Volgers - Followers

donderdag 24 oktober 2013

New Jane Davenport stencils

Even een FACEBOOK mededeling....gisteren had ik me aangemeld bij Facebook (3de en laatste poging had ik me voorgenomen)...en na een aantal uren, besefte ik weer waarom ik niet op Facebook wilde...het wordt me veel te druk met alle mails/info/contacten erbij, waar ook aandacht aan besteed moet worden.
Wel hartverwarmend was dat er zoveel mensen best vriendjes met me wilden zijn :-)...Maar SORRY dus...ik heb me alweer afgemeld bij Facebook...het wordt me echt teveel om dat er ook bij te hebben!! Tenslotte hoort mijn dag niet teveel doorgebracht te worden achter de pc....het echte leven heeft ook zoveel moois en interessants te bieden :-)

-.-.-.-.-.-.-.-.

Vorige week heb ik twee stencils van een prachtige serie van Jane Davenport (Artistcellar) aangeschaft.
Heb er een snelle tag en kaart mee gemaakt, door Gelli Plate achtergronden hiervoor te gebruiken. (Even snuffelen tussen de voorraad en grootte snijden)

(deze scan is wat bewerkt qua kleur...in zijn geheel...de groene verf kwam niet in beeld anders.(..zó ziet de tag er in het echt dus uit, alleen de standaard en het behang niet :-)

Het gezicht (de stencil) met zwarte Amsterdam Acrylverf en een sponsje, aangebracht en met een witte gelpen gedetailleerd. De tekststempel afgedrukt (merk onbekend bij mij). Zwarte chalk langs de randen,  strikje en lintje.
...........................


Hier de beide gezichten die ik gekocht heb, met Amsterdam Acrylverf aangebracht, het ene gezicht met groene en het andere gezicht met zwarte verf en een sponsje. De tekststempel is van KicoStamps. De randen met zwarte chalk bewerkt en de kaart gemat op een knalgele onderkaart.

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


28 opmerkingen:

Marianne zei

Goede keuze, Alie; het zijn prachtige stencils en weer hele mooie creaties!
xxx
Marianne

!neke zei

Hoe mooi weer!
Prachtige stencils!
Werken met stencils heb niet veel gedaan, na de herfstvakantie ga ik aan de slag!
Groeten !neke

Willy zei

Moooiii Alie, wat een prachtig stencil die ga je vast heel vaak gebruiken!

Shilpa Nagaonkar zei

wonderful, I liked the one with two faces! great imagination

Anneke zei

Ik heb/had mijn twijfels over die gezichten stencils, maar zoals jij ze verwerkt is het wel heel mooi! Knap!

Gerrina zei

Ik vond het super dat er zondag nog van die stencils waren; heb beiden nu compleet, want wat zijn ze mooi! En heel mooi zijn deze twee! Kreeg gelijk inspiratie...maar zo weer op pad, dus dat komt later wel... Ondertussen weer genoten van jou creaties! Groetjes, Gerrina

Eifelwicht zei

Beautiful new stamps, Alie and wonderfully used! A gorgeous Tag and lovely card!

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful created, the stencils are awesome, here in germany one get nothing of all those wonderful face stencils and no gelli plate and others.:-(
Wish you a sunny day,
lieve Groetjes Anja

Netty zei

loving the great backgrounds Alie and the fab stencils, Annette x

xxx Myra xxx zei

wat een prachtige stencils!!!!

Terry zei

I can understand your not wanting to be on Facebook. I have not signed up for Pinterest for the same reason! Don't want to lose more time! Your faces are incredible and I love both pieces! Hugs!

froebelsternchen Susi zei

amazing those both pieces.. I love especially the first one because of this awesome colors!

crealinedance zei

Hallo leuke tags met die achtergrond en stencils.Gr.Nel

maria's knutselplezier zei

Super mooie kunstwerkjes heb je weer gemaakt Alie, en wat betreft Facebook , ik ben ook geen fan, velen willen niets weggeven van hun privé maar op facebook wordt alles voor iedereen uit de doeken gedaan , nee niks voor mij, zoals jij, wil ik nog persoonlijke contacten, een goede babbel met een bakje koffie of een tasje thee kan veel gezelliger zijn als alleen achter het kleine scherm!!!

Groetjes
Maria

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je de stencils mooi gebruikt Alie.
Echt juweeltjes zijn het geworden.


Groetjes Janny

Rianne Timmers zei

wauw wat zijn deze weer mooi. Ik moet zeggen dat je gelijk hebt wat face book betreft ,ook mij interesseert dat niet zo je hebt geen tijd meer om te knutselen als je daar mee bezig bent.
liefs Rianne

Jeannette zei

Absolutly stunning Alie,your cards with the new stencils are great, i love both with the beautifuly faces and colors.

Greetings Jeannette

lynnesbowsandbelles zei

The bold and the beautiful.
Stunning use of the stencils.
Wishes
Lynne

Miranda zei

Hoi Alie, mooie creaties en ik ben ook gek op gezichten! Jouw engel is ook schitterend geworden, wat een gave workshop! En vwb. FB heb je helemaal gelijk! Ik zit naar mijn gevoel ook veel te veel achter die PC! warme groet Miranda

Janny zei

Je werken zien er weer prachtig uit. Ik kan mij voorstellen dat je ook het een en ander aan de wanden hebt hangen :) (Zag je berichtje bij Marianne). Ook ik heb facebook maar alleen om af en toe de foto's te bekijken die de kinderen erop zetten. Ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden. Groetjes Janny

Patricia zei

OHHH wat GAAF zeg Alie!!!!
Heel inspirerend, ik heb ook alle (schaam) stencils haha
Gr Patricia

Wendy McCarthy zei

Lovely gelli plate backgrounds Alie, and I love how you add details with white gel pen, really makes the image pop! x

M@rjan zei

Kan het me helemaal voorstellen, bloggen en FB kunnen enorm veel tijd opslokken en voor je het weet schieten je eigen hobby of andere zaken er bij in en dat is zeker niet de bedoeling!
Je tag en je kaart zijn allebei kunstwerkjes!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn ze gaaf geworden Alie. Echt heel heel erg mooi werk.
Inderdaad vergt de pc soms teveel tijd en moet je wat laten vallen.
lieve groetjes en fijn weekend.
Marja

Coby van willigenburg zei

Ik snap het Alie, straks een uurtje boven wat geknutseld en 23 meldingen op Facebook, maar ik kan niet zonder: oh erg he? Wat heb je leuk gebruik gemaakt van de stencils, de bovenste vind ik helemaal geweldig!

Silvia(Barnie) zei

Two fantastic creations.

butterfly zei

Ooh, what a great face - fantastic makes!
Alison xx

Sylvia zei

Prachtig en de stencils zijn inderdaad schitterend. Je hebt er weer wat moois van gemaakt.
Gr. Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...