Volgers - Followers

zondag 18 augustus 2013

Tag it on...

Allereerst BEDANKT voor de mooie kaarten en een dik gevulde envelop...en voor de felicitaties op mijn blog, sommigen wisten dat ik gisteren jarig was en hebben me verrast met mooie post!! Jeetje, ben 60 jaar geworden...en het deed niet eens zeer :-).
Deze week zal ik met jullie delen, wat ik mocht ontvangen.

Nu eerst een blogpost met drie tags.

(click to enlarge)

Mijn verjaardagskadootjes heb ik gisteren uitgezoht bij De Craftorij...en er was plek om mee te doen aan de leuke en duidelijke Make and Take die Katinka gaf...spelen met Distress Paint, keukenzout, stempels en Tyvek.
Thuis nog éven gespeeld met de witte gelpen...moeilijk om dat niet te doen :-)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Deze tag met tl-licht gefotografeerd om de Perfect Pearls en Cosmic Shimmer goed te kunnen laten zien.
(click to enlarge)

Bij De Craftorij heb ik mezelf verwend met deze Stampotique stempel en ook met zwarte tags.
De stempel met Versafine afgedrukt en ingekleurd met Perfect Pearls. De tag her en der bekleed met Washi tapes. Op een stukje zwart linnenkarton en op een rondje, tekst stempels van Stampinback afgedrukt, ook met Versafine en gekleurd met Perfect Pearls en Cosmic Shimmer...het lettertype van deze tekst stempels vind ik zo mooi! De langwerpige tekst en het rondje op/aan de tag vastgemaakt.
Met een zwarte permanent marker wat teveel aan PP weggewerkt...gek genoeg, maar wel met een grappig effect, kleurde dit op alsof het een bronskleur is. Zwart op zwart is dus niet vanzelfsprekend zwart :-)
Uhhhh en ja hoor...witte gelpen ook hier gebruikt!
Door het oog heb ik twee kleuren raffia gehaald.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

(click to enlarge)

Hier heb ik een tag gesneden uit een Gelli Plate achtergrond. En ook hier de nieuwe Stampotique stempel gebruikt met de zelf geschreven tekst op roze papier: I like you this much!
Een voor mij onbekend, maar geliefd cirkel stempeltje gebruikt en ik durf het haast niet meer te zeggen, maar ook hier details aangebracht met de witte gelpen. De randen bewerkt met zwarte chalk.

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



35 opmerkingen:

Marianne zei

Nog van harte gefeliciteerd Alie en wat heb je weer een leuke tags gemaakt. Ik vind de twee gekleurde tags het mooiste, maar ja.... ik ben dan ook van de felle kleurtjes. En waar zouden we zijn zonder witte gelpen of posca. Ik grijp er ook steeds vaker naar. De laatste tekst is ook erg mooi en het geheel is weer een tikje humoristisch en daar houd ik wel van.
Geniet maar lekker van je nieuwe spulletjes en tot de volgende blogpost!!
xxx Marianne

Wendy McCarthy zei

Fantastic tags Alie! Love the colours you have used in the backgrounds, and the stamps are great! Sorry I haven't been commenting lately, I've been on holiday! Have a great day. Hugs,xxxx

Paper Creations by Shirley zei

Great tags, my favourite is the top one, it's very beautiful, love the flowers & colours. Have a great day, Shirleyx

inkypinkycraft zei

Gorgeous tag s x hugs trace x

Karin zei

oh ik wist niet dat je jarig was, maar alsnog van Harte Gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Je tags zien er weer gaaf uit!
Groetjes Karin

Folkje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een leuke tags heb je weer gemaakt vindt ze alledrie even mooi, kan niet kiezen.

groetjes
Folkje

catherine zei

You look to have busy Alie but they look fabulous
x catherine

craftytrog zei

Wonderful tags Alie! I think the top one is my favourite! xx

xxx Myra xxx zei

nog van harte met je verjaardag !!! en je werkjes zijn zoals gewoonlijk weer super...

Mrs.B zei

Happy Birthday Alie!
Love your collection of tags, and a great image - its good to spoil yourself!
Avril xx

die amelie zei

Awesome tags, Alie!

And happy birthday to you!!! :)
Love especially the flower on the first tag! It looks so wonderfully distressed and worn! Brilliant!

