kom ik niet echt toe, maar ik geniet van jouw creaties! Ook dit is weer een superleuk idee, die ik weer opsla op mijn to do lijstje!
Hartelijke groetjes, Monique

Wendy McCarthy zei

Wow, what a lovely gift! I would treasure the bag and tag as much as the notebook, so beautiful! xxx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is zooooo gaaf. Ben weg van deze vogeltjes. Super de super. Erg leuk het tasje zo.
lieve groetjes Marja

Rosie Schirrmeister zei

Oooooh Alie, this bag, tag and book are soooo gorgeous, love all of them.

Have a wonderful weekend

Janine zei

Goed bezig Alie, en komplimenten en veel plezier in het designteam! Groetjes.

Marianne zei

Het ziet er heel mooi uit allemaal!!Dit is zeker al een cadeau op zich.

Groetjes Marianne

annekescardart zei

Wat een leuk idee. Een heel mooi geheel samen.Daar wordt je blij van mocht je een kado in dit tasje krijgen.
Groetjes Anneke.

ida zei

Supermooi gedaan Alie!!

die amelie zei

Wow, Alie,

they can call themselves lucky to have won you for a Guest Designer's spot! Your make is absolutely adorable!

Hugs,
Claudia x

Ballie (Bennarda) zei

Super mooi Alie en een super idee weer, geweldig.
groetjes Ballie (Bennarda)

Willy zei

Nou dat was het wachten waard hóór Alie, je hebt er weer iets super moois van gemaakt wat een leuk kadootje zo daar kun je vast iemand heel blij mee maken!

Silvia(Barnie) zei

That's a wonderful set. Great colors and images.

Jeannette zei

WOW Alie,this set its wonderful and great,beautiful colors and stamps,great,love it to much.

Greetings Jeannette

Karin zei

Wow wat een prachtig kadootje!
Fijn weekend!
Groetjes karin

M@rjan zei

Schitterend zeg! Heel mooi qua kleur ook. Prachtig cadeautje!

Buttons zei

Love both of these Alie. Great colours. Jenny x

herminesplace zei

Prachtig! wat een gaaf cadeau zo.

butterfly zei

Those vivid colours look fabulous against the kraft bag - what beautiful work, Alie!
Alison xx

Ryn Tanaka zei

Hello Alie, great to see what you've been up to lately. You art is really colourful! Love this project in particular. All of the elements come together so well :)

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Hallo Alie, Wat ziet dit er gaaf uit, als je hier niet iemand mee kan verrassen dan weet ik het niet meer. Prachtig zoals alles bij elkaar past.

Groeten Pauline

Marjie Kemper zei

Stunning! Love the vivid colors.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...