Volgers - Followers

zaterdag 3 augustus 2013

Two different styled tags

(click to enlarge)

Op een craftsheet Distress inkten aangebracht en hierop water gesproeid. Daarna de uitgesneden tag hier doorheen gehaald met deze ondergrond als resultaat.
Hierop gestempeld en de stempels ingekleurd met Derwent Metallic kleurpotloden en goudkleurige en witte gelpen.
Twee rechthoeken uit het overige deel van het gekleurde beïnkte vel gesneden en als bak voor de boompjes gebruikt. De randen van de tag met zwarte chalk bewerkt.

Gebruikte stempels:

Tekst: Cloud Design
Boompjes: Hero Arts
Vogels: Stampinback

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Op deze tag kleuren aangebracht met Dylusions Ink Sprays en goudkleurige chalk, in combinatie met stencils. Hierop alleen Paper Artsy stempels gebruikt. De jongens stempel is afgedrukt met bruine Stazon, de vrouw met Stazon teal blue (net als de sleutels).
Met de witte gelpen wat accenten bij de vrouw aangebracht. Met chloor en waterpen e.e.a. opgelicht.
De randen bewerkt met zwarte chalk. Een metalen sleutel op de tag geplakt. Links onderin een gehaakte bloem met een strassteentje bevestigd en gekleurde veren toegevoegd. Koordjes in de kleuren van de tag door het oog geknoopt en daarmee vond ik dat de tag wel klaar was.

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



26 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

echt weer super gemaakt!

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, hele mooie kleuren en achtergronden!!!

Groetjes
Maria

crealinedance zei

Hoi hoi mooi geworden.gr.Nel

Janny zei

Prachtige achtergronden heb je gemaakt. Maar daarop mooie kaarten. Groeten Janny

Jeannette zei

wow,wonderful tags,beautiful design and great details,love it.

have a nice weekend :-)

Greetings Jeannette

Saskia zei

Allebei mooi en ondanks de totaal verschillende stijlen vind ik het moeilijk kiezen welke ik het mooist zou vinden. Dus ik hou het er maar op dat ik ze alletwee evenveel bewonder.

Marianne zei

De eerste is lekker helder en modern met een prachtige achtergrond en de tweede vind ik mysterieuzer en daarmee iets meer in mijn stijl. Knap gestempeld weer!! Twee leuke tags!!
xxx Marianne

die amelie zei

Lovely pieces of art, Alie!

Two very unique and creative tags! Thanks for sharing!

Hugs,
Claudia x

Coby van willigenburg zei

Wat een prachtige tags, heerlijke kleuren en mooie stempels.

groetjes Coby

Patricia zei

Mooie tags zeg Alie, vooral de vogels vind ik SUPER!!!!
Gr Patricia

Martina2801 zei

Really! Both are different but both are so stunning, Alie! Beautifully created.

froebelsternchen Susi zei

very unique Alie! I love the first one .. amazing colors for me!

Gerrina zei

Helemaal weg ben ik van de eerste; de kleuren zijn zo apart bij elkaar! De tweede is ook mooi, maar ik geloof dat ik op het moment helemaal "into" zomerse kleuren met her en der wat craft/bruin ben... Zonnig en creatief weekend, Gerrina

Rianne Timmers zei

weer twee hele mooie tags al vind ik de eerste het mooist oh die kleuren echt schitterend.
liefs Rianne

lynnesbowsandbelles zei

The colours are beautifully blended together.
The coloured feathers are a pretty addition on your second tag.
Wishes
Lynne

Gery zei

Inderdaad twee héééél verschillende tags, maar beide zijn ontzettend goed gelukt. Hoef gelukkig niet te kiezen, want ik vind ze, ieder op hun eigen manier, erg mooi. De bovenste heeft iets vrolijks, wat past bij het weer van dit moment en de onderste is wat ingetogener.
Leuk hoor dit contrast.
Groetjes Gery

butterfly zei

Both lovely - I love the fresh open spaces of the first one, so pretty, and light and free; and the images on the second are gorgeous - full of thought and mystery. Lovely work, as always, Alie.
Alison x

Sophie zei

Alie, zwei traumhaft schöne Tags.
Und so unterschiedlich sie auch sind, hat jedes Tag eine besondere Note.

Ein schönes WE wünscht dir Sophie xx

Silvia(Barnie) zei

Both of these tags are wonderful. My personal favorite is the first one.

Claudia zei

Wonderful tags!

Regina zei

Prachtig Alie!! Goed bezig ;)

May zei

WOW...These are Gorgeous tags,the backgrounds are Fabulous... Love the images...Hugs May x x x

Buttons zei

Love these, especially the background on the first one Alie. Hugs, Jenny x

Sandy zei

Hey Alie! Both of your tags are really wonderful. I particularly love the first one. Such a joy to follow you!
Sandy

Jetske zei

Beide mooi, maar de eerste vind ik toch wel een topper! Prachtige kleuren, die heel goed bij Aziatische stempels passen. Mooi ingekleurd ook!

catherine zei

And more fantastic work Alie. beautiful tags
x catherine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...