Volgers - Followers

dinsdag 6 augustus 2013

Splashhhhh with Distress :-)

(click to enlarge)

Soms moet je jezelf gewoon maar lekker laten gaan he?
En dat deed ik, toen ik deze kaarten maakte...Met Distress Stains hard op de kaart gedrukt, waardoor de kleuren uiteen spatten...splashhhhhh :-)
Lol....en daar zat ik met zo'n wilde ondergrond, wat kon ik daar verder mee?
Nou bovenstaande kaart is het geworden...Hiervoor een collagestempel van Art Journey afgedrukt met zwarte Versafine. De stempel van het dansende paar viel niet genoeg op, voor mijn gevoel.
Dus heb ik de stempel nog twee keer afgedrukt met zowel zwarte Versafine als rode Archival en de dansende paren uitgeknipt en met enig verloop op de kaart geplakt. De "Dance" stempel 3 x afgedrukt en de randen van de kaart met rode chalk bewerkt. Met zwarte Versafine op een kunststof rondje, cirkels afgedrukt. De kaart gemat op eerst een zwarte en daarna een rode kaart.
Met witte gel pen nog wat accenten aangebracht.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Hier heb ik op een wit vierkant gesplashhhht met drie kleuren Distress Stains. Hierop de tekst stempel van Stampendous afgedrukt met zwarte Versafine. De randen met zwarte chalk bewerkt. Het kaartje gemat op een felgele, felrode en felblauwe onderkaart. Daarna gemat op een witte kaart. Op de gele kaart met een dunschrijver nog wat stippen aangebracht. Gek genoeg bleef het middengedeelte wel wit met scannen, maar de buitenste witte kaart oogt nu lichtgrijs...in het echt dus ook wit!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



24 opmerkingen:

Rianne Timmers zei

Je hebt weer leuk gekliederd ,leuk die dansparen erop.
Liefs Rianne.

catherine zei

The colours are just so fantastic Alie in these. Great pieces
x catherine

Sandy zei

reminds me of that song - dancing in the dark!!! Well done!!
sandy

Felicie zei

Great backgrounds Alie.I like them a lot.
Greetings
Felicie

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kaarten Alie, allebei !!!Dat gesplash moet ik ook eens proberen want het geeft een heel mooi resultaat, bedankt voor de tip!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Prachtig Alie, laat jij je maar lekker gaan dat geeft een super resultaat!!

Anjas-Artefaktotum zei

Love your beautiful brilliant colored cards, dear Alie.
Groetjes Anja

Jetske zei

De dance kaart vind ik een beetje te druk, maar het andere kaartje.... prachtig! Eenvoud siert!

Claudia zei

The colours are so fantastic Alie, love your cards!

Sophie zei

Wahnsinn, mal wieder...
Deine Karten sind der Oberhammer, Alie.
Ich bin immer wieder begeistert über deine Fantasie und Kreativität.
Auch diese beiden Karten imponieren mir.

Groetjes von Sophie :-)

EVA zei

Wow..
Lets go party
gr. eva

Patricia zei

Haha Alie ik weet wat je voelt als je splashst ik doe het nl ook zo graag!!!!
Je kaarten zijn echt GEWELDIG geworden!
Gr Patricia

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, the splashes of ink have made beautiful backgrounds, both cards are beautiful. Greetings, Shirleyx

Terry zei

Love those splats, Alie! Not only fun but so effective for a background! Fabulous!

Gerrina zei

Mooie kaarten zijn het geworden! En wat een heerlijk vrolijke techniek! Groetjes, Gerrina

Marianne zei

Wat een vrolijke spetters!! Ik vind het wel wat hebben en allebei de kaarten vind ik prachtig geworden. Leuk met dat danspaar op die mooie achtergrond en de CAS kaart is ook TOP!
xxx Marianne

Kathi zei

Both of those are beautiful pieces!

Danielle v/d Horst zei

Heel creatief weer Alie heerlijk zo'n wilde buiduurt wel weer even ik heb het druk met de opdrachten lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

Looks like a wonderful technique. Both cards are gorgeous.

Jeannette zei

Both cards are wonderful dear alie,the colors and the dancing woman and man are beautiful.

greetings jeannette

butterfly zei

Brilliant, Alie - those splashes of colour are so full of life and movement. And I absolutely love the shadow dancing couples - amazing. Sorry to be behind - my internet's been playing up, so I'm sitting in Caffe Nero trying to do some catching up... have a great weekend!
Alison x

Saskia zei

Die drukke kleuren op de Dance kaart geven je meteen een party gevoel! Leuk effect, die spetters.

Von zei

I'm a big fan of splash art :) fab!
Von ♥

Janny zei

Dit zijn ook erg mooie kaarten geworden. Heerlijk hé dat uitproberen. En dan komt er ook nog mooie kaarten uit. Geweldig . Groeten Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...