Volgers - Followers

donderdag 7 november 2013

Happy tag....


Een voor mij, vreemde tag geworden, omdat ik meestal niet met zoveel softe kleuren werk...maar toch heb ik het gemaakt.  Uit Stampinback karton heb ik deze tag gesneden en de onderkant bewerkt met bruine Liquid Watercolor op een droog zacht doekje. Daarna met een vochtig doekje het middengedeelte weer wat weggepoetst. Een achtergrond, tekst stempel van Crafty Individuals deels beïnkt met bruine Versafine en niet echt nauwkeurig her en der op de ondergrond afgedrukt. Vervolgens een bloemensjabloon op de tag gelegd en er deels met een sponsje met rode Distress inkt overheen gepoetst. Met rode Archival de klaprozen van Stampinback op de tag gestempeld, daarna nog een keer op zachtroze linnenkarton. De bloemen uitgeknipt en deels ingekleurd met een roze Papermania Marker en op de stempels gelijmd. Rechts onderin Washi Tape geplakt, een postzegel, een roosjeslint, lintjes, een geponste cirkel met een Stampinback tekst stempeltje, wat sprietjes met glanzend roze knop. Een heel verhaal...wat deed ik verder nog??? Uhhhh oh ja, kleine cirkels geponst uit roze en een swirl uit bruin papier en op elkaar gelijmd op de tag. Bovenin nog een stukje Washi Tape bevestigd en een rechthoek met tekst. Door het oog van de tag wat lintjes en het rozenlint vastgemaakt. Ergens tussen de bedrijven door, de randen van de tag bruin gemaakt met chalk.

Het is net Rivella....vreemd maar wel lekker (zoals mijn hubby zei).

Wat waren jullie enthousiast over de fietskaart....thanks!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

26 opmerkingen:

Shilpa Nagaonkar zei

Lovely pink Poppies, Alie! busy background and beautiful roses!

Gerrina zei

Misschien niet zo gebruikelijke kleuren voor ju, maar wel heel mooi en prachtig alle elementen gecombineerd! Zo´n Rivella vind ik wèl lekker! Groetjes, Gerrina

Miranda zei

Leuke vergelijking met de Rivella en inderdaad anders dan je gebruikelijk doet maar wel mooi en verfrissend. groetjes Miranda

Terry zei

Happy Tag is right! I love the cheerful and pink colors! So pretty! Enjoy!

Aukje zei

Ik vind deze tag ook weer mooi, hoor! De pastelkleuren en de klaprozen zijn prachtig. Wat een grappige swirls heb je erbij geplakt :-))
groetjes
Aukje

Willy zei

Toch vind ik hem...euhhh of moet ik zeggen haar echt prachtig, een heel vrouwelijke tag :)

Marianne zei

`Hoi Alie,

ook deze tag is mooi!!!!!Bedankt voor de goede uitleg.

Groetjes Marianne

Marianne zei

Prachtig tag met die mooie klaprozen en al die leuke details!! Bedankt ook weer voor de rondleiding en mijn complimenten voor de schitterende rose tinten.
xxx Marianne

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, helemaal anders als gewoon, maar dat mag natuurlijk , evolutie en verandering is altijd goed,toch!! Ik vind je kleuren en bloemetjes super vrouwelijk, heel mooi!!!

Groetjes
Maria

Rianne Timmers zei

Ik vind juist die tinten wel heel mooi en zeker hoe jij ze verwerkt hebt echt super weer.
Liefs Rianne

Mrs.B zei

Beautiful tag Alie, love the image on the fab background.
Avril xx

catherine zei

I just love this one Alie. the images and colour are great
x catherine

Silvia(Barnie) zei

A gorgeous tag, great design.

Wendy McCarthy zei

Just beautiful!!! Love those poppies, they are from my favourite flower stamp set ever.... xxx

Anneke zei

Ik vind het een hele mooie! Superveel details om naar te kijken!

Sylvia zei

Van mij mag je wel vaker met softe kleuren werken want ik vind hem schítterend. Prachtige details weer. Natuurlijk loop ik weer mega achter met de bezoekjes(ik ben even ontzettende druk prive) maar heb alles even bekeken en wat een schitterende creaties heb je gemaakt. De steen vind ik helemaal geweldig en je fietskaart mag er ook wezen. Maar eigenlijk heb ik geen voorkeur, ben gewoon een fan van alles.
Groetjes Sylvia

Sue Butler zei

Hello Ali
The mix of stamping on your tag along with the Poppies looks wonderful,and your addition of texture makes this a special creation.
Smiles :-)
Sue

herminesplace zei

Schitterende tag!

annekescardart zei

Wat een mooie label.De achtergrond is ook schitterend. Samen een heel mooi geheel. Groetjes Anneke.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful tag, I really like the colours and the combination of images & embellishments. greetings, Shirleyx

sylvana zei

ziet er echt super uit

Jeannette zei

WOW Alie, your happy tag its stunning,i love the poppies and the soft rose colors,beautiful, my dear.

Have a great weekend ,Greetings Jeannette

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie,
mooie zachte kleuren heb je weer gebruikt.
groetjes Marja

Janny zei

Misschien anders maar dat is toch juist leuk om te proberen. En ik vind hem erg mooi geworden. Groetjes Janny

butterfly zei

Definitely happy, the colours really made me feel cheerful and the flowers are lovely!
Alison x

Von zei

A lovely happy tag, makes one smile :)
Von♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...