Volgers - Followers

zaterdag 14 september 2013

Stamped card with a Gelli Plate background

Allereerst bedankt dames voor de leuke reacties op mijn blogpost van gisteren!!!
Grappig dat de meningen zo positief waren...dus eigenlijk verwacht ik binnenkort ook wel creaties van jullie, met de opgespaarde verfdotjes, kunnen jullie mij weer inspireren :-))

(click to enlarge)

"The Artist's duty is keeping awake the sense of wonder" 

Voor deze kaart heb ik een gedeelte gesneden uit een achtergrond die ik had gemaakt met de Gelli Plate, Acryl verven en stencils.
Hierop "moest" voor mijn gevoel de uitbundige jongedame, een stempel van De Stempelwinkel, net als de tekst rechtsboven en de vormen rechtsonder (plate 148). De mooie tekst links is een stempel van StampAttack. De randen van de kaart heb ik met de Paperdistresser bewerkt en met zwarte chalk. Daarna gemat op een citroenkleurige onderkaart. Nog twee citroengele knoopjes met zachtgroene touwtjes er doorheen, op de kaart gelijmd.

Dat was eigenlijk het hele verhaal hierbij...Of zal ik toch iets meer vertellen...bijvoorbeeld dat ik zo de keuken in ga om een lekkere hartige-taart-a-la-Alie te gaan maken?
Hmzzzz loop ik wel het risico dat we extra eters krijgen hahaha...dus ssstttt ik heb niets gezegd over een overheerlijke hartige taart-in-de-maak, die straks eetlust opwekkende geuren door het huis zal sturen en ons het water in de mond laat lopen :-))

Op weg naar de keuken, dus voor nu weer hartelijke groetjes/kind regards, Alie :-)



33 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig weer Alie, die gelly-plate is toch heel speciaal, soms kriebelt het om ze ook te kopen, maar je kan natuurlijk niet alles hebben, ik kan nu lekker genieten van wat jullie der mee maken toch, en dan blijft het allemaal om te genieten, ik mijn achtergronden en jij de jouwe!!!

Groetjes en fijn wekend, alhoewel het hier heftig regent op dit moment!! Ideaal om weer aan de slag te gaan met onze hobby , natuurlijk!!
Maria

Mariëtte zei

Ziet er weer fantastisch uit.
Wat zal het lekker ruiken bij jou, dat wordt vast lekker smikkelen en smullen....
Goed weekend

Marianne zei

Wat een mooie kaart!! Geweldige tekst en eentje die ik nog nergens had gelezen en ook de kaart is helemaal in stijl: echt weer een kunstwerkje!! En dat van die taart klinkt erg goed, maar helaas moeten we hier een beetje op de calorietjes letten. Smakelijk voor straks!
xxx Marianne

Amanda zei

Wow! Fabulous gelli background turned into a fabulous make, love it. Thanks also for the good luck comment
Love
Amanda x

annekescardart zei

Oeps moet eerst kijken of die van mij er ook zo uit zien. LOL. Maar dit is ook weer een plaatje Alie. Je bent lekker op dreef. Groetjes Anneke.

Rianne Timmers zei

Nou je hoeft niet bang te zijn dat ik langs kom, woon een beetje te ver weg.ha ha ha maar je kaartje is weer heel mooi hoor.
Liefs Rianne

Gery zei

Jouw hartige taart opmerking werkt als Pavlof (niet denken a h roze olifantje), het is gek, maar ik kan hem hier ruiken! Alleen heb ik nog niets te eten!!!
Je kaart vind ik schitterend! Mooie kleuren en mooie compositie.
Je hebt me, als artiest, wel weer versteld doen staan.
Groetjes en eetse voor straks.
Gery

Karin zei

schitterende kaart, mooi van kleur!! En je post hieronder, wat een fantastisch idee en het ziet er erg leuk uit!
Fijn weekend!
groetjes Karin

