Volgers - Followers

vrijdag 15 november 2013

Black and Blue cards

(click to enlarge)

Toen ik deze kaart aan het maken was, kreeg ik beelden van allerlei prachtige creaties van Hermine Koster, dus met zekerheid kan ik zeggen dat ik geïnspireerd word door haar werk! 
Hier heb ik aquarelpapier als ondergrond gebruikt. Met waterpen en verdunde Distress inkt de blauwe kleur aangebracht. Daarna de leuke katten stempel van Stampinback afgedrukt met zwarte Archival. Vervolgens een stencil op de kaart gelegd en delen van de stencil met een sponsje en bruine Distress inkt bewerkt..
De tekst stempel is ook afgedrukt met zwarte Archival (stempel van Serendipity). Met een pigment liner een kader getekend. Met een ruige-stippen-stempel (Stampinback), Stazon teal blue en zwarte Archival in de linker bovenhoek en rechter onderhoek afdrukken gemaakt.
De randen van de gescheurde kaart bewerkt met zwarte chalk...hierna gemat op een turquoise kaart en een zwarte onderkaart. En ik vind het een lekker eigenwijze kaart geworden.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

(click to enlarge)

Voor deze kaart heb ik een achtergrond gebruikt die met de Gelli Plate, een stencil en Acryl verven is gemaakt. Hierop in de achtergrond cirkel een kleine pauw gestempeld van het merk Deep Red. Om de cirkel heen grotere en kleinere pauwenveren gestempeld van Stampinback. Deze, én de pauw, ingekleurd met markers, witte en goudkleurige gel pen. Op een restpapiertje de tekst stempel afgedrukt (gekregen op het ASE). Ook hier de ruige-stippen-stempel van Stampinback gebruikt en de randen van de kaart met zwarte chalk bewerkt. De kaart gemat op een groen/blauwe onderkaart.

En dan nog even een heel ander bericht...Janny Jager is al een tijdje weinig tot niet aan het bloggen. Op dit moment ligt ze nog in het ziekenhuis, hopelijk mag ze heel snel naar huis.
Op deze manier mag ik jullie laten weten dat ze voorlopig rust neemt en dus niet in blogland zal zijn.
Een hartelijke groet van Janny voor haar blogvolgers
Wil je haar een opkikker kaartje sturen, dan is dat welkom! Mocht je Janny haar adres niet hebben, dan kun je mij hiervoor mailen.

Ladies, bedankt voor jullie trouwe bezoek....voor nu weer een 
hartelijke groet/kind regards, 
Alie :-)


24 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een leuke creaties. Wat weet jij met een paar stempels prachtige kaarten te maken. Onvoorstelbaar.
Allebei een 10!!
xxx Marianne

butterfly zei

Simply wonderful! I love the colours, and that torn paper and framed ink around the cat works just brilliantly. Amazing peacock too! These are great creations, Alie.
Alison xx

Anjas-Artefaktotum zei

Both are again wonderful cards. Today my favorit is the funny creation with the cat, I love the whole design. But the peacock card is amazing too, dear Alie.
xox Anja

Saskia zei

Prachtig! Dat witte randje om de pauw haalt hem mooi naar voren.

Shilpa Nagaonkar zei

great colors again Alie! backgrounds are so beautiful and liked cat and peacock too!

Paper Creations by Shirley zei

Both are very beautiful ! I especially love that cat image :) But then I'm a cat lover as well. Have a great weekend, Shirleyx

Terry zei

Wonderful cards and great use of the colors! That cat is so cool and the peacock is gorgeous! Happy Friday!

Mrs.B zei

Stunning colour on these fabulous cards Alie, I love that first quote!
Avril xx

!neke zei

Nou Alie weer in een woord top!
Mooie tekst!
Sta er helemaal achter!!!!!!

Juls zei

Such beautiful makes! Hugs Juls

Sandy zei

Hey Alie - I have not seen you in a good while. The cat card is my favorite and I love the colors. I try to live my life and forget my age but my body keeps reminding me!!!!!
Sandy

Aukje zei

Wat een mooie kleurige kaarten heb je weer gemaakt! Die pauwenveren vind ik heel mooi
groetjes
Aukje

Rianne Timmers zei

Weer een heel mooi kaartje met super kleuren en stempels.
Liefs Rianne

Janine zei

Die kat kaart, super leuk!!!!!!

Bianca zei

Beide kaarten zijn supermooi! Beetje voorkeur gaat naar de pauwenkaart.

groetjes Bianca

herminesplace zei

Beide zijn weer prachtig, Fijn weekend!

Willy zei

P euhhhh Wauw :) Mooie kaarten Alie, schitterend van kleur en design, Zo leuk dat je elkaar op deze manier kunt inspireren!!

Jeannette zei

WOW...What a Stunning cards Alie,Both its wonderful, i loove it to much,great.

Have a nice weekend :-)

Greetings Jeannette

M@rjan zei

Heel erg mooi, zo wel je kaart met kat als je pauwenkaart! En daaronder zie ik nog een schitterende herfstkaart, genieten is het hier, Alie!

vicki zei

This is gorgeous and how sweet is that cat :)

Vic

May zei

Gorgeous work... the backgrounds are amazing... I Love that cat....Great colours too... Hugs May x x

Gerrina zei

Wat zijn dit weer prachtige kaarten! De pauwekaart vind ik echt helemaal mooi, ben nou eenmaal geen kattenmens... En die kleuren; helemaal mooi! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Ik vind beide kaarten weer súper!! De kleurencombinatie is ook weer top net zoals de keuze van je stempels.
Groetjes Sylvia

Coby van willigenburg zei

Ik loop wat achter en wat een mooie dingen heb ik bij jou gemist, die pauw.......GEWELDIG!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...