Hugs,
Claudia x

Redanne zei

Your tags are wonderful Alie - and belated happy birthday greetings to you. Anne x

Gery zei

Ten eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag. Nou, je hebt je verjaardagsgeld wel heeel snel een goed doel gegeven!!! Wat zijn de tags leuk geworden met al je nieuwe speelgoed.
Ennuuhh, je was al gesignaleerd door mij op de Facebook pagina van De Craftorij. Ik meende je al te herkennen en door de beschrijving wist ik al helemaal dat ik goed zat.
We hebben elkaar tenslotte nog nooit in het echie gezien.
Lieve groeten van Gery

Willy zei

Alsnog van harte Alie en wat een leuk idee om op je verjaardag naar de Craftorij te gaan en daar je verjaardagskado uit te zoeken. Leuke stempel en je hebt er twee heel mooie tags mee gemaakt!!

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie,
het ziet er weer mooi uit.
je maakt er steeds zo leuke dingen van.
groetjes Marja

Janny de Roo zei

Alsnog van harte Alie en welkom bij de club, zal ik maar zeggen....Wat een geweldig kado heb je gekregen: die gelpen bedoel ik, de rest is toch maar peanuts...haha! We zien je creaties weer tegemoet hoor, ik blijf me verbazen over je veelzijdigheid..!

Saskia zei

Dat is waar ook, je was jarig gisteren. Heb nog voor je staan zingen ;
Nog van harte gefeliciteerd!

Von zei

Love the last one best Alie :) hope you had a fab day :)
Von ♥

Rianne Timmers zei

Allereerst wil ik je proficiat wensen met je verjaardag.
En 60 is echt niet zo moeilijk hoor. Alles gaat vanzelf
Ook heb je weer mooie tags gemaakt echt super.
Liefs Rianne

Mariëtte zei

Hoi Alie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En je creaties zien er weer super uit!

crealinedance zei

Hallo nog van harte gefeliciteerd.Leuke tags geworden.gr.Nel

Buttons zei

Happy belated birthday Alie! Love each of these tags - so different from each other, so creative and clever. Hugs, Jenny x

herminesplace zei

Van harte gefeliciteerd!! Beter laat dan nooit. Prachtige tags.

Yvonne zei

Hoewel ik dat al had gedaan, alsnog van harte met je

2 x 30e verjaardag!!!

Mooie tags, leuk om even mee te doen met de make and take, en nog leuker om bij de Craftorij verjaardagscadeautjes uit te zoeken! Veel plezier ermee!

Lieve groetjes van Yvon

Willy zei

Prachtige tags, vooral de eerste! Nog gefeliciteerd, Alie!

Sophie zei

Tolle Tags, Alie.
Ich bin wieder sehr beeindruckt, von deinen schönen Ideen.
Sophie xx

Silvia(Barnie) zei

Happy belated birthday :) Hope you've had a wonderful day. Your tags are gorgeous, fantastic details and colors.

Coby van willigenburg zei

Nog van harte Alie, en leuk dat ze voor je gezongen hebben op de Craftorij. Mooie stempel heb je gekocht en wat zijn de tags leuk!

groetjes Coby

Jetske zei

Alie, nog van harte gefeliciteerd! Ik wist niet dat je jarig was... Het is goed om te weten dat het geen pijn doet, nog 5 jaar en ik ben ook zover. Prachtige tags, vooral de eerste!
Leuke cadeautjes heb je gehad! :-)

Sandy zei

I like you this much too Alie and all three of your tags are delightful. I like the first one the best and I do like the message on it!
sandy

Sandy zei

I forgot to send you Birthday Blessings. Dear heart - you are a kid - I will be 69 soon!!
sandy

Gerrina zei

Helemaal niet aan toegekomen om jou te feliciteren... Ik wens je een nieuw levensjaar vol met mooie en creatieve momenten! De tags zijn prachtig! Vooral de eerste vind ik mooi door de warme kleuren! Groetjes, Gerrina

Anita Houston zei

Awesome tags! I really love the first one with the dual color on the background...gorgeous flower too!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super leuke stempel heb je uitgezocht voor je verjaardag en wat een grandioze leuke tags heb je ermee gemaakt.
Volgens mij ben je toen je thuiskwam hier gelijk mee aan de slag gegaan .
Ook de tag die je gemaakt hebt bij de make en take is super mooi.

Groetjes Janny

butterfly zei

Belated happy birthday wishes, Alie - big congratulations on 60 wonderful years!

And wonderful tags too - glad to hear you gave yourself a birthday treat, and a real treat for us to see what you've been making - the first one is really lovely, and your tags with the Stampotique image are so cool!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...