Gerrina zei

Wat een mooie en uitgebalanceerde kaart! De stempels zijn allemaal mooi en de knoopjes; dat je die in die kleur had! Van de week al een hartige taart gebakken (en gegeten) is er echt weer voor! Fijn weekend, Gerrina

Netty zei

Loving the story your fab card tells Alie, Annette x

catherine zei

Fabulous work Alie. great colours and a brilliant background. love the saying too
x catherine

Sue Butler zei

Hello Alie
I do love the design and composition of this piece very much it has wonderful movement, and is very pleasing to the eye.
Smiles:)
Sue

herminesplace zei

Prachtig, met een hele mooie achtergrond

Buttons zei

Love the way the leaves in the background dance with your silhouette lady. Hugs, Jenny x

Willy zei

Wat een prachtige kaart qua kleur en design met daarop een super mooie quote. Ik heb zelf geen gelli plate maar ik vind jou achergronden altijd super mooi. Ohhh...jaa...eet smakelijk (of is hij al op :))

Wendy McCarthy zei

This is lovely (as usual!) Alie, beautiful 'gelli' background, and the dancing lady is gorgeous! xx

ida zei

Prachtige kaart Alie en de vorige met de gedroogde verf vind ik ook
helemaal super!

groetjes Ida

Danielle v/d Horst zei

Ik hou van engeltjes en elven leuk zo kaart je blijft een bezig bijtje Alie maar heerlijk op steeds weer te zien lieve groetjes Danielle

lynnesbowsandbelles zei

It is amazing the movement created on this card - it has the wonderful sense of freedom.
Wishes
Lynne

Sylvia zei

Nou, dit is ook alweer een pracht Alie!! Alles weer perfect op elkaar afgestemd met héééle mooie kleuren. Krijgen we de taart ook nog te zien!! Weet zeker dat die die net zo heerlijk smaakt als je kaarten er zo mooi uitzien.
Groetjes Sylvia

butterfly zei

Magnificent, Alie - the dancing silhouette against that amazing background, and the sentiment is simply perfect with the images... I love this!
Alison x

Regina zei

Wat kun je mensen toch goed inspireren. Heel leuk. De vorige kaart met de verfdotjes je moet er maar opkomen. Goed bezig Alie. Top kaart!!
Groetjes,Regina

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Fantastisch mooi geheel Alie en een super mooie achtergrond.
De taart zal inmiddels wel verdwenen zijn haha. Maar ik denk wel lekker genoten hiervan.
lieve groetjes
Marja

Saskia zei

Wat een leuke kaart! Lukken al jouw gelli plates afdrukken zo goed of heb je ook een stapeltje afgekeurde waar je niets mee kunt?

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
wat een mooie kaart is het geworden mooie kleuren.
ik wou dat ik zo lekker vrij kon dansen, maar dan in de maneschijn.
groetjes Marja

Ineke zei

Wat een mooie kaart. Ik pak zelf zelden geel, maar dat zal ik vaker doen. Dit is een frisse combinatie.

(Jammer dat ik het eten al op heb).

Inge zei

Prachtige achtergrond waar deze dame helemaal bij past! Mooi hoor!

Silvia(Barnie) zei

Wonderful background and images.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful print, I really love it. Great colours as well. Warm Greetings, Shirley

Gráinne zei

How wonderful! Is it a stencil with those leaves or did you cut one yourself? Have a great day. Sorry that I'm a little behind .. Hugs, Suzanne x

Jetske zei

Prachtige kaart, ik word nog steeds vrolijk als ik dit stempel zie!
Die taart is nu zeker wel op....

Yvonne zei

Mooie kaart met een prachtige achtergrond.
Die silhouet stempels zijn zo veelzijdig te gebruiken en eigenlijk geeft het altijd een mooi resultaat.
Groetjes Yvonne.

Eifelwicht zei

Wow Alie, I really love this one! The colour is beautiful and so is the stamping!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...