Volgers - Followers

donderdag 5 september 2013

Stampinback Challenge and Mail Art

Een kaart, maskertape, Stampinback stempels, Distress Stains, witte gelpen en 17 wiebeloogjes verder, kwam deze kaart tevoorschijn, gemat op dezelfde kleur kaart als de bewerkte kaart.
De kaart is bestemd voor een lieve, dwarse, te gekke tiener :-)

Met deze kaart doe ik mee met de september Challenge bij 


-.-.-.-.-.-.-.-.-

En vorige week heb ik nog wat Mail Art verstuurd:


De tags had ik al gemaakt, de enveloppen heb ik bijpassend gemaakt. Bovenstaande Mail Art is ondertussen aangekomen, maar.....


....helaas zijn deze tag en bijpassende envelop nog niet bij de geadresseerde aangekomen...en we zijn nu 10 dagen verder....zou er nu toch een postbode zijn, die het naar zijn/haar huis heeft meegenomen?
Wel balen...dus ALS iemand ERGENS deze envelop tegenkomt, waar die niet hoort...lollll...geef me een seintje :-)))

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)




22 opmerkingen:

Stampinback zei

Dank je wel Alie voor je geweldig leuke deelname kaart op de SBCC

Rianne Timmers zei

wat vervelend nou ja er zijn van die postbodes die ook die kaartjes en tags mooi vinden daar kunnen we weinig aan doen maar ik zal er naar uit kijken.ze zijn natuurlijk dan ook heel mooi.
liefs Rianne

Marianne zei

Leuke blauw-witte kaart met de wiebeloogjes. Ik begon dus weer meteen met een glimlach :-)
Je mailart is weer prachtig en dat zoiets verloren gaat in de post; daar zijn geen woorden voor. Hopelijk komt het nog boven water.
xxx Marianne

xxx Myra xxx zei

gaaf Alie!!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW three beautiful projects, love the first funny piece with the crazy eyes most. But all others are amazing too.
Groetjes Anja

Paper Creations by Shirley zei

Your mailart is fun, especially for the teenage it's great. I hope it isn't lost in the mail. Greetings, Shirleyx

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig weer Alie, ik ben helemaal weg van je super mooie enveloppen (ook van je kaarten maar dat zijn we al gewoon, he!!)!! Schitterend weer hoor!! Ik kan zo van je blog genieten, omdat je altijd iets origineels uit je mouw schut, vervelen doe je nooit!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

De tienerkaart vind ik echt te gek! Wat een gaaf idee met alle oogjes! En de mailart is weer mooi! Jammer dat iemand anders er ook zo over dacht... Wens je een zonnige dag!

Shirley Chillman zei

The crazy teenager card made me chuckle Alie especially all the google eyes lol. Adore the mailart tag.

Crafty hugs from Shirl x x

Saskia zei

Briljant idee, die oogjes in de brillen!

Jetske zei

Prachtige tienerkaart!
Je mailart is zo mooi, dat het me verbaast dat er nog zoveel wèl aankomt. Het mag natuurlijk nooit, post achteroverdrukken, maar het gebeurt helaas wel. Daarom gebruik ik geen logo meer op mijn etiketten...

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig je teenager kaart. Je andere mailkaarten zijn schittered. Maar wat blijft meneer Post toch vaak in gebreke en ik hoop van ganser harte dat dit prachtige werk nog terecht komt Alie.
Lieve groetjes Marja

butterfly zei

Love that card - so clever how you tore it in half to make space for the sentiment. And your mailart is just beautiful - I really hope the second one turns up where it's supposed to!

I'm here to do some catching up - looking forward to seeing what you've been making.
Alison x

Danielle v/d Horst zei

Het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeurt ze zijn erg mooi geworden ik hoop dat het toch nog goed komt lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

So creative, these are wonderful pieces of art.

Inge zei

Je laat weer schitterend werk zien. Ik hoop dat die ene nog boven water komt, want hij is wel super!

craftytrog zei

Wonderful art! I love those eyes! x

Willy zei

Wat een super gave kaart, zeer geschikt voor een lieve dwarse puber :) En wat jammer van je prachtige mail art die niet is aangekomen, ik hoop dat hij nog boven water komt (droog wel te verstaan :))

Gráinne zei

Haha, I love the card and I love the google eyes - make me smile :-) another great idea to show your funny quirky stamps. I'm sorry the other mail art got lost, I'm very happy about mine :-D Have a great Sunday, hugs, Suzanne x

Yvonne zei

Grappige kaart met die lange benen, daar voel ik de lachkriebels bij opkomen.
Je mailart is super!
Groetjes Yvonne.

lynnesbowsandbelles zei

The first is such fun but also so arty at the very same time.
I think the tag and matching envelopes are fabulous.
Wishes
Lynne

Coby van willigenburg zei

Wat een mooie kaart en mail arts en wat jammer dat die ene nog niet binnen is gekomen. Hopen dat hij toch nog onderin een zak zit

Groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...