Volgers - Followers

zaterdag 26 oktober 2013

Playing with Lynne Perrella on a card


Dylusions Ink Sprays gespoten op twee witte correspondentiekaarten.
De ene kaart als ondergrond gebruikt en de andere om te knippen en te plakken.
De jongen op de collage stempel op zo'n strook gestempeld. Daarna een rand en een cirkel geponst. De tekst stempel is van KicoStamps, de cirkels zijn stempels van Inkadinkado, de verdere stempels dus van Paper Artsy (Lynne Perrella).  De losse onderdelen en de randen van de kaart bewerkt met zwarte chalk. Met wat passen en meten en een papieren kanten onderzetter, de verschillende delen op de kaart geplakt en nog wat gespeeld met de witte gelpen. Ook nog op een restje papier een vlindertje gestempeld en dat rechts op de kaart geplakt. Daarna gemat op een felgroene onderkaart.

Eén kanttekening....ik weet niet of meer mensen daar last van hebben met deze jongen van LP...welke afdruk ik ook maak...het lukt me niet om het middengedeelte goed en scherp afgedrukt te krijgen. Wie heeft de oplossing? Alvast bedankt...

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


32 opmerkingen:

Marianne zei

Hallo Alie, Ik heb nooit last met jongens van LP gehad :-) Maar wat heb je weer een fantastische kaart gemaakt. Supermooie kleuren gecombineerd en zoveel stempels gebruikt; gewoon een ontdekkingsreis op een stuk papier; er is weer zoveel te zien.
Heel fijn weekend.
xxx Marianne

cs zei

Hallo Alie, ik vind het weer prachtig wat je gemaakt hebt!
Over dat stempel 'probleem'.
Ik weet niet of je een iets zachte ondergrond hebt?
Doordat je er iets onder hebt komt je afdruk er beter op te staan.
Ik leg er meestal een dubbel gevouwen stukje keuken rol onder... of een reclame folder...
Hopelijk heb je hier wat aan, succes!
Groet, Sabine

Saskia zei

Mooie kaart, Alie!

Anjas-Artefaktotum zei

Dear Alie,
that is again a wonderful composition of stamps, stencils and colors, I love it much.
Wonderful weekend, lieve Groetjes Anja

!neke zei

Hallo Alie,weer een prachtig exemplaar!
Van stempelen heb ik niet zo veel verstand, doe het te weinig! Dus van mij geen tips , misschien komt dat nog .
Groetjes !neke

Gerrina zei

Oef, dit zijn kleuren die ik helemaal te gek vind bij elkaar! En de stempels zo bij elkaar zijn prachtig! Fijn weekend, Gerrina

Willy zei

Een prachtige kaart Alie, mooie cobimatie van stempels en kleuren. Je "probleempje" herken ik helaas wel, ik heb dat met sommige stempels ook. Ik heb helaas zelf ook nog geen oplossing hiervoor gevonden, ik volg je oproep op de voet misschien zitten er nog bruikbare tips bij!

Danielle v/d Horst zei

Je hebt weer knap je best gedaan Alie heel mooi geworden lieve groetjes Danielle

Boukje zei

Ontzettend mooi Alie!
Groetjes.

froebelsternchen Susi zei

This is amazing.. I love the motifs, the colors ( yammie) and the composition..
short...
it´s simply made for ME!
Thank you!
xxx
Susi

ida zei

Supermooi Alie, geweldige kleuren en ik vind de stempels zó super!

Patricia zei

Ziet er weer PRACHTIG uit Alie!
Gr Patricia

Rianne Timmers zei

Dit ziet er weer heel mooi uit wat een kijk plezier.
Liefs Rianne.

Coby van willigenburg zei

Wat een prachtige kaart, geweldige kleuren en mooi gespeeld met de stempels!

Silvia(Barnie) zei

A wonderful creation, great color combination.

annekescardart zei

Geweldig dit noem ik kunst met een grote letter K. Wat een mooie kleuren samen. groetjes Anneke.

Buttons zei

Love that combo of colours and patterns Alie. Jenny x

Paper Creations by Shirley zei

Love the colours of your tag, the collage of images and highlighting is beautiful. Enjoy the rest of the weekend, Shirleyx

Jeannette zei

WOW alie,this card its are amazing result,love the colors,the stamps and the backround,very,very beautiful ,love it to much.

Have a great weekend,Greetings Jeannette

Yvonne zei

Prachtige kaart Alie!
Ik houd van de blauw/groen combinatie, mooi met de witte en zwarte accenten!
Ik herken wel het stempelprobleem. Niet met deze boy, maar wel met een andere stempel. Mijn hele gewicht er al op gegooid (en dat is dat wel wat!), dan kom thet midden er wel op, maar zien de zijkanten er niet meer uit. Ondanks van alles er onder leggen, blijf ik het probleem houden. Nog geen waterdichte oplossing gevonden. Als jij 'm hebt, hoor ik 'm ook graag.
Lieve groetjes van Yvon

Wendy McCarthy zei

My favourite colours! The layering is great and the different stamps, a very interesting piece to look at! xx

butterfly zei

Wonderful vivid colours, Alie and the white highlights look fantastic. I've only just ordered this little boy, so I don't have any answers - I'm going to read the comments to see if anyone has any bright ideas!
Alison xx

Annie zei

Gorgeous make Alie :-) love the wonderful colours and beautiful stamping. TFS and best wishes
Annie x

Juls zei

fun .... loving the colours, hugs Juls

Bianca zei

Supermooie creatie en de kleuren vind ik geweldig.

groetjes Bianca

xxx Myra xxx zei

oooo die kleuren vind ik prachtig, heel mooi geworden Alie!

Eifelwicht zei

Wonderful colours and layers. I love this one!

Sophie zei

Fantastisch, Alie :-)
Eine wundervolle Karte mit herrlichen Farben.
Mir gefällt es, wie du die Stempel eingesetzt hast, und darüber die Zeichnungen mit dem Gel-Stift. Toll!

Sylvia zei

Wow Alie, dit is echt een topper!! Wat een gave kleuren en stempels heb je gebruikt. Echt súper!!!
Groetjes Sylvia

Gerrittina zei

Wauw, deze is gaaf!!

Gr. GZ

Marjie Kemper zei

Stunning, Alie! I want to look at every single aspect... mesmerizing. Must pin!

Bianca Kalksma zei

Deze is gaaaaaaaaaaaaffffffffff!! Wow! Erg gaaf gemaakt! Krijg bijna spontaan zin om de dylusionspray te pakken, maar nu eerst even een avondje tvbankhangen;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...