Volgers - Followers

zondag 17 november 2013

Gelli Plate tag

click to enlarge

Nog een keer de prachtige stempel van het vrouwengezicht (Stampinback.nl) gebruikt. Dit keer op een deel van een Gelli Plate afdruk, waar ik deze tag uit heb gesneden. De kleurencombinatie werd nogal apart en lag al een tijdje op een stapeltje. Dus hoogste tijd om te gaan gebruiken! Het vrouwengezicht met zwarte Versafine afgedrukt net als de Harmony tekst stempel (Lost Coast Design) en de stempel van de man en vrouw tussen de plantjes (Stampinback.nl). De randen van de tag met zwarte chalk bewerkt en de tag deels gemat op een zachtroze kaart. Het geheel gemat op een zwarte ondergrond. Een gekleurd lintje en een zwart leren strookje door het oog geknoopt. Dat was het al...ik kan er niet meer van maken. Wat ben ik toch blij met mijn Gelli Plate en de mogelijkheden ermee...er ligt steeds een stapeltje te wachten om verder verwerkt te worden, heerlijk...herkennen de Gelli Plate bezitters dat?

Bedankt voor het bezoek hier en voor een eventuele reactie...

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


34 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Love your Gelli print background, beautiful tag. Happy Sunday, Shirleyx

lynnesbowsandbelles zei

Sensational!
That background is so fabulous, how I love this tag you have created.
Wishes
Lynne

Willy zei

Ik heb er zelf geen maar ik hoor wel heel enthousiaste verhalen erover en zie ook de meest prachtige creaties voorbij komen in blogland. Misschien ga ik nog wel om, ik ben binnenkort jarig dus wie weet :) Ik vind je tag echt super, dat vrouwengezicht dat er zo mooi doorheen schijnt, wat een prachtige stempel!!

Saskia zei

Ook al weer zo mooi, het dromerige vrouwengezicht past er pefect bij.

Amanda zei

Fabulous!! Love how you have collaged the images together on that fab gelli plate background.
Love
Amanda x

ida zei

Heel mooi Alie, ja die gelli plate
is super, ik heb ook nog een stapel afdrukken liggen maar wil
eigenlijk al weer nieuwe maken:)

M@rjan zei

Heel heel mooi! Een perfecte achtergrond is dat gezicht en de ogen en het geheel oogt erg harmonieus, zoals ook je tekst titel is. Ik vind het prachtig!
Een gelli-plate heb ik niet, zag er wel een demonstratie van bij de beurs in Zeist vorig jaar van ScrapDelight. Maar om dat ik niet alleen met inkt werk, niet gekocht. Maar snap je enthousiasme!

Sue Butler zei

Hello Alie
Loving what you are doing at the moment,this Art is stunning.
Smiles;)
Sue

Mariëtte zei

Geweldig mooi. Helemaal af zo!

Juls zei

Fabulous!! Very romantic!! Hugs Juls

Anjas-Artefaktotum zei

WOW Alie, that looks grandiose, love the stamp combinations and the gelli plate background is awesome too.
Wonderful tag:-)
Lieve Groetjes Anja

Mrs.B zei

Hi Alie, that Gelliplate background looks wonderful and a great choice of stamps. Fabulous tag.
Avril xx

Rianne Timmers zei

Ook ik vind hem geweldig en heb ook al wat afdrukken liggen daar wil ik graag mee aan de slag maar heb een opdracht kerstkaarten maken en wel gewone zonder geklieder wat vind je daar van .echt niet zo leuk maar het brengt wat op .ik vind je tag natuurlijk geweldig.
Liefs Rianne

Wendy McCarthy zei

Great tag Alie, love the depth you have created with your gelli plate! Fab stamps too. My son was playing with my plate today, I think he will get more use out of it than me! xx

Stampinback zei

Prachtig weer Alie !

butterfly zei

This tells such a beautiful story, Alie - wonderful art tag!
Alison x

May zei

WOW...The background is amazing...I adore the images & colours...Fabulous work.... Hugs May x x x

Anita Houston zei

The eyes peering through the scene is so awesome! Gorgeous love scene too!

Terry zei

I love those eyes and your background for the walking couple is gorgeous! I have not given into the gelli plate! Hugs!

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige achtergrond en wat een mooi ontwerp Alie!!!Super, dit is echt genieten, hele mooie kleurencombinatie!!!

Groetjes
Maria

Krea- Bel zei

Hier is maar 1 woord voor: Prachtig !
Groetjes,
Carla

Martina2801 zei

Gorgeous Tag, dear Alie! Love the Gelli Plate background!

Gerrina zei

Wat mooi die aparte kleuren en de stempels die je gebruikt hebt ook! (Staat er nog een van op m´n "lijstje") Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik een steeds kleiner wordende voorraad achtergronden heb met dylusions, gelliplate, colourwash en opgedepte inkt.... Groetjes, Gerrina

Marianne zei

Tsja, wat valt er nog over te zeggen; ik ben weer te laat om de loftrompet te steken want iedereen is me alweer voor geweest. Maar ik vind het weer een toppertje. Geweldig gedaan Alie en ik heb helaas geen gelliplate, maar dat wil niet zeggen dat ik geen stapels papier heb liggen. LOL.
Liefs,
Marianne

Karin zei

prachtig, mooie combinatie van stempels!
Groetjes Karin

Aukje zei

Je tag ziet er prachtig uit!! Mooie kleuren heb je gebruikt en natuurlijk de bijzondere combi van stempels :-))
groetjes
Aukje

Sylvia zei

Ik ga me even diep schamen, mijn gelliplate ligt nog steeds netjes in een ongeopende verpakking op een plank. Tijdje geleden had ik al gezegd dat ik wilde beginnen maar dat is nog steeds niet gebeurt. Maaaaarrrr des te meer geniet ik van jou creatie met de gelly. De combinatie van kleuren is inderdaad apart maar jij hebt er weer wat moois van gemaakt Alie. Geweldig hoe jij stempels weet te combineren. Nou, ik ben weer helemaal bij op je blog en ben benieuwd naar je volgende creatie.
Groetjes Syl

toscania-art-life zei

Hoi Alie, wat heb je weer schitterende kaarten en projecten gemaakt. Echt wat een energie en inspiratie, super!

Bianca zei

Supermooie tag heb je ervan gemaakt. Helaas heb ik nog geen gelliplate maar bij mijn schoonzus heb ik er wel meegewerkt en ik vond het wel erg leuk. Ik vind dat gezicht erg mooi zo op je achtergrond.

groetjes Bianca

Silvia(Barnie) zei

Such a beautiful tag, great background.

Yvonne zei

Waahaaaa, prachtige achtergrond met die gelliplate! En door het gecombineerde gebruik van deze stempel weer een prachtig label Alie!
Groetjes van Yvon

Coby van willigenburg zei

Zo mooi die ogen hoog op je kaart, zo mooi die twee die lopen in het gras, weer een heel mooie kaart!

Jeannette zei

Boah Alie,this tag looks grandiose,the face stamp and the geli platte backruond its awesome,very mystical,i looove this to much.


Greetings Jeannette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...