Volgers - Followers

vrijdag 16 augustus 2013

Alcohol Inks on Yupo

Mijn besteld Yupo papier werd gisteren al bezorgd, dus ik "moest" even spelen ermee.
Gewoon maar begonnen en ergens een keer stoppen met het toevoegen van Alcohol inkten en blending solution. Een smalle tag en twee kaarten zijn het geworden.


De tekst met zwarte inkt opgebracht en geëmbost met clear embossingpoeder.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Met Versamark een tekst stempeltje van Stampinback afgedrukt en bewerkt met Cosmic Shimmer...mooie glans, maar de scan laat het maar matig zien.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Hier een tekst stempel van Cloud Design met zwarte Versafine gestempeld.

Dit zijn mij Yupo probeersels tot nu toe, verwacht geen te gekke kunstwerken, want een techniek hiervoor ken ik niet en een schilderes ben ik niet :-)
Maar het is nu al geweldig om te zien hoe de kleuren mengen, dus ik speel gewoon lekker door!

VIDEO CLIP WITH YUPO AND ALCOHOL INKS <---click here to see the video clip

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


34 opmerkingen:

Marianne zei

Geweldig.... je bent een natuurtalent en het leuke hiervan is, dat je geen schilderes hoeft te zijn. Just go with the flow, Alie :-) (- Van wie heb ik die quote nou toch -) Ze zijn echt nog mooier dan ik had durven dromen.
ECHT SUPER!!!
xxx Marianne

Rosie Schirrmeister zei

All these AAIs-artworks are gorgeous, Alie.

Have a wonderful weekend

inkypinkycraft zei

what cool results1 the colours are great x hugs xtrace x

Gery zei

Ooit zei je ook eens, dat je niet kon tekenen!!!! Toch werden er van jouw hand leuke stempels uitgebracht, dusszzz.....
Speel nog maar lekker door en wie weet wat voor kunstwerken er uiteindelijk toch gaan ontstaan.
Wat kleuren combineren betreft: dat heb je alvast onder de knie.
Ziet er allemaal leuk uit hoor!
Fijn weekend en groetjes van Gery

Danielle v/d Horst zei

Het is zo mooi het is ook wel iets voor mij waar kan ik de dingen bestellen wil jij mij het even mailen a.u.b lieve groetjes Danielle

Anjas-Artefaktotum zei

Stunning effects with the Yupo paper, I'm really fascinated of your creations!
Lieve Groetjes Anja

Von zei

These are super Alie :)
Von ♥

Saskia zei

Wow, die onderste is echt super mooi geworden!

Amanda zei

Fabulous colours
Love
Amanda x

Rianne Timmers zei

wauw die zijn mooi geweldig ik wist wel dat jij er iets mee kon.
liefs Rianne

Bianca Kalksma zei

ah kijk, Alie is ook aan de Yupo :) dat belooft veel goeds zo te zien :)

Bianca zei

Supermooi Alie!!!

Groetjes Bianca

Gerrina zei

Wat een mooie kleuren! Kan wel zien dat je lekker gespeeld hebt! En meteen ook mooi verwerkt. Fijn en creatief weekend, Gerrina

Willy zei

Nou...ik vind het echte kunstwerkjes, een genot om naar te kijken. Ben helemaal weg van de onderste kaart, wat een prachtige kleuren!!

Sue Butler zei

Hello Alie
I love Alcohol Inks, and your work using this medium is stunning, the creations have movement and warmth, and relate a joy, love the uniqueness of the designs you have going on.
Smiles:)
Sue

Karin zei

Prachtig Alie en erg inspirerend!
Gezellig weekend!
Groetjes Karin

herminesplace zei

SUPER!

Mrs.B zei

Hi Alie, Fabulous results, love the colours.
Avril xx

maria's knutselplezier zei

Wow prachtig Alie, dat papier is schitterend wat een effecten kan je der mee bereiken!!! Je drie kaarten zijn prachtig maar als er te kiezen valt vind ik de laatste helemaal top!!He, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!Was dat niet vandaag!!??Maak er een fijne dag van!!

Groetjes
Maria

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
wat zijn ze mooi geworden.
prachtig al die kleuren.
echt ik heb er van genoten.
fijn weekend groetjes Marja

Jetske zei

Ze zijn heel erg mooi, Alie, ga gerust door!

May zei

WOW...Stunning effects... These are amazing Alie...I have never heard of Yupo paper...Off to have a look... Have a great weekend...Hugs May x x x

catherine zei

Wow Alie looks fantastic and the colours are just fabulous too
x catherine

Paper Creations by Shirley zei

Wow what gorgeous effects of the inks and paper, your art is beautiful ! Love the colour and textures. Greetings, Shirleyx

Anita Houston zei

Beautiful technique! Love the white circle!!!! Great effect!

Janny zei

Geweldig mijn handen jeuken om het uit te proberen. Ik vind ze erg mooi. Groeten Janny

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE resultaten met al die kleuren!
Gr Patricia

Elly zei

Schitterend tags, Alie en....Gefeliciteerd met je verjaardag!!♥

Buttons zei

Went and looked up Yupo - Alie, it's fantastic! Must have a go as your results are stunning. Hugs, Jenny x

ida zei

Wat super gemaakt Alie, prachtig die kleuren!!..dat spul komt ook
weer op m'n verlanglijstje:)
alsnog van harte gefeliciteerd met
je verjaardag!

groetjes Ida

Yvonne zei

Aaaaah jaaaaa, ziet er wel HEEL MOOI uit met dat Yupo papier en alcoholletjes. Heb het niet in huis ... nog niet ... Zou dat nog komen, ha ha!
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

These are great pieces, wonderful backgrounds.

butterfly zei

What exciting effects... and beautiful creations. I don't know about Yupo paper, so thank you for the link - I will go and have a look.
Alison x

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwwwww Alie wat ziet dit er gaaf uit zeg.
Ze zijn alle drie prachtig .
Wat zal heerlijk hebben zitten genieten toen je dit moois aan het maken was.

Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...