Volgers - Followers

donderdag 26 september 2013

Two cards, I didn't show before...

Twee kaarten uit voorraad, die ik nog niet eerder had laten zien...ze komen nu goed van pas...

"Go confidently in the direction of your dreams,
live the life you have imagined"

(click to enlarge)

De ondergrond voor deze kaart is gemaakt met olie krijtjes. De samengestelde bloem is gemaakt met stanzen van Tim Holtz, waarop gestempeld en een parelmoer hartje is gelijmd. Gemat op zalmroze onderkaart. Onbekende tekst stempel met embossingpoeder verhit.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

"Take time to enjoy the simple things in life"

(click to enlarge)

En hier een totaal andere kaart. Op een correspondentiekaart gespeeld met blauwe en groene Distress inkten, stencil, Inkadinkado vlinder, Stampinback tekst (wit geëmbost).
Het bewerkte gedeelte stukje ingekort en het overgebleven strookje in tweeën geknipt en aangepast aan de tekst op de rand, zodat de tekst door lijkt te lopen...Vond het wel knap gevonden :-)
De kaart gelijmd op een blauwe kaart en daarna op een heldergroene onderkaart,
Op gekleurd karton de grote vlinder, op de blauwe kaart de kleine vlinders van Stampinback gestempeld en met wit embossingpoeder verhit. Onderaan de blauwe kaart met Stazon teal blue een tekst stempel van Stampinback afgedrukt.

En nu duik ik weer in mijn luie stoel, een zware bronchitis zorgt ervoor dat ik me beter wat rustig kan houden. Sorry dat ik door het gedoe met andere provider en mijn gezondheid, jullie blogs even niet allemaal bezoek! Komt weer goed hoor :-)

Voor nu, hartelijke groetjes/kind regards, Alie :-)

18 opmerkingen:

ida zei

Je hebt er weer iets prachtigs van
gemaakt Alie, leuk zo totaal verschillend.

groetjes Ida

Aukje zei

Je kaartjes zien er weer prachtig uit! Leuke materialen heb je gebruikt.
Ik wens je heel veel beterschap toe!
groetjes
Aukje

Patrice zei

Twee super kaarten Alie... nummer 1 is in schitterende kleuren, echt herfst en dan met oliekrijt ?? Leuk idee zeg!
Groetjes Patrice

Marianne zei

Mooie kaartjes laat je weer zien op je blog. Vooral nummer twee is heel erg mooi dankzij de tekst die je door hebt laten lopen. Knap!! En vlinders hè.... altijd prachtig om te zien.
Neem de tijd om op te knappen Alie, bloggen loopt niet weg. Heel veel beterschap.
xxx Marianne

Sylvia zei

Beide kaarten zien er weer mooi uit Alie. Vind het altijd weer leuk om jou blog te bezoeken, werkt erg stimulerend. Doe maar lekker rustig aan!!
Groetjes Sylvia

Karin zei

Prachtige kaarten, vooral die 2e spreekt me erg aan qua kleur!
Groetjes Karin

Willy zei

Gelukkig had je nog wat moois in voorraad om ons te vermaken :) Beterschap Alie!!

annekescardart zei

Mooie kaarten Alie. Ik ben weg van de onderste, ik hou erg veel van vlinders. maar de achtergrond van jouw eerste kaart vind ik heel bijzonder.
groetjes Anneke.

Silvia(Barnie) zei

Great cards, love the colors of the second one.

Eifelwicht zei

Alie, these cards are beautiful! My favourite is the first one, but the second is also lovely!

I also love your Tuesday tag, it's gorgeous!

lynnesbowsandbelles zei

The golden colours of Autumn are so rich and beautiful but I also like the blue/green card with the resist script.
Take good care Alie.
Wishes
Lynne

Paper Creations by Shirley zei

Both are beautiful with wonderful colour combinations and stamping/inking. Warm Greetings, Shirleyx

May zei

Gorgeous cards Alie, Love the beautiful colours of both...great designs..Fantastic work.. Hugs May x x x

Gerrina zei

Delaatste tijd loop ik steeds wat achter met het bloggen...
Twee mooie kaarten, elk op eigen wijze! De bloem van de een en de vlinders van de andere en de teksten bij beiden vind ik mooi! Alvast een fijn weekend, Gerrina

Terry zei

Lovely cards, Alie! Both have such great backgrounds and colors and the sentiments for both are perfect! Happy Weekend!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ontzettend vervelend Alie je bronchitis. Dat maakt ook zo moe he. Ik hoop dat je je snel wat beter zult gaan voelen en je eerder gemaakte kaartjes zijn erg mooi. Beterschap meid.
Lieve groetjes Marja

Gráinne zei

They are both extraordinary beautiful. I so love your eye for color combos. Have a great weekend, Suzanne

butterfly zei

Not one but two of my all time favourite quotes in one post... These are such beautiful cards, Alie - I particularly love the light, fresh feel of the butterfly card - exquisite!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...