Volgers - Followers

woensdag 27 november 2013

Dance in your heart...Tag with Gelli Plate print


Deze tag heb ik gesneden uit een Gelli Plate print, die ik gemaakt heb met Amsterdam Acryl verven en stencils. Stempels zijn van Art Journey. Wat cirkels getekend en de randen van de tag met zwarte chalk bewerkt. Een hartje geknipt uit een ander deel van de GP print, randen met zwarte chalk bewerkt en het hartje heb ik op het dansend paar gelijmd. De tag gemat op zwart en oranjebruin linnenkarton. Oogje geponst en koordjes en lint er doorheen geknoopt. De beweeglijke vormen op de GP print vond ik zelf erg mooi passen bij deze stempel van het dansend paar...alsof het paar alle kanten op zal gaan....hihihi, maar zo zie ik het door mijn ogen hoor!

Toen ik de foto nam, werd de lucht donkerder en donkerder...en dan "oogt" zelfs een wit kastje grauw ;-(


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


24 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful Gelli print background, love the many patterns and all deatails you have combined.
Groetjes Anja

Boukje zei

Laat ze maar lekker alle kanten op gaan.Heel leuk Alie! Mooie achtergrond. Je Tagbook is prachtig geworden.
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat heb ik een hoop gemist Alie en wat heb je onwijs veel moois gemaakt. Ook je vorige kaarten zo speciaal en je boekje niet te vergeten. Deze tag is ook weer prachtig. Mijn complimenten hoor.
lieve groetjes Marja

Shilpa Nagaonkar zei

background has come out so well, Alie.And Quote is inspirational...:)

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful print Alie. I have been playing with my Gelli plate too. Have a great day, Shirleyx

M@rjan zei

Prachtig Alie! Heel mooi achtergrond en er zit inderdaad beweging in alles samen.

Silvia(Barnie) zei

A fabulous tag and a wonderful quote.

Gerrina zei

Mooie achtergrond! En ja, misschien wervelt dit mooie danspaar wel alle kanten van de kaart uit... Ik blijf het een mooie stempel vinden en deze uitwerking daarmee vind ik ook al zo mooi! Groetjes, Gerrina

Von zei

Perfect background for your choice of stamps Alie :)
Von ♥

butterfly zei

Oh wonderful - full of life and movement and joy - a perfect reflection of the words!
Alison x

Patricia zei

Heel mooi!
Gr Patricia

Marianne zei

Prachtige tekst en weer zo mooi gecombineerd met de stempels! Keigave tag Alie!! You did it again :-)
xxx Marianne

Aukje zei

Mooi gemaakt, hoor! Je ziet ze rondzwieren :-))
groetjes
Aukje

Marianne zei

Hoi Alie,

Het is een mooie tag, mooie kleuren. Zo wil ik ook wel dansend dor het leven gaan.

Groetjes Marianne

Rianne Timmers zei

Heel mooie achtergrond en leuke stempel erop. Heel leuk.
Liefs Rianne

Willy zei

Wat maak je toch mooie creaties met je gelli plate, erg mooi tag Alle!

lynnesbowsandbelles zei

Your tag speaks of energy, life and movement - so fabulous.
Wishes
Lynne

Coby van willigenburg zei

Mooi Alie, zoveel te zien, erg leuk!

May zei

Gorgeous tag Alie, The background is amazing....Love all the fabulous images.... Hugs May x x x

Godelieve zei

Inderdaad een prachtige combinatie van stempels, patronen en kleuren. Mooie bijdrage voor de challenge van Art Journey.

Danielle v/d Horst zei

Het is weer een mooie tags geworden Alie lieve groetjes Danielle

Sylvia zei

Wat een super combinatie van stempels weer en dan met die achtergrond, WOW !!!
Groetjes Sylvia

herminesplace zei

Mooi, gave achtergrond

Gráinne zei

I'm blown away ... very stunning. Love the colors so very much and also the stencil/s you used, everything fits just perfectly.
Have a great weekend, Suzanne x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...