Volgers - Followers

donderdag 15 augustus 2013

Joy, Harmony, Peace and Freedom

(click to enlarge)

Op glanzend wit karton heb ik diverse kleuren Shadow Paint aangebracht. Daarna de randen afgescheurd. De kaart met water besproeid en zeezout erop gestrooid. Met de heatgun de kaart gedroogd.
Hierop de tekst stempels van Lost Coast Design afgedrukt, een onbekende swirl een aantal keren Daarna de gezichten stempels (De Stempelwinkel) en de klok-met-uil stempel van Vilda Stamps.
Gestempeld met zwarte Versafine en details aangebracht met een goudkleurige gelpen.
De gescheurde randen bewerkt met bruine chalk. De kaart gemat op een zachtgele kaart met in het midden een wit verloop (zo is het papier)....helaas zag ik te laat dat ik de kaart wat scheef heb gescand :-(

Eigenlijk zit ik nu te popelen van ongeduld....gisteren is de door mij bestelde Yupo (tsja, ik kon het niet laten...wil zo graag meer proberen met Yupo en alcoholinkten) op de post gegaan...ik wacht dus op de postbode :-))). 
Herkennen jullie dat?, lollll ???

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


21 opmerkingen:

Marianne zei

En of ik dat herken hahahaha. Ik weet precies hoe het voelt :-)
Ondertussen maak je nog even zo een supermooie kaart. Wat een prachtig stempelwerk en achtergrond.
Lieve groetjes en Yupo ze!!
Marianne

Gerrina zei

Nou zeker herken ik dat...!
Mooie collage is dit! Die warme kleuren maken dat de teksten nog beter uitkomen! Groetjes, Gerrina

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful background and design Alie. Shadow paint? I've never heard of it, oh dear, something new! Beautiful artwork. Greetings, Shirleyx

Claudia zei

Oh what a wonderful artwork, love this

Willy zei

Wat een mooie pagina Alie, ja en je ongeduld herken ik wel hóór, ik zit ook met smart op de postbode te wachten, heb nl. een give away boekje bij Iene gewonnen :)

Terry zei

Words of Wisdom and words to live by! Alie, this is stunning and I love the reds with brown! Hugs!

May zei

Stunning colours the stamping is amazing...Love it... Hugs May x x x

Janny Jager 't Hooft zei

Hoi Alie.

Ben ik een poosje niet op je blog geweest en het eerste wat ik zie is een andere lay out .
Super leuk vind ik hem.
en Tjonge jonge je hebt ook niet stil gezeten zeg.
Wat heb je een super mooie gave en aparte creatie's gemaakt.
De een nog mooier, leuker en gaver dan de andere.
Zijn er teveel om overal een reactie op te geven want dan zit ik een hele avond te typen, maar wat heb ik zitten GENIETEN.
Echt in een woord ART wat je hebt gemaakt.

Lieve groetjes Janny

Danielle v/d Horst zei

Prachtige kleuren Alie een mooie kaart geworden

Redanne zei

Stunning background and wonderful stamping - love this!

Yvonne zei

Prachtige kaart is het weer Alie.
Je ongeduld is heel herkenbaar, ik heb alleen geen idee wat Yupo is dus dat ga ik zo eens googlen.
Groetjes Yvonne.

maria's knutselplezier zei

Hele mooie en speciale kaart weer Alie, je achtergrond is prachtig , gemaakt op een speciale manier met de voor mij geliefde zouttechniek , die zo'n mooi effect geeft!! Hele mooie lay-out ook van je blog!!

Groetjes
Maria

herminesplace zei

Mooie kleuren en achtergrond. Hoop dat je papier vandaag komt :o)

Jeannette zei

Oooh Wow,this page is stunning,the colors so wonderful,and the faces on the right and left side is so beautiful.


greetings jeannette

Jetske zei

Mooie compositie en mooie kleuren!

Sandy zei

I am not sure what you are doing but I think the art work is gorgeous!! I love it - love the colors and the effect!!
Sandy

Willy zei

Weer een heel mooie en elegante creatie, Alie!

Marjie Kemper zei

So beautifully designed and balanced!

Anita Houston zei

GORGEOUS!

Saskia zei

Heel aparte kaart, Alie. Leuk om je nu eindelijk eens in het echt gezien te hebben. Nog gelukt om de Andy Skinner workshop te boeken?

butterfly zei

Beautiful paint and salt effects in the background, and the stamping is very cool - love all those definitions...
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...