Volgers - Followers

zaterdag 8 juni 2013

Second blogpost of today

Ons huis ziet er weer toonbaar uit, jaja, hard gepoetst! :-)
Dus werd het de hoogste tijd om weer even mijn hobbyhoek in te duiken om iets te maken.
Het is deze tag geworden:

(click to enlarge)

Hiervoor heb ik grijs karton gebruikt, de tag uitgesneden en op de ondergrond met groene Memento een tekst/cijfer achtergrondstempel afgedrukt. Daarna een hokjes stencil bespoten met witte Dylusions Ink Spray. Een Tim Holtz stans uitgestanst en aan elkaar gelijmd. De randen bewerkt met helder groene chalk. Een witte cirkel geponst en hierop het gezicht (De Stempelwinkel) afgedrukt met Stazon Dove Grey..
Dit op de tag gelijmd. Daarna met groene Stazon de takjes van Scrappy Cat gestempeld en met witte gelpen bewerkt. Op apart papier de eend op het boek gestempeld met zowel bruine Stazon als groene Memento.
Een gedroogd blad op de tag geplakt en hierop de uitgeknipte stempelafdruk vast gemaakt.
Aan de zijkant een stukje zilverkleurige jute bevestigd en een grijze rechthoek, waarop de tekst stempel met groene Stazon is afgedrukt.
De randen van de tag eerst nog bewerkt met felgroene en witte chalk, de randen van het tekst label alleen met witte chalk. Tot slot nog wat groene en parelmoerkleurige plaksteentjes op de tag geplakt en een paar details met de witte gelpen aangebracht. Tot slot een groen wollen draad door de stans gehaald en vastgeknoopt.

Mijn eerdere blogpost van vandaag staat onder deze blogpost, ik lees graag jullie reacties.
My previous blogpost of today is under this blogpost, I'd like to read your comments.

Hartelijke groet en een zo goed mogelijk weekend, Alie :-)
Kind regards and wish you a good weekend, Alie :-)

26 opmerkingen:

Fieneke zei

Beide tags zijn super gaaf!!
Groetjes Fieneke

catherine zei

Another great make Alie and a great quote too
x catherine

Marianne zei

Wat een energie!! Eerst een tag, dan je hele huis aan kant en als klap op de vuurpijl nog maar een tag gemaakt.
En weer zo'n mooie ook, met een prachtige tekst. Grappige stempel met die eend!
Heel fijn weekend,
Liefs,
Marianne

Danielle v/d Horst zei

Mooie tags heb je weer gemaakt Lieve groetjes Danielle

Aukje zei

Je vorige tag had ik al gezien, deze ziet er ook weer super uit!
Fijn weekend
Aukje

Yvonne zei

Het is weer geweldige tag Alie. Ik vind je ophang-gevalletje erg leuk. Eigen verzinsel ?
Groetjes Yvonne.

herminesplace zei

Gelukkig weer een opgeruimd huis :o) Mooie tag!

Patricia zei

Prachtige tag!
Heerlijk toch zo'n opgeruimd huis, dan is het inderdaad weer knutseltijd!
Gr Patricia

Julia S-W zei

Somebody has been very busy today! I think you have certainly made a memory with this tag. I've never seen such a lovely piece done on grey card.I really love the little stamped bird. The foliage which goes onto the face is a great touch. Wonderful, creative tag Alie.
Big hugs, Juliaxxx
Enjoy the rest of your weekend.

butterfly zei

Oh good - I'll have another to visit then, going backwards! Beautiful tag, Alie, with that haunting face, and the duck looks so sweet...
Alison x

Willy zei

Jeehhh....poetsen, en ook nog twee post op één dag, ik ben onder de indruk en ook van het resultaat :)

Eifelwicht zei

Alie, this is a wonderful tag! I like the quote and the duck is very cute!

Sue Butler zei

Hello Alie
Both of your Tags are unique and interesting and cleverly designed.
Mixed elements create the interest; your first has a masculine feel,where your second is softer and feminine.
Great work.
Smiles:)
Sue

Gerrina zei

Dat heb je snel gedaan! Met het weer schoonmaken, bedoel ik... Heerlijk genieten nu dus! En ik geniet van de aparte kleurencombi en mooie collage op deze tag! Fijn zonnig weekend, Gerrina

Coby van willigenburg zei

wat een mooie tag en dat zakhorloge...geweldig!

groetjes coby

Saskia zei

Fijn dat alles in huis weer aan kant is, geeft altijd zo'n stof en rommel. En een heel mooie tag heb je gemaakt, wat een leuke stempel, die eend op het boek!

May zei

Fabulous tag Alie, Love the colour of your base cardstock it matches beautifully with the Green, Love the face & that duck is very cute... Have a happy Sunday.. Hugs May x x x

Sylvia zei

Jeetje, ik kan je haast niet bijbenen. Opruimen en dan al weer zo'n beautie !!! Ik wil ook zo graag maar ik ben begonnen met het opnieuw reorganiseren van mijn hobbykamer en een ware explosie is ontstaan ha,ha. Ik kan niet wachten op je volgende creatie.
Groetjes Sylvia

pearshapedcrafting zei

Beautiful! Your tags are so different, I love the way you have added your wool! Chris

Claudia zei

What a beautiful tag, love the duck.

Sandy zei

Wonderful tag Alie and isn't that a beautiful face!!!
sandy

Karin zei

prachtige tag, mooie details, ik vind dat stukje zilverkleurig jute aan de zijkant erg leuk!!
Groetjes Karin

Gráinne zei

A really beautiful TAG! Love the duck and the 'topping' very much :-) A great idea that I have to keep in mind. Love the esntiment, too. Groetjes, Suzanne x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een mooie en aparte tag Alie en de kleuren vind ik heel mooi en apart.

Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

How cool, a wonderful image.

Juls zei

fabulous! Hugs Juls

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...