Volgers - Followers

donderdag 27 juni 2013

Gelli Plate card and a doodle


Uit een Gelli Plate afdruk, deze kaart gesneden, de hoeken bewerkt met een hoekpons en de randen met zwarte chalk.
Hierop de mooie, artistieke stempel van Dina Wakley gestempeld, de tekst stempel van Kico Stamps en de drie swirls van Stampinback (mijn eigen ontwerp). De kaart gemat op een witte onderkaart.

Jeetje, meer is er eigenlijk niet over te vertellen...dus houd ik het maar kort voor de verandering :-)
.................................


Als liefhebber van katten, wilde ik toch eens proberen om een katten doodle te maken.
Niets ingewikkelds, mezelf maar gewoon laten gaan...ghe ghe, het kind in mij kwam boven :-)

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

35 opmerkingen:

Von zei

Geli prints are great aren't they :) fab card and well you just have to smile at the cats love it ! :)
Von ♥

Marianne zei

Mooie kaart Alie, en die stempel van Dina blijft geweldig mooi. Ook weer een prachtige achtergrond en je kattendoodles met vliegende vissen is weer een echte Alie!! Your imagination knows no boundaries :-))
Lieve groetjes,
Marianne

Willy zei

Wat ee prachtige kaart Alie, de stempel van Dina Wakley is echt super! Je doedel kaart is echt héél leuk!!!

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart met je Gelly-plate, zoals altijd loop ik wat achter, en bezit ik die plaat ,og niet, ik kan me der zelf nog niet in vinden, ik vind jouw resultaat gewoon prachtige, en je kattendoodle is zo schattig Alie!!

Grooetjes
Maria

lynnesbowsandbelles zei

Amazing layers on the first card and that stamp is so bold against your fabulous background.
The second card is wonderfully whimsical.
Wishes
Lynne

butterfly zei

Very atmospheric card, and such a fun doodle, Alie.
Alison x

Juls zei

Fab projects!!! Love the cats! Hugs Juls

Karin zei

prachtige kaarten, die kattenkaart spreekt me erg aan, leuk!!!
Groetjes Karin

Danielle v/d Horst zei

Heel leuk Alie de katten zien er erg vrolijk uit lieve groetjes Danielle

Lillibelle zei

Hi Alie your cards are so different but both are very gorgeous and great.
I wish you a fantastic Thursday evening!

Rianne Timmers zei

Toch is het een mooi kaartje al had je er niet zoveel over te vertellen.
Gr. Rianne

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful pieces, love the gelli background and your doodling is outstanding.

Janny de Roo zei

wat heb je toch een creatieve geest!

Miranda zei

Laat dat kind in jezelf maar vaak naar boven komen hoor Alie, heerlijk deze katten! En je GP achtergrond vind ik mooi! Ik ben er eindelijk mee aan de slag gegaan, maar moet nog wel m'n 'draai'vinden.....er is ook heel wat in de prullenbak beland!
warme groet van dit kind, Miranda

May zei

Gorgeous pieces... Love how you use the Gelli plate...Amazing background...LOVE THE CATS your doodles are Fantastic.... Hugs May x x x

Wanda zei

Prachtige kaart met mooie kleuren Alie, en daarnaast geweeeldige katten! Nu houd ik echt helemaal niet van die beesten, maar als dit stempels zouden zijn had ik ze zo gekocht!
Groet, Wanda

Amanda zei

Love the gelli background I tend to prefer the ghost prints and this is no exception.
Love
Amanda x

Paper Creations by Shirley zei

The Gelli plate creation is wonderful but I especially love your 'cat doodles' they are so much fun ! Greetings, Shirleyx

Netty zei

I love both of your wonderful art projects Alie, hugs Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Sue Butler zei

Hello Alie
I think I would like to try gelli printing, it looks like fun.... Love what you have made here; a wonderful piece of Art!
Your second card is glorious, I occasionally doodle but not as good as you, this is fantastic.
Smiles:)
Sue

Gerrina zei

De kaart met het silhouet vind ik gaaf! Lijkt bijna doorschijnend en toch heel aanwezig; mooi! De tweede kaart zorgde voor de glimlach op m´n gezicht terwijl ik dit type...zo leuk! Groetjes, Gerrina

Jetske zei

Leuk gedoodled, en die gelli plate heeft z'n geld allang weer terug verdiend, je hebt er al zoveel mooie dingen mee gemaakt! :-)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

SCHITTEREND JE GELLI PLATE WERK. eCHT HEEL MOOI.
Je katten zijn SUPER 1111 Gaaf gedaan
fijn weekend en lieve groetjes
Marja

Monique zei

Prachtige kaart, Alie. Leuk he spelen met die gelli plates. Wat leuk dat je je eigen ontworpen stempel hebt gebruikt. (Cool hoor je eigen stempel design.) Ik vind de katten echt super schattig.
Fijn weekend.
xx

craftytrog zei

I love the background on your card Alie, and your doodle is wonderful! X

Buttons zei

Love that your ideas are always so different and varied. Great projects again Alie. Hugs, Jenny x

Annie zei

Fabulous makes Alie :-) love the colourful background and image on the first project. As a cat lover I adore the second project with the funky cats.

Have a lovely weekend

Annie x

Gery zei

Ben iedere keer weer verbaasd over jouw gebruik van die gelli plate.
Je doet er zo verschrikkelijk veel verschillende dingen mee!!!!
En iedere keer ziet het er weer net even iets anders uit. Leuk hoor.
Je poezen gedoodle vind ik helemaal te gek voor woorden.
Leuk gedaan man (uhh vrouw)!
Je kunt zo langzamerhand wel weer een nieuwe stempelsheet gaan maken, want dit vinden veel mensen, volgens mij dan hè, hardstikke leuk.
Lieve groeten van Gery

Marjie Kemper zei

Oooh those doodled cats are terrific ! Love all the penwork. And the gelli background looks fabulous with the DW stamp.

Kathi zei

I love your cat doodles. They look like cat sea weeds. I love the little fish too!

Godelieve zei

Prachtige gelli creatie!!

Sandy zei

Your Geli plate card is delightful but Alie - I too am a lover of cats and your cats and wonderful and I do mean wonderful!!!!!
Sandy

Janny Jager 't Hooft zei

Super kaart met de gelli plate achtergrond Alie

Je katten doodles vind ik helmaal het einde.

Groetjes Janny

Julia S-W zei

your gelli plate print is so good - being a novice gelli plate printer, I need lots of inspiration so thanks! Love the stamp (as usual!).
Your doodle cats are lovely - from one cat woman to another (not the type in tight black costume of course!!).
Big hugs, Juliaxx

Claudia zei

Fantastic, I love all your cards
lg Claudia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...