Volgers - Followers

donderdag 18 juli 2013

A tag and a rose - Guestdesigner De Stempelwinkel July 2013

(click to enlarge)

Een tag gesneden uit wit papier, de onderkant afgescheurd. Hierop roze Dylusions Ink Spray gespoten. Daarna een stencil op de tag gelegd en deze besproeid met groene Dylusions Ink Spray. Hierop de vrouwenstempel met zwarte Versafine gestempeld. Op apart paars papier het masker gestempeld en op de tag geplakt. De planten omlijnd met een zwarte identypen en een kern gegeven. Met een witte gelpen zomaar lijntjes op de ondergrond getrokken. De tag gemat op paars papier. De twee tekst stempels afgedrukt. Aan de rechterkant een oog geponst en er een felgroen lintje door geknoopt.

...........

Deze kaart was een gekheidje eigenlijk, want hiervoor heb ik maar één stempeltje gebruikt, een freebie notabene, van een klein roosje. Jetske (eigenaresse van De Stempelwinkel) wilde hem toch graag plaatsen:


Eerst heb ik een cirkel uitgeknipt, deze op de witte onderkaart gelegd en met potlood omlijnd. Daarna op de potlood lijn de roosjes rondom gestempeld met rode Archival.
Op de papier cirkel vier ghost alphabet letters (acetaat) van Heidi Swapp gelegd.
Gesproeid met de nieuwe groenkleur van de Dylusions Ink Sprays. De letters weggehaald en ook op de cirkel een aantal roosjes gestempeld. De ontstane letters omlijnd met een zwarte identypen en er bolletjes langs getekend. Ook de roosjes in de cirkel omlijnd met zwart 
Een tak met blaadjes getekend met de zwarte identypen en ingekleurd met groene Distress inkt en een waterpen. Met een rode identypen de tekst Van Harte geschreven en hieronder nog één roosje gestempeld en omlijnd. De witte kaart gemat op een helderrode onderkaart.

Toen ik begon wist ik nog niet dat één roosje zo inspirerend kon zijn :-)

Heb je ook interesse in de stempels, kijk dan voor de bestelnummers op:
of bezoek de webwinkel: 


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



23 opmerkingen:

froebelsternchen Susi zei

both looks amazing Alie! great!

Gerrina zei

Mooie tag! Die kleuren passen helemaal bij jet zonnige van nu en de stempelcombinatie vind ik mooie en apart! Dat masker erbij; was ik nooit opgekomen! De rozenkaart is bijzonder met de ene stempel en qua kleur vind ik ´m echt "rozig"! Genieten dus weer hier! Zonnige dag, Gerrina

Folkje zei

Leuke tag heb je gemaakt, de kaart heeft ook wel iets bijzonders.

groetjes
Folkje

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous tag, love the bright colour and combination of images. Beautiful! Greetings, Shirleyx

Marianne zei

Wat is het stil in blogland...lijkt wel of bijna iedereen op vakantie is. Ik kwam even langs om naar je nieuwe creaties te kijken en de tag is weer wonderschoon!! Net in mijn favoriete kleurtjes en zo'n mooie stempels. En de roos vind ik heel erg mooi gevonden. Inderdaad verbazingwekkend dat je dat met één klein stempeltje kunt maken. Van mij had er wat meer kleur in gemogen, want ik heb meestal een beetje moeite met wit...LOL. Maar dat wist je vermoedelijk al.
Heel fijne dag, Alie!!
Liefs,
Marianne

Wanda zei

Wat een mooie creaties, allebei. Vooral de vrouwenstempel vind ik erg mooi.

Willy zei

Twee prachtige creaties Alie, en wat knap dat je met één klein stempeltje zo'n mooie kaart kan maken. heel creatief!!

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful creations, the colorful tag Groetjes Anja

Yvonne zei

Een erg leuke tag met de prachtige silhouet stempel. Volgens mij vind iedereen die mooi (ik ben er ook weg van).
Geweldig wat je met zo'n klein roosje hebt gedaan, een grote bron van inspiratie.
Groetjes Yvonne.

Saskia zei

Beide totaal verschillend maar erg leuk!

butterfly zei

Saw these wonderful pieces at DS - amazing work with their images, Alie!
Alison x

maria's knutselplezier zei

Super mooie , allebei Alie, wat prachtige creaties met heel weinig stempels!!!Super weer!!

Groetjes
Maria

Miranda Mols zei

Die tag is echt prachtig

Sophie zei

Das sieht alles so toll aus, Alie.

Endlich finde ich einen Moment, um mal wieder einen kleinen Blog-Rundgang zu machen.
Im Garten ist soviel zu tun :-)

Liebe Grüße und ein schönes Wochenende
Sophie

Von zei

Fabulous work Alie :)
Von ♥

Wendy McCarthy zei

I love that tag Alie! Gorgeous pink and the lady is very elegant. xxx

Silvia(Barnie) zei

Two beautiful creations, I especially love the tag.

Janny zei

Zoals je misschien gezien hebt ben ik een poos niet op de blogs geweest. Ik heb zonet op mijn gemak rondgekeken en wat een mooi creaties heb ik allemaal gezien. Echt geweldig. Ook zag ik dat je 40 jaar getrouwd bent. Mooie ringen op mooie handen. Ik weet het het is laat maar alsnog gefeliciteerd. Leuk, ik was dit jaar in februari ook 40 jaar getrouw. Dat is toch een hele tijd. Geniet van elkaar.
Groetjes Janny

Danielle v/d Horst zei

Het blijft leuk om te zien hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt iets anders te verzinnen heel zomers lieve groetjes Danielle

catherine zei

These are just fantastic Alie. great colours and images
x catherine

Gráinne zei

Like both of them very much. What a delightful tag and I love the idea to create the rose. Wonderfully done. Suzanne x

Karin zei

schitterende tag!!
een hele fijne zomer verder!
Groetjes Karin

Sandy zei

Your tag is magical - but both of your creations are really grand.
Sandy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...