Volgers - Followers

donderdag 31 oktober 2013

Designteam member Stampinback from the 1st of November

(Please use Google Translate for your own language)

In oktober is mij door STAMPINBACK gevraagd of ik een tijdje mee wil draaien in hun Designteam.
En hoe kort of lang dat zal zijn, dat zal de tijd leren. Uiteraard ben ik hier heel blij mee, want ik ben een stempelfan...en vind het best bijzonder dat ik gevraagd ben hiervoor!
Dus Ank en Fred, dankjewel...ik hoop dat ik voldoe aan de verwachtingen :-)

De afgelopen maand heb ik al heerlijk zitten spelen met stempels die in november uitkomen...Maar ook de andere DT leden hebben niet stilgezeten...de mooie en leuke resultaten met de november sheets 141A en 141B zijn in november dagelijks te zien op het BLOG van Stampinback. Ik zal mijn creaties daar, maar ook hier op mijn eigen blog, laten zien. 
Ook zijn er nog meer creaties met deze sheets in één oogopslag te zien,  via 
November Sheets Stampinback
(De sheets zijn ook afzonderlijk te koop)
Laat je inspireren...wat kan er veel met deze stempels...kijk maar mee in de webshop of op het blog...

Wil je volger worden van het Stampinback blog ...klik dan HIER

Vind je het leuk om mee te doen met challenges...klik dan HIER.

-.-.-.-.-.-.-

Kleine sneak peek van wat ik morgen zal laten zien op mijn blog.



Nou, dit vond ik leuk nieuws om met jullie te delen...hopelijk zijn jullie het met me eens...

Voor nu weer: Hartelijke groet/Kind regards...tot morgen, Alie :-)


27 opmerkingen:

Marianne zei

Oh wat gaaf Alie!! Leuk dat je gevraagd bent en ik ben al heel benieuwd naar je creaties. Ik ga trouwens ook even op het blog van stampinback kijken. Toedeloe!!
xxx Marianne

Patricia zei

O wat leuk Alie!!!!
Gefeliciteerd met je dt plek.
En het ziet er al veelbelovend uit.
Succes!!!!!
Gr Patricia

Willy zei

Nou dat is zeker super leuk nieuws om te delen, gefeliciteerd!! Ik ga het blog volgen hoor en ben errruuggg benieuwd wat je ons laat zien!!

Danielle v/d Horst zei

Leuk voor je Alie ze kunnen zo'n creatieve vrouw wel gebruiken heel fijn voor je lieve groetjes Danielle

Gerrina zei

Wat leuk! Gefeliciteerd! Kan me zo voorstellen dat je daar wel mee uit de voetjes kan! En wij kunnen blijven genieten... Groetjes, Gerrina

Stampinback zei

Welkom Alie, bij ons team en een dikke dank je wel dat je ons team een paar maandjes wilt komen versterken.
Het wordt vast genieten van je prachtig werk.

Wiepke zei

Gezellig dat je ons team komt versterken! Nieuwe mensen, nieuwe ideeen en meer inspiratie!

May zei

Off over for a closer look.... Hugs May x x x

!neke zei

Hoe leuk Alie, gefeliciteerd!
Dat je zal voldoen weet ik zeker, kijk met veel plezier naar jouw mooie werken!
Groeten !neke

Mariëtte zei

Gaaf Alie, wel verdiend !

martina's kaartjes zei

wow, wat een eer ! een dikke proficiat en lekker genieten zolang het duurt zou ik zo zeggen ! ben benieuwd naar je creaties
grtjs,martina
x

Rianne Timmers zei

Wat een geluk zak ben jij proficiat wat een eer ik ben benieuwd wat je creaties zijn .
Liefs Rianne

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
wat een gezellig gezicht is dit.
ik ben gek op hartjes en deze hebben ook nog gezichtjes.
heel leuk.
groetjes Marja

Juls zei

Love the white markings hugs Juls xxxxx

Miranda zei

Wat leuk Alie en een eer om gevraagd te worden! Gefeliciteerd enne 'zet jouw stempel er maar op'! warme groet Miranda

maria's knutselplezier zei

Gefeliciteerd Alie, wat een eer zeg, ik ben er zeker van dat je dit fantastisch zal doen!!! Hele goede keuze van Ank en Fred!!! Ik ga vlug eens kijken naar jouw creaties!!

Groetjes
Maria

xxx Myra xxx zei

geweldig!!

catherine zei

Congratulations Alie on being asked to join the team and I am sure you will love it there. Your sneak peak looks great and I will pop over and have a look
x catherine

Gráinne zei

Congrats, Alie, well deserved! Suzanne

lynnesbowsandbelles zei

Alie
Congratulations on being asked to be on their DT.
I will return tomorrow.
Wishes
Lynne

Paper Creations by Shirley zei

Congratulations Alie! I'm looking forward to see your designs :) Have a great weekend, Shirleyx

Elly zei

Gefeliciteerd, Alie en heel veel plezier. Ik probeer wat vaker te kijken, afgesproken. Pretige weekende (:o)

Folkje zei

Wat leuk voor je, is toch altijd een eer als ze je vragen.
Je maakt ook van die prachtige creatie's, een goeie keus!
groetjes
Folkje

Karin zei

Wow gefeliciteerd, wat leuk!
Veel plezier!

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie dingen heb ik gezien die je gemaakt hebt voor stampingback, maar het zijn dan ook errug leuke stempels waar je je mee hebt kunnen uitleven ;)
Een eer als je gevraagd wordt en ze zullen er zeker heel blij mee zijn!

herminesplace zei

Van harte gefeliciteerd Ali!!

butterfly zei

Huge congratulations, Alie - this is fantastic news! I'm so happy for you, and I know you'll do amazing work with these fabulous stamps... Yay!!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...