Volgers - Followers

dinsdag 1 oktober 2013

You will always be YOU...

Een heel eenvoudig kaartje...er kwam niet méér uit.

(click to enlarge)

Op een vierkant stukje creme kleurig linnenkarton de bolletjes stencil twee maal met Distress inkten (groen en blauw) en een sponsje bewerkt. Bovenaan 2 x de bladeren stempel van Designs by Ryn, gestempeld, de vrouw van Viva Las Vegas en de tekst, allemaal met zwarte Versafine.
De vrouw eerst ingekleurd met gewone kleurpotloden...zo ook de bladeren. Tot slot rondom de bolling van het stencil, de onderkaart met een geel kleurpotlood ingekleurd.
De randen van de kaart bewerkt met zwarte chalk, daarna gemat op een onderkaart en daar nog een stukje Washi tape op geplakt.

Heb dit keer niet veel te laten zien, ook niet veel te vertellen, dus ga ik jullie gewoon hartelijk groeten!!!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


29 opmerkingen:

Juls zei

This is just fabulous, hugs Juls xxx

Monique zei

Ziet er prachtig uit =)
Groetjes Monique

Patrice zei

Wouw wat een effect Alie. De 3D is een groot succes en geeft een mooi en speciaal resultaat aan je werkstuk. I love it!!!
Groetjes Patrice

Karin zei

Prachtige kaart, mooi dat 3 d effect!
Groetjes karin

Netty zei

This is so clever Alie, love it, Annette x

Sylvia zei

Voor jou misschien eenvoudig maar voor mij niet ha,ha. Eenvoudig of niet ik vind hem prachtig, supergaaf Alie!!
Groetjes Sylvia

Silvia(Barnie) zei

A great card, fab quote.

Rianne Timmers zei

Toch vind ik het een mooi kaartje wel ander als we gewend zijn van jou maar ditmag er ook zijn hoor.
Liefs Rianne

Amanda zei

Love what you have made with this stencil
Love
Amanda x

Willy zei

Nou ik vind hem anders erg mooi hóór, prachtig van kleur en de rok van de dame is echt super. De tekst maakt het helemaal af!!

Sue Butler zei

Hello Alie
The calming influence of the Green palette is always pleasing to the eye, this is gorgeous.
Smiles:)
Sue

Anneke zei

Toch wel heel mooi hoor! Ik ben fan!!!

Paper Creations by Shirley zei

Wow quite an amazing design. The background has a 3D effect and matches the roundness of the lady ( who is fun). Beautiful ! Greetings, Shirleyx

maria's knutselplezier zei

Wat een grappig kaartje Alie, heel mooi gedaan hoor!!

Groetjes
Maria

Patricia zei

GEWELDIGE kaart, deze template is ook echt super!
Gr Patricia

Gráinne zei

It's absolutely great, Alie, and I love the sentiment. Something to pin onto my mirror :-) And congrats for being the winner of the Art Journey challenge - very well deserved. The tag is beyond adorable :-) Hugs, Suzanne

Julia S-W zei

I just love that stencil and quote Alie!! It's so true. The washi tape used is so good too. I'm not a great fan of them but that one is very useable.
Hope you are both well? Frankie continues to improve again - I think he has more than 9 lives!!
Big hugs,
Juliaxx

May zei

WOW...Love the background & fabulous image..Great quote..Love it!! Hugs May x x x

lynnesbowsandbelles zei

Incredible use of the stencil Alie as this card has the most wonderful impact.
Wishes
Lynne

Saskia zei

Heel creatief, de kleuren zijn ook heel erg mooi!

Gery zei

Was gelijk helemaal weg van dit stencil en nu ik zie hoe jij hem hebt gebruikt, is hij alleen maar mooier geworden. Wat een speciaal effect geeft deze bol! Het is net alsof hij verhoogd op de kaart zit.
MSupermooi gemaakt, Alie, ook de kleuren zijn schitterend gekozen.
Groetjes Gery

ida zei

Nou, voor jou misschien eenvoudig maar ik vind em heel mooi hoor!

groetjes Ida

froebelsternchen Susi zei

fantastic Alie!

Coby van willigenburg zei

hahaha, hij is wel erg leuk, wat een leuke tekst bij de dame. Er is genoeg uitgekomen hoor!

Janny zei

Ik was door vakantie en andere drukte een poosje niet of weinig op de blog. Nu had ik wat tijd en heb op mijn gemak ook de oudere berichten bekeken. Ik moet zeggen dat ik erg leuk om te doen. Er staan zoveel leuke en mooie kaarten. Mijn handen gaan jeuken om bepaalde technieken uit te proberen. (zeker niet namaken). Echt het was een feestje om rond te kijken. Groetjes Janny

Wendy McCarthy zei

Wow, that stencil is amazing!! Great to see Leafy branch in your card, bet Ryn will love it too! xx

Eifelwicht zei

What a wonderful idea! I love it!

butterfly zei

So clever and funny! I love the bulge in her hips echoed by the optical illusion of the bulge in the dots - wonderful illustration of the quotation!
Alison x

Cornelia W zei

Would you mind letting me know what company makes that stencil?

Thanks, Cornelia
neliacards@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...