Volgers - Followers

woensdag 4 september 2013

Amazing Dreams


Deze tag is gesneden uit Yupo en bewerkt met Alcohol inkten. Ik heb geprobeerd er diepte in te krijgen en dat is deels geloof ik, wel gelukt. Onderaan heb ik een planten stempel van Stampinback gebruikt en bovenaan de bladeren stempel van Designs by Ryn. Het vogeltje is van Inkadinkado of van Fiskars...oops weet het niet zeker. Gestempeld heb ik met zwarte Versafine en de afdrukken bestrooid met clear embossingpoeder waar ik een beetje wit doorheen heb gedaan. De randen bewerkt met zwarte chalk.
Met de witte gelpen een paar details aangebracht. Op een rest strookje Yupo met Alcohol inkten, heb ik tekst stickers van Tim Holtz geplakt en op de kaart gelijmd. De kaart is gemat een een lichtbruine onderkaart. Lintjes door het oog van de tag geknoopt. De bladeren nog met een knalgele marker ingekleurd, maar dat geel is niet te zien, de bladeren zijn wel iets lichter van kleur geworden...vreemd eigenlijk...de witte gelpen oogt wel wit op de AAI maar die knalgele marker oogt dus niet knalgeel :-)

-.-.-.-.-.-.-.-.-


En hier nog een Opkikker kaartje. De achtergrond had ik zo bewerkt met Alcohol inkten dat er viooltjes moesten ontstaan, maar dat lukte niet echt. Dus de Blending Solution maar flink gebruikt en de onderkant als een soort heuvel landschap uit laten komen. Een tekst stempel en boom van Stampinback gebruikt en verhit met embossingpoeder. Bovenin met geel, rood en oranje druppels de intense zon "gemaakt".
Drie vogeltjes gestempeld, randen bewerkt en de kaart gemat op een grijze kaart van glanzend linnenkarton.

Welkom aan de nieuwe volgers van mijn blog...hopelijk kijken jullie hier met plezier rond.
En degenen die een reactie achterlaten, soms eenmalig, soms vaak: enorm bedankt...dat maakt het bloggen nog leuker eigenlijk!

Voor nu weer hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


34 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer super mooi en leuk werk Alie. De Tag is mijn favoriet. Prachtige kleuren en mooie achtergrond.
Lieve groetjes Marja

Marianne zei

Super!! Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Lekker onvoorspelbaar spul op yupo!! Maar jij weet het altijd weer heel positief te gebruiken. Je tag is ook mijn favoriet, maar je weet dat ik van wat meer kleur houd. Je vogeltje komt erg mooi uit en diepte is erg goed gelukt.
Liefs,
Marianne

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful new works. My favorit is that amazing tag.
Groetjes Anja

Jetske zei

Beide creaties zijn heel mooi!
Je kunt dus wel embossen op Yupo? Ik had gehoord dat het bij verhitting net zo reageerde als Tyvek, alleen in mindere mate. Maar het is jou toch goed gelukt!

Karin zei

prachtige creaties zijn het weer!
gezellige dag verder!
Groetjes Karin

annekescardart zei

Wat is die eerste tag MOOOOOOOOOI. Prachtige herfst kleuren. Daar ben ik gek op. Helemaal te gek is hij geworden. Groetjes, Anneke.

Aukje zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt! Mijn voorkeur gaat uit naar de tag, zo mooi van kleur...
groetjes
Aukje

Gerrina zei

Wat een mooie werken weer! De 1e is mijn favoriet, die kleuren zijn zo mooi! Het blijft gelukkig steeds nog nieuwe dingen ontdekken, zoals bij de 2e... mooi opgelost! Groetjes, Gerrina

Coby van willigenburg zei

Prachtig Alie, wat een kunstwerkjes zijn het geworden. De tweede vind ik geweldig, zo'n vogeltje in de lucht en dan die zon. OK geen viooltjes maar wel mooi!

groetjes Coby

Patricia zei

Super mooi zeg Alie, en er zit zeker diepte in bij de tag! PRACHTIG!
Gr Patricia

froebelsternchen Susi zei

gorgeous both Alie! I love the tag .. amazing!

xxx Myra xxx zei

super mooi weer gedaan Alie!!

ida zei

Wat is de tag super geworden Alie,
er zit echt diepte in, hij oogt zeer kunstzinnig! de kaart is ook mooi, grappig dat het resultaat soms heel anders is dan wat we voor
ogen hadden..

groetjes Ida

Rianne Timmers zei

Wat een mooie kaart en tag heb je weer gemaakt ,en de diepte zit er echt in hoor super gewoon.
Liefs Rianne

Folkje zei

Ze zijn allebei weer prachtig maar vooral de tag vind ik super mooi

groetjes
Folkje

Danielle v/d Horst zei

Super wat zijn ze mooi geworden ik kan het niet kopen Alie jammer he lieve groetjes Danielle

Von zei

Wow Alie ! looks amazing :) wish I knew how you did the background it looks torn but I knows it's not
Von ♥

Willy zei

Super mooi Alie, vooral je tag vind ik erg mooi er zit zoveel diepte in!!

craftytrog zei

So beautiful! I love them both Alie! x

Silvia(Barnie) zei

Two different, but two wonderful creation.

Wendy McCarthy zei

Beautiful effects with the alcohol inks! Love the little bird tag. xx

lynnesbowsandbelles zei

WOW
Alie, those are stunning. There is a dreamy quality to them, gorgeous.
Wishes
Lynne

Julia S-W zei

Hi Alie - at last I come back to visit! My apologies.
You have produced beautiful work on your tag and card - as always.
I love the little bird tag in particular. You have been 100% successful in creating depth and the birds are beautifully delicate. I love the effect you've achieved with the two embossing powders.
Hope you are well and I must catch up with you soon.
Big hugs, Julia xxxx

Sandy zei

Alie, I don't believe I have ever seen a prettier tag. I really don't know how you accomplished this and I would give just about anything to make a tag so grand! You card is beautiful but I am still in awe over your tag!!
Sandy

Gráinne zei

Oh some more of your admirable AAI artwork! The second one almost looks dimensional - I wonder how you've done this. So very, very beautiful! Hugs, Suzanne x

Bianca van Noort zei

Ja de diepte zit er zeker in. Erg mooi!

Shirley Chillman zei

Both makes are stunning Alie especially the tag.

Crafty hugs from Shirl x x

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, both are beautiful, but I love the top one very much ! The textures & colours are wonderful! Pinned! Warm Greetings, Shirleyx

Anita Houston zei

FABULOUS! Wonderful layers and color! Love the effects with Alcohol Ink!

Saskia zei

Prachtig diepte-effect door het gebruik van de witte gelpen!

butterfly zei

Really gorgeous - you have definitely created depth with the tag, beautifully done... and I just love those vines around the edge, framing it. Simply brilliant work.
Alison x

Marjie Kemper zei

Magical! Love the dreamy layers with the AI.

Buttons zei

Oh gosh Alie, you have created two beautiful projects here. You are so clever with your mix of media and colours. Hugs, Jenny x

maria's knutselplezier zei

Wat zijn het hier weer prachtige werkjes Alie, super mooi gedaan , ik heb juist yupo papier aangekregen hier, ik denke dat ik nog eerst een beetje ga oefenen voor ik iets laat zien, jouw werkjes zijn ik elk geval zeer geslaagd!!!

Groetjes
